- Katılım
- 15 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1,548
- Konu Yazar
- #1
Kütahyada toplu olarak takılan sayılı motorcu grubu olarak ümitsizce aşağı yukarı dolaşırken şehrimize Afyondan gelen 2 motorcu abilerimizle karşılaştık.Sıcak bir tanışmanın ardından Kütahyanın Kumarı köyünde 1000 yıllık kestane ağacının olduğunu söylediler.Bizde kütahyada olduğumuz halde böyle bir ağaçtan haberdar değildik.(Birbirimize çabuk ısındık
) sonra hep beraber bu ağacı görelim dedik ve yola çıktık.



Girdiğimiz yollar cruiser için çok zoralayıcıydı.Yoğun mıcır ve aşırı yağan yağmurdan dolayı yollar çok yumuşak ve çamurluydu.Bir süre sonra çamurdan devam edemedik(enduro motosiklet faktörü işte burada devreye giriyor
) ve yürümeye kara verdik.

böyle büyük bir kestane ağacını hayatımızda görmemiştik:cyclopsan:cyclopsan


arazi sahibi amcamız ve onun şirin torunları

ağacın kökleri bile başlı başına bir ağaç :queen::queen::queen:

müthiş bir manzara çadırlı kamp için birebir:cat::cat:

motorlar sırasyıla :Roadstar,Shadow750,GV650,Regal Raptor ve GV250 idi....


daha sonra Kütahya ya tepeden bakmak için hisara gittik...


Ardından Afyondan gelen misafirlerimizi Afyon yolu 6.kmsine kadar eşlik ettikten sonra uğurladık ve su kenarı cigara molasından sonra tekrar şehre dönük.

Bizim fotoğraflarımız sınırlıydı,diğer güzel fotoğraflarıda Afyondan gelen dostlarımızdan bekliyoruz.Bizler bu şehirde toplu sürüş yapan kafadar 4-5 motorcuyuz.
Eğer yolunuz Kütahya'ya düşerse Kütahya_MT formundan ulaşırsanız elimizden geldiğince sizlerede yardımcı olmaya çalışırız.Diğer şehirlerden gelen motorcu dostalarımızıda misafir etmekten her zaman onur duyarız.Tüm MT ve diğer motorcu arkadaşlarımıza iyi sürüşler diliyorum...:rendeer::rendeer::rendeer:



Girdiğimiz yollar cruiser için çok zoralayıcıydı.Yoğun mıcır ve aşırı yağan yağmurdan dolayı yollar çok yumuşak ve çamurluydu.Bir süre sonra çamurdan devam edemedik(enduro motosiklet faktörü işte burada devreye giriyor

böyle büyük bir kestane ağacını hayatımızda görmemiştik:cyclopsan:cyclopsan


arazi sahibi amcamız ve onun şirin torunları

ağacın kökleri bile başlı başına bir ağaç :queen::queen::queen:

müthiş bir manzara çadırlı kamp için birebir:cat::cat:

motorlar sırasyıla :Roadstar,Shadow750,GV650,Regal Raptor ve GV250 idi....


daha sonra Kütahya ya tepeden bakmak için hisara gittik...


Ardından Afyondan gelen misafirlerimizi Afyon yolu 6.kmsine kadar eşlik ettikten sonra uğurladık ve su kenarı cigara molasından sonra tekrar şehre dönük.

Bizim fotoğraflarımız sınırlıydı,diğer güzel fotoğraflarıda Afyondan gelen dostlarımızdan bekliyoruz.Bizler bu şehirde toplu sürüş yapan kafadar 4-5 motorcuyuz.
Eğer yolunuz Kütahya'ya düşerse Kütahya_MT formundan ulaşırsanız elimizden geldiğince sizlerede yardımcı olmaya çalışırız.Diğer şehirlerden gelen motorcu dostalarımızıda misafir etmekten her zaman onur duyarız.Tüm MT ve diğer motorcu arkadaşlarımıza iyi sürüşler diliyorum...:rendeer::rendeer::rendeer:
Son düzenleme: