KURT'UN ÖLÜMÜ (Bana göre süper ) sizi bilemem

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bunun siyasetle alakası yok bak ben milliyetçi bir insanım ama inan şu an TÜRKİYE de has milliyetçi parti yok

neyse konuyu kapatacaklar lütfen konuyu saptırmayın arkadaşlar...:cat::rendeer:


ayrıca yorum yazan arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum



has türklerin hepsi bozkurttur :wiinkk::wiinkk:kafanı yorma:cat::rendeer:

çok dogru söylüyorsun bizim siyasetle ilgimiz yok ama ne yaparsın bazıları kendine mal etigi için hemen o cepheye cekiliyor ama her vatanını seven türk buzkurt tur ama tabi bazıları hariç
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
bizim kurtlarla degil sadece bir cinsiyle ilgimiz vardır oda bozkurttur ama tabi siz ayı ile ilgilenebilir siniz o sizin tercihiniz insan kendine yakışanı yapar onu örnek alır herkes özgürdür

İnsan elbette kendine yakışanı yapar, kendine yakışanı örmek alır. Mesela ben kendime hep İnsanları Örnek Alırım, büyük insanlara özenirim, onlar gibi olmaya çalışırım. :)

Dediğiniz gibi herkes kendine yakışanı yapmalıdır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
mesala ben kurtları ozelikle bozkurttu örnek alırım ve severim ozgürdür hürdür ailesi ve dostları için yaşam ortamı için yeri gelir canınıda verir yaşamak için öldürür yaşamak ve yaşadıgı bölge için savaşır çok örnek alıncak insandan hayvandan daha dürüst ve dogrudur yalan dolan yoktur düzbir cizgidedir alengirli işlerle ugraşmaz....ASİLDİR ASİDİR HÜRDÜR EVCİLLEŞTİRİLEMEZ burnuna halka takıp oynatamazsın türk mileti gibidir o yüzden bizim örnek aldıgımız hayvandır ama cok insan gibi halka takamazsın burnuna
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
55
paylaşım için coook tşklr arkadaşlar ::xs22::::xs22::::xs22::::xs22::
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
harika bir hikaye olmuş .kurtların içinde bozkurt' un yeri daima ayrıdır . asalet demektir .

türklerin bozkurt u benimseme sebebi yukarıda yazılmıştır . kimisi ( avrupalılar ve bazı hainler ) türkleri asena ( dişi kurt ) tan gelip yani bir hayvandan gelen ırk olarak tabir eder şiddetle karşı çıkarım bu yoruma , türkler bozkurttan gelmez özellikleri sebebi ile bozkurt u benimser . o yüzden türklüğün simgesi bozkurttur
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
evcilleştirilemeyen, ne burnuna halka ne de boynuna tasma geçirilebilen, özgürlüğü elinden alınamayan tek hayvan kurt değildir. asyanın dağlarında da bozkırlarında da, ormanlarında da nice asil hayvan vardır. her neyse Rabbim Türk'e sadece lafta değil icraatta da devam-ı asalet, devam-ı izzet, devam-ı hürriyet ihsan etsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi arkadaşım vardı kıt bilgisiyle kurtlar leş yemez dedi hahahaha çatır çatır leş yer her hayvan kurtta dahildir zira çok defa görülmüştür leş varken canlı avına çıkmazlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst