alplion Katılım 26 Mar 2005 Mesajlar 1,699 2 Haz 2008 #2,781 haydin akşama çay içmeye hisar altı çay bahçesinde toplanalım.
oumar Katılım 22 Mar 2006 Mesajlar 402 2 Haz 2008 #2,782 ya harbiden gidelim bu akşam.... ya birde önümüzdeki haftasonu frig vadisinede gitmek istiyorum..gitsek miki?? Son düzenleme: 2 Haz 2008
ya harbiden gidelim bu akşam.... ya birde önümüzdeki haftasonu frig vadisinede gitmek istiyorum..gitsek miki??
madiso Katılım 6 Eyl 2006 Mesajlar 387 2 Haz 2008 #2,783 beyeler buyrun istanbuldan bir iki resim altımdakine dikkat lütfen
reddragon Katılım 9 Şub 2006 Mesajlar 80 2 Haz 2008 #2,784 cumartesi günü menderes caddesinde gördüm bundan bitane. yoksa sen miydin
okyanus43 Katılım 2 Eyl 2006 Mesajlar 869 3 Haz 2008 #2,785 madiso' Alıntı: beyeler buyrun istanbuldan bir iki resim altımdakine dikkat lütfen Genişletmek için tıkla ... Offf çok güzel bir GS 650. Allah kaza bela vermesin.:wiinkk::cat:
madiso' Alıntı: beyeler buyrun istanbuldan bir iki resim altımdakine dikkat lütfen Genişletmek için tıkla ... Offf çok güzel bir GS 650. Allah kaza bela vermesin.:wiinkk::cat:
el_dios Katılım 6 Nis 2007 Mesajlar 257 3 Haz 2008 #2,786 İsmail abicim şu motor işini bir açıklasana yaw neyin nesidir bu motor? çok asil durmuş altında:cat:... bu arada dün bende kütahyaya gelip gittim bi arkadasımla, hava kararmıştı döndüğümde çok soğuktu ya Ve kamp işi çok ii olur yaaaa:cat: Son düzenleme: 3 Haz 2008
İsmail abicim şu motor işini bir açıklasana yaw neyin nesidir bu motor? çok asil durmuş altında:cat:... bu arada dün bende kütahyaya gelip gittim bi arkadasımla, hava kararmıştı döndüğümde çok soğuktu ya Ve kamp işi çok ii olur yaaaa:cat:
alplion Katılım 26 Mar 2005 Mesajlar 1,699 3 Haz 2008 #2,787 bu hafta sonu sıtkı olçar ın kamp ı var ne yapalım bide akşam buluşalım mı ne dersiniz?
ozi2002 Katılım 24 Şub 2006 Mesajlar 951 3 Haz 2008 #2,788 Keyifler nasıl kütahya mt özlettiniz be kendinizi Biraz nostalji takılayımmı ???
alplion Katılım 26 Mar 2005 Mesajlar 1,699 3 Haz 2008 #2,789 oguz sıra sizde 2 seneden beri gelemediniz gitti.
ozi2002 Katılım 24 Şub 2006 Mesajlar 951 3 Haz 2008 #2,790 alplion' Alıntı: oguz sıra sizde 2 seneden beri gelemediniz gitti. Genişletmek için tıkla ... Kapı açık yani :cherry:
alplion' Alıntı: oguz sıra sizde 2 seneden beri gelemediniz gitti. Genişletmek için tıkla ... Kapı açık yani :cherry:
okyanus43 Katılım 2 Eyl 2006 Mesajlar 869 4 Haz 2008 #2,791 ozi2002' Alıntı: Kapı açık yani :cherry: Genişletmek için tıkla ... Buyrun buyrun her zaman açık:rendeer: Yalnız gelirken kapıyı çeviriverin cereyan yapıyoo:queen::queen::queen:
ozi2002' Alıntı: Kapı açık yani :cherry: Genişletmek için tıkla ... Buyrun buyrun her zaman açık:rendeer: Yalnız gelirken kapıyı çeviriverin cereyan yapıyoo:queen::queen::queen:
alplion Katılım 26 Mar 2005 Mesajlar 1,699 4 Haz 2008 #2,793 bende frig vadisi +1.....................
el_dios Katılım 6 Nis 2007 Mesajlar 257 4 Haz 2008 #2,794 ben gelsem eskişehirden kabul ediyonuz mu ben de eskişehirli sayılıyor muyum? yaa cumartesi çok yakın bi arkadasımın doğum günü ben burda kalacam ama beni cok özlediniz demi?
ben gelsem eskişehirden kabul ediyonuz mu ben de eskişehirli sayılıyor muyum? yaa cumartesi çok yakın bi arkadasımın doğum günü ben burda kalacam ama beni cok özlediniz demi?
madiso Katılım 6 Eyl 2006 Mesajlar 387 4 Haz 2008 #2,795 motor benim degil ama kardeşim diyebilecegim bi arkadaşımın menderes caddesinde ata asansör ona getirdik bu hafta istanbuldan
motor benim degil ama kardeşim diyebilecegim bi arkadaşımın menderes caddesinde ata asansör ona getirdik bu hafta istanbuldan
mrock Katılım 15 Ağu 2005 Mesajlar 1,548 4 Haz 2008 #2,796 Alp kamp oturağı bulabildin mi yarın veya cuma beraber bakmaya gidelim hem çadırda bakacam ben....
mondi.playturk Katılım 21 Ara 2006 Mesajlar 524 5 Haz 2008 #2,797 madiso' Alıntı: beyeler buyrun istanbuldan bir iki resim altımdakine dikkat lütfen Genişletmek için tıkla ... gecen ayni motor sanayide görmüstüm moto metinin orda metin abi test yapiyordu motora buydu sanirim sari sacli hafif toplu birisiydi getiren...
madiso' Alıntı: beyeler buyrun istanbuldan bir iki resim altımdakine dikkat lütfen Genişletmek için tıkla ... gecen ayni motor sanayide görmüstüm moto metinin orda metin abi test yapiyordu motora buydu sanirim sari sacli hafif toplu birisiydi getiren...
alplion Katılım 26 Mar 2005 Mesajlar 1,699 5 Haz 2008 #2,798 emrah oturak aldım ama uygun bişeyler varsa bakalım yine. KÜTAHYA mt çay içmeye gidelim mi? cuma akşam müsait misiniz? Son düzenleme: 5 Haz 2008
emrah oturak aldım ama uygun bişeyler varsa bakalım yine. KÜTAHYA mt çay içmeye gidelim mi? cuma akşam müsait misiniz?
okyanus43 Katılım 2 Eyl 2006 Mesajlar 869 5 Haz 2008 #2,799 İşim olmazsa gelmeye çalışırım Cuma günü... Malum iş güç çok şu aralar.
DooMsDaY Katılım 23 Eki 2006 Mesajlar 163 6 Haz 2008 #2,800 alp ben aldım oturak hatta sandalye ..... frig vadisi bende bende bende ii alıştırdım milleti pazar günleri izinli olmama heheh
alp ben aldım oturak hatta sandalye ..... frig vadisi bende bende bende ii alıştırdım milleti pazar günleri izinli olmama heheh