Kurtarın la beni bu yarım kasktan (LS2)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler bu kaskı alalı 1 ay olmadı...yazlık kask hata yaptım kışın ortasında aldım...her gün karşıya geçiyorum tam korumalı değil...alan şöyle karlı çıkar...bu işin aslı scooter kaskı...artcınız içinde alabilirsiniz...xxl...130 gaymeye aldım...100 e bırakırım...daha 3 kez giydim kılıfında duruyor...feyizoğlundan aldım Adem Beyden...of 536 cruser ls2 diye gogıla girin...sosyetik kask aslında...bana göre pek değil...xxl başka kasklarla üzerine para verir takasa girerim...uzun yolda bu kask işime yaramayacak heyecan yaptım aldım...Genelde Suadiyedeyim ev Leventde...makam şoförüyüm bana her an ulaşamayabilirsiniz...mesaj veya çağrı atın ben sizi ararım...saygılar...kurtarın la beni bu kasktan :queen:

fotolar burada...:cherry:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-sahibinden-yarim-kask-ls2-46890599/detay


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-sahibinden-yarim-kask-ls2-46890599/detay





bu 2.el ilanı değildir aslında...yani bu konuyu ikinci el bölümüne taşımak abesle iştigaldir...:p


yok mu aga bunu sevabına Allah rızası için alacak bir babayiğit...iteleyemedim kimseye...:cherry: beden xxl olunca tabi zor satılıyor..aslında ozborna vermek lazım...:cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  2.el olup olmaması fark etmez, satılmak istenen bir ürünün ilanının moto sohbete açılması daha abestir. Konu taşınmış, mesajlar silinmiştir...

İyi alışverişler dilerim.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst