[Kütahya - MT]

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
ya harbiden gidelim bu akşam....

ya birde önümüzdeki haftasonu frig vadisinede gitmek istiyorum..gitsek miki??
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
beyeler buyrun istanbuldan bir iki resim altımdakine dikkat lütfen
ss100072hy4.jpg

my.php

my.php
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
İsmail abicim şu motor işini bir açıklasana yaw neyin nesidir bu motor? çok asil durmuş altında:cat:...

bu arada dün bende kütahyaya gelip gittim bi arkadasımla, hava kararmıştı döndüğümde çok soğuktu ya:)

Ve kamp işi çok ii olur yaaaa:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu hafta sonu sıtkı olçar ın kamp ı var ne yapalım bide akşam buluşalım mı ne dersiniz?
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Keyifler nasıl kütahya mt özlettiniz be kendinizi


Biraz nostalji takılayımmı ???


03092006wc0.jpg
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
ben gelsem eskişehirden kabul ediyonuz mu ben de eskişehirli sayılıyor muyum?

yaa cumartesi çok yakın bi arkadasımın doğum günü ben burda kalacam:)


ama beni cok özlediniz demi?
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
motor benim degil ama kardeşim diyebilecegim bi arkadaşımın menderes caddesinde ata asansör ona getirdik bu hafta istanbuldan
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Alp kamp oturağı bulabildin mi yarın veya cuma beraber bakmaya gidelim hem çadırda bakacam ben....
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emrah oturak aldım ama uygun bişeyler varsa bakalım yine.

KÜTAHYA mt çay içmeye gidelim mi?
cuma akşam müsait misiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
alp ben aldım oturak :) hatta sandalye ..... frig vadisi bende bende bende ii alıştırdım milleti pazar günleri izinli olmama :) heheh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst