[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi bayanların gezeklerde yaptıkları gibi para cezası felan mı alsak ki.siteye hafta da bi girmeyenden 1 ytl, gezilere 2 den fazla gelmeyenlerden 2 ytl alalım.toplanan paraylada sucuk ekmeye gidelim ne dersiniz.buğün kendimi çok zihni fikir gördüm yahu:):mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
herkese merhaba.hemide tam 25 kerrreeeee

Hayati Abi sanada 1473 kere merhaba, nerelerdesin abi yavvvf...:silent:

metin abi bayanların gezeklerde yaptıkları gibi para cezası felan mı alsak ki.siteye hafta da bi girmeyenden 1 ytl, gezilere 2 den fazla gelmeyenlerden 2 ytl alalım.toplanan paraylada sucuk ekmeye gidelim ne dersiniz.buğün kendimi çok zihni fikir gördüm yahu:):mrgreen:

Valla zehir gibisin Alp...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Merhaba İyi Öğlenler.... Fikrim Geldi....... Bu akşam toplansak mı ne??
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
6
bundan sonra bende yazarım alp ve metin abicim.ışığa doğru geliyorum ona göre bak:p bu arada beni unutmayın artçı olarak gelirim bende...
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
aof sınavlarına kütahya mt olarak hep beraber mi gitsek ne yapsak :) ha bir de emrah gelirken biraz ıslanmış gördüm sanki seni; yağmur mu yağdı ne :)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Hayati Abi sanada 1473 kere merhaba, nerelerdesin abi yavvvf...:silent:



Valla zehir gibisin Alp...
Ben hep motorumla geziyorum ve bildiğim yerlere uğruyorum ama kimseyi de göremiyorum.
Sizi gibi köstübükler,azcık kafanızız çıkarın bakayım dışarı.:cherry:
Daha dün Eskişehir'e gidip geldim:wiinkk:.
Bu gün de Rahmi ve Ahmet'le Afyona Sucuk döner yemeye gittik.Canınız özenmesin pek te güzeldi.:queen:
Daha az önce evlere girdik.Fırsat bulursam yarın bi kaç resim atarım buraya.Şimdilik müsaadenizle efem.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
Eskişehire gelen olursa, benim okulum bitti eskişehire döndüm mutlaka bekliorum...

Hafta sonu bi kamp falan mı yapsak ne Emok'a hazırlık:)...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Eskişehire gelen olursa, benim okulum bitti eskişehire döndüm mutlaka bekliorum...

Hafta sonu bi kamp falan mı yapsak ne Emok'a hazırlık:)...

Kütahyalılar selamlar hepinize :)

ufuk'um memlekete hoşgeldin :) haydi hayırlısı bundan sonra. güzel bi iş inşallah :cat:

emok, sinan abi'nin vefatından dolayı iptal diye duymuştum bi kaç gün önce muhabbette aslı varmı bunun ?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
aof sınavlarına kütahya mt olarak hep beraber mi gitsek ne yapsak :) ha bir de emrah gelirken biraz ıslanmış gördüm sanki seni; yağmur mu yağdı ne :)

yok canım ne ıslanması....... sadece oturduğum yer kuru kaldı valla,motordan inince kötü bi görüntü oluyor:pr:
Benzinciye döndüğüm anda benzinin bitmesi ve pompaya 15 metre kala sırılsıklam halde motoru itmek çok ilginçti gerçekten :p:p

sonuç A.Ö.F sınavına çalışmadan girip üzerine sırılsıklam olduğum bi pazar günü...:salut::salut:

Kütahyalılar selamlar hepinize :)

ufuk'um memlekete hoşgeldin :) haydi hayırlısı bundan sonra. güzel bi iş inşallah :cat:

emok, sinan abi'nin vefatından dolayı iptal diye duymuştum bi kaç gün önce muhabbette aslı varmı bunun ?

alla alla emok iptal mı olmuş??? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
hoşbulduk sinan zaten bol bol karsılasırıs artık:cat:

yok yaw baktım şimdi tekrar iptal falan yazmıyor...

ne dersiniz hafta sonu kamp diyorum cevap yok mu hala?

olmadı kamp yerine gidelim bi gezelim görelim olmaz mı:?
 
Son düzenleme:

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36
hayati abi 22-28 haziran marmok motosiklet festivaline marmaris aktura gidecem abi nasip olursa arkadaş lazım abi kütahya muğla 445 muğla marmaris 40 marmaris aktur 40 nedersin abi bi oturup konuşup program yapalımmı?
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
metin abi bayanların gezeklerde yaptıkları gibi para cezası felan mı alsak ki.siteye hafta da bi girmeyenden 1 ytl, gezilere 2 den fazla gelmeyenlerden 2 ytl alalım.toplanan paraylada sucuk ekmeye gidelim ne dersiniz.buğün kendimi çok zihni fikir gördüm yahu:):mrgreen:

ohooo iyiki bi sınav dönemi gecirdik yawf.:p

alp bence köse dönme planları yapıo paraları toplayıp yurt dısına kaçacak...:queen:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Kütahyalılar 29 haziranda ordayım.Bir arkadaşımın oğlunun düğününe katılacağım herhalde çoğunuzda tanır Karavan Gözlemelerinin sahibi Hüseyin ACAR'ın oğlu evleniyor. Görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
foto052wu3.jpg


Afyon'a giderken Anasultan molası

Bunlarda dönüş yolunfdan bikaç manzara
Dönüşte karşıdan gelen şiddetli bir rüzgar vardı.3.üncü vitesten 4.ye atamadım çoğuzaman...:p

foto053do9.jpg


foto054iz0.jpg


foto055ok9.jpg


hayati abi 22-28 haziran marmok motosiklet festivaline marmaris aktura gidecem abi nasip olursa arkadaş lazım abi kütahya muğla 445 muğla marmaris 40 marmaris aktur 40 nedersin abi bi oturup konuşup program yapalımmı?

Buluşalım da ben öyle uzun soluklu gezilere pek gidemiyorum.Yine de hayırlısı yaparız bi güzellik daha olmadı:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
vaaay vaay sayfa cidden kalabalıklaşmış demekki benim gezek çözümüm işe yaramış:mrgreen: bu hafta sonu sıtkı olçar ın frik vadisinde kampı var.dedim vede kaçtım....
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Ohbe bi hareketlilik gördüm sanki sitede. Film bile çekerim ben bu olayın üstüne,
Bir sitenin uyanışı... yakında sinemalarda. Anam valla olcek heralde.:cherry:
Alp sende oynıcenmi filmde. :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst