Kum üzerine bir yolculuk... Adana :)

Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
Geçen hafta biraz kendimize zaman ayırarak dinlendik… Bu hafta geçen haftanın da verdiği kurtlarla Karataş bölgesine gidip biraz kum canavarı olalım diye düşündük… Sabah benim evim de buluşup yola çıkacaktık…
Saat 915 de beni arayan Oki, klüpte buluşulacağını söyledi. Bende hazırlanarak, klübe gittim… Tolu ve Özi, de ben oraya vardıktan 10 dakika sonra geldiler… Nereye gidelim diye düşünürken, gene sağa sola bakınıyorduk ve sonuç olarak planımız olan Karataş’a gitmeye karar verdik. Motorlarımıza binerek yola koyulduk… Karataş yolunun daha 10ncu kilometresinde Fakir’lerle karşılaştık, selamlaşarak yolumuza devam ettik, Dakar baya bir iyi görünüyordu Fakir, hayırlı olsun…
İlk hedefimiz moda olduğu üzere kum tepeleriydi… Güzel güzel bir kum bulduk ve son sürat daldık… Ancak bir problem vardı, araçlarımız viteste olmasına rağmen her hangi bir yere gidemiyorduk… Daha doğrusu ben ve tolu gidemiyordu, Oktay ise dişli lastikleri ile bize havasını, kumunu atıyordu… (Soner gözlerimiz seni aradı valla…)













Bizde tolu ile oturup dinlenme, daha doğrusu Oki ye bakarak iç geçirme moduna girdik :) Özi ise kameraman arkadaş modundaydı :) Bir süre daha Okinin dolduruşlarından sonra biraz daha eğlenelim, nasıl olsa kum diyerek farklı şeyler denemeye karar verdik… Tabi malum en farklı olanı gene Oki yaparak tenekede madalyayı hak etti… biz ona birinci kürsüsünü verdik ve yüzsüzlük ederek bir de fotograf çektirdik :)







Ödül töreninden sonra biraz yemek yemek için yolumuza devam ettik…


Kendimizi kurt gibi acıkmış olarak restoran da bulduk ve direk yemeğe saldırdık… Kumun bu kadar yorucu ve yorucu olduğu kadar acıktırıcı olduğunu bilmiyorduk…


Balığın hakkı rakıdır diyenler için bir sözüm olacak, yemeğimizi yedikten sonra yola çıkacağımızı ve motosikletle yol alacağımızı düşünerek alkol siparişini aklımızdan bile geçirmedik :)
Yeniden evlerimize döndüğümüz de artık hava kararmış ve bizlerde yorgunluktan bitmiş durumdaydık…. Başka bir gezide görüşmek üzere…
Sevgilerle…


Oki'den bir duyuru... Özel kesim işleri yapılır... :)

 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@azimuth Cem dediğin kadar varmış. Gene güzel bir gezi olmuş. Bu kum krossu ayrı bir zevk abi. Oktay o lastiklerle elbette kumda uçar :mrgreen: Bu arada balıklarda gözümden kaçmadı. Balık olayına girmem şart :)

Kendine iyi bak. Görüşürüz.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
gezi güzel olmuş birde ben deniycem hiç kum tecrubem yok elinize sağlık.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hade bakımm
oktay ve tolunay bey
oktaycım dıslerıne saglık
tolunay abı ne o xt nı goturseydın ıterdın :D
bu arada hane benm karlı daglarım anladn sen onu
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
nasıııl

arkadaşlar güzel eylendiginize inanıyorum ama demeden geçemeyecegim nasıl kıydınız o güzelim makinalara,kumlarrrr çamurlarrrr.kendinize iyy bakın:rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar güzel eylendiginize inanıyorum ama demeden geçemeyecegim nasıl kıydınız o güzelim makinalara,kumlarrrr çamurlarrrr.kendinize iyy bakın:rendeer:

adı üstünde kros motorlar...
asfaltta, düz yolda gidiyor olsak o zaman yazık olurdu o motorlara :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
tavsiyem

şaka bi yana haklısın.size bi yerde ben tavsiye edeyim,biliyorsunuzdur çeaş ın sag tarafı tam sizlik.ben beden eğtm ne hazırlanırken fartlek antrenman yapmaya oraya giderdim.suyun tam kenarını demiyorum,balcalı yoluna dogru gidin o aralar tam kroslarla zıplamalık ele geçmez yerler.hatırlatayım dedim.selamlar...:)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
guzel gezi olmus, aliskanlik yapiyor bu kum tepeleri, ilk firsatta tekrar gidicem..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ooo cok iyi yaa cnm balıkda istedi kumda motorla oynamakda acaip zevkli cok güzel bi gezi yapmıssınız... Tebrikler
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
ArkadaşLar siz işi biLiyosunuz vaLLahi.Keyif üstüne keyif :) Bu arada çok egLenceLi bir gezi oLdugu da gözLerden kaçmıo.Harun (myheart) geL Adanaya abi kross a beraber gideriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst