Kundu buluşması

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Kundu buluşması; 6 Ocak 2008.

Antalya - Kundu

27 Ocak Kundu Enduro Yarışı, parkur belirlemesi ve iş bölümü için toplantı gezisi...

Sabah 9,30 da buluştuktan sonra, yolda Aksu'da yemek alışverişi için mola..
HPIM0483.jpg


HPIM0484.jpg


Parkur alanına varınca yüklerimizi bırakıp parkurun içine dalıp rastgele turluyoruz.
HPIM0486.jpg


Daha sonra seyirci parkuru adına bir çalışma yapıyoruz.
Start ve finiş yeri belirleyip, yaklaşık 2 km lik bir seyirci parkuru hazırlıyoruz.
HPIM0487.jpg


Parkurun ortasında bir ağacın çevresinde kamp yapıyoruz.
HPIM0489.jpg


Yemek için ateş yakıp biraz dinleniyoruz.
Kum parkurda gazlamak oldukça yorucu...
HPIM0491.jpg


Ateşin köze dönüşmesiyle şişler hazırlanıyor..
HPIM0492.jpg


Herkes çok acıkmış..
HPIM0493.jpg


Herkes karnını doyurduktan sonra, Uzay(Ahmet ve İrge'nin oğlu) ders çalışmaya, biz de parkur için yeniden çalışmaya dönüyoruz.
HPIM0495.jpg


Ahmet benim motoru alıp, "Öyle kullanılmaz, böyle kullanılır." derken.
HPIM0496.jpg


Yücel, parkurda bir tepeyi aşmaya çalışırken..
HPIM0497.jpg


Aşamazken...
HPIM0498.jpg


Daha fazla antrenman bu işi çözer, diyerek gülüyoruz..
HPIM0500.jpg


15 hp de olsa, yine de işe yarıyor bu SkyTeam.
HPIM0501.jpg


Dönüş hazırlığı...
HPIM0505.jpg


HPIM0506.jpg


HPIM0507.jpg


Daha çook işimiz var ama bu günlük bu kadar yeter.

Katkıda bulunan tüm arkadaşlara teşekkürler..

Haftaya kaldığımız yerden devam edeceğiz...

Herkese sevgiler....
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393


Yücel burayı çıkardı aslında ama talihsizlik işte :)

rampadaYcel.jpg


irgesmallpc6.jpg


davras06012008012.jpg


davras06012008011.jpg


davras06012008009.jpg


davras06012008014.jpg


davras06012008018.jpg


davras06012008021.jpg


davras06012008038.jpg


davras06012008035.jpg


davras06012008031.jpg


Çok eğlenceli,parkur hazırlama adına verimli bir gün oldu.
Katılan herkese teşekkürler.
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
katılamadığıma 2. kez çok üzüldüm..
fotolardan çok keyifli bir gün geçirdiğiniz belli oluyor..

birdahakine artık kısmetse...:pale:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nezih abi
şaşırdım bizim raceci orhan abiyide endurocu yaptınızya
valla süper olmuş paylaşım için teşekkürler

kenan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst