- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #1
Beyler bu kaskı alalı 1 ay olmadı...yazlık kask hata yaptım kışın ortasında aldım...her gün karşıya geçiyorum tam korumalı değil...alan şöyle karlı çıkar...bu işin aslı scooter kaskı...artcınız içinde alabilirsiniz...xxl...130 gaymeye aldım...100 e bırakırım...daha 3 kez giydim kılıfında duruyor...feyizoğlundan aldım Adem Beyden...of 536 cruser ls2 diye gogıla girin...sosyetik kask aslında...bana göre pek değil...xxl başka kasklarla üzerine para verir takasa girerim...uzun yolda bu kask işime yaramayacak heyecan yaptım aldım...Genelde Suadiyedeyim ev Leventde...makam şoförüyüm bana her an ulaşamayabilirsiniz...mesaj veya çağrı atın ben sizi ararım...saygılar...kurtarın la beni bu kasktan :queen:
fotolar burada...:cherry:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-sahibinden-yarim-kask-ls2-46890599/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-sahibinden-yarim-kask-ls2-46890599/detay
bu 2.el ilanı değildir aslında...yani bu konuyu ikinci el bölümüne taşımak abesle iştigaldir...
yok mu aga bunu sevabına Allah rızası için alacak bir babayiğit...iteleyemedim kimseye...:cherry: beden xxl olunca tabi zor satılıyor..aslında ozborna vermek lazım...:cherry:
fotolar burada...:cherry:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-sahibinden-yarim-kask-ls2-46890599/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-sahibinden-yarim-kask-ls2-46890599/detay
bu 2.el ilanı değildir aslında...yani bu konuyu ikinci el bölümüne taşımak abesle iştigaldir...
yok mu aga bunu sevabına Allah rızası için alacak bir babayiğit...iteleyemedim kimseye...:cherry: beden xxl olunca tabi zor satılıyor..aslında ozborna vermek lazım...:cherry:
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.