herkese merhaba.hemide tam 25 kerrreeeee
metin abi bayanların gezeklerde yaptıkları gibi para cezası felan mı alsak ki.siteye hafta da bi girmeyenden 1 ytl, gezilere 2 den fazla gelmeyenlerden 2 ytl alalım.toplanan paraylada sucuk ekmeye gidelim ne dersiniz.buğün kendimi çok zihni fikir gördüm yahu:mrgreen:
Ben hep motorumla geziyorum ve bildiğim yerlere uğruyorum ama kimseyi de göremiyorum.Hayati Abi sanada 1473 kere merhaba, nerelerdesin abi yavvvf...:silent:
Valla zehir gibisin Alp...
Eskişehire gelen olursa, benim okulum bitti eskişehire döndüm mutlaka bekliorum...
Hafta sonu bi kamp falan mı yapsak ne Emok'a hazırlık...
aof sınavlarına kütahya mt olarak hep beraber mi gitsek ne yapsakha bir de emrah gelirken biraz ıslanmış gördüm sanki seni; yağmur mu yağdı ne
![]()
Kütahyalılar selamlar hepinize
ufuk'um memlekete hoşgeldinhaydi hayırlısı bundan sonra. güzel bi iş inşallah :cat:
emok, sinan abi'nin vefatından dolayı iptal diye duymuştum bi kaç gün önce muhabbette aslı varmı bunun ?
metin abi bayanların gezeklerde yaptıkları gibi para cezası felan mı alsak ki.siteye hafta da bi girmeyenden 1 ytl, gezilere 2 den fazla gelmeyenlerden 2 ytl alalım.toplanan paraylada sucuk ekmeye gidelim ne dersiniz.buğün kendimi çok zihni fikir gördüm yahu:mrgreen:
hayati abi 22-28 haziran marmok motosiklet festivaline marmaris aktura gidecem abi nasip olursa arkadaş lazım abi kütahya muğla 445 muğla marmaris 40 marmaris aktur 40 nedersin abi bi oturup konuşup program yapalımmı?
abi bir iki teklif var değerlendireyim:mrgreen:![]()