- Katılım
- 1 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,944
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar birçoğumuz motosiklet kullanıyoruz.Ancak kendimi hasta gibi görmeye başladım.Motosikletimin herşeyini kendim yaparım.Yıkarım yağlarım. . .Geçen gün aküsünü sökmek zorunda kaldık(Arkadaşıma verip vizeyi geçmesini sağlayacaktım.) Sökerken akünün içinde bulunduğu kutunun kapağı kırıldı.Şu anda motosikletin ne dış görünüşte ne de başka bir yerinde birşey var.Ama motosiklet sanki bana sorunluymuş gibi geliyor.Motosiklet kusursuz olsun istiyorum.Motosikletin heryeri fabrikadan çıktığı gibi.3-5 günde bir biner yıkar cilalar koyarım.Uyuz olduğumu kabul ediyorum.
Ama hastalık derecesine ulaşmasını istemiyorum.Motosikletimin şu anda 2 tane eksiği var.:salut::salut:
1-Akünün kutusu kırık
2-Beyaz yanaklarım eskidi. . .Sizlerde de böyle takıntılar var mı?
Yoksa hastamıyım?:salut:
1-Akünün kutusu kırık
2-Beyaz yanaklarım eskidi. . .Sizlerde de böyle takıntılar var mı?
Yoksa hastamıyım?:salut: