Kurstaki derslere girmeden olurmu

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Merhabalar ben işim gereği kursa yazıldım ama kursa gidemiyorum bana bi kitap verdiler şimdi ben bu kitabı okuyarak sınavları geçebilirmiyim yoksa illa kursa gitmem gereklimi? akşamları geç çıkıyorum haliyle gitme şansım hiç yok. Motor hakkında pek bilgim yok burayı okuyarak bilgi ediniyorum sizce geçebilirmiyim.:pale:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
derslere devam zorunluluğu var ama sen gitmesende geldi diye yazıyorlar problem olmuyor

ayrıca 50 tane soru var sürekli ondan 20 tanesini seçip soruyorlar diyorlar o 50 soruyu iste kursundan ya da internetten bulursun

ben derslere gitmiştim ama o 50 soruyuda bundan 20 tanesi çıkıcak diye vermişlerdi. ama o sorulardan başka sorular da çıkmıştı o ayrı:mrgreen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Sağolun arkadaşlar bu kursyerindeki adam muhakkak gel yoksa geçemezsin boşa para vermiş olursun filan deyip korkuttu neyse içime su serpildi. Kursa 300 verdim bide 5 ytl kitap parası istediler soyguncu bunların hepsi. Esasında işyerinde çalışanlar için kursa gitmeden sadece trafikte sınavlara girmeleri ve direksiyona girmeleri yeterli olmalı boşa kurs ücreti veriyorum yazık valla.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
gitme. ortam olsun dıyosan gıt. ama pek bı sey ogretmıyolarmıs. bende ehlıyetımı aldım ama gıtmedım gudenlerden duydum.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
ben hem B aldım kurstan hemde A2 yi alıyorum daha kursun sınıflarını görmek nasip olmadı!!:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bende derslere gitmeden aldım ehliyetimi...Bu 300 ytl + 5 ytl(şu 5 ytl tam çapulcu olduklarını gösterir sanki kar etmiyorlarmış gibi:farao: ) biraz fazla geldi sanki ama:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst