Küçükçekmece’de D-100 kapanıyor

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre, Avcılar Şükrübey metrobüs istasyonu civarında, D-100 güneyindeki Denizköşkler Mahallesi (Reşitpaşa Caddesi) ile D-100 kuzeyindeki Gümüşpala Mahallesi’ni (Kuruçeşme Caddesi); D-100 Karayolu’nun altından birbirine bağlayacak olan Kuruçeşme alt geçit inşaatının, 27 Eylül’de başlayan ve Avcılar-Küçükçekmece yönü D-100 üzerinde 15 gündür süren birinci etap çalışmaları yarın tamamlanacak. 13 Ekim Cumartesi günü başlanacak Küçükçekmece-Avcılar istikameti D-100 üzerindeki ikinci etap çalışmalar da 22 Ekim’de tamamlanmış olacak. Küçükçekmece-Avcılar istikametinde 10 gün sürecek ikinci etap çalışması boyunca D-100 trafiği 3 şerit olarak yan yola (Gümüşpala Caddesi) yönlendirilecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten 1-2 haftadır aynı yerin Avcılar-Küçükçekmece yönü kapalı ve E-5 yan yola verilmiş durumda. Beylikdüzü metrobüs çalışmasını atlatmış insanlar için bu hiç bir şey değil :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Sanki normalde akıcı bir trafiğimiz varmış gibi birde bunlar çıkıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst