Kursa yazıldım ehliyetsiz yakalanırsam ne olur

Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
arkadaslar sokakta okadar cok ehlıyetsız surucu warkı bunlardan bırıde benım ama yapacak bısıyım yok sınaw 3 aydan 3 aya temmuzda gırecem bu motora bu kadar heweslenmısım almısım yaz sonuna kadar ben ona bakacam o bana bakacak bole sey olmaz
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
alırlar anhtarını sanada ceza yazarlar kursa yazılmak ıle ehlıyetı cebıne koymak arasında cok buyuk fark var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst