küçük gezi..:)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam mt dostları bu gün sizlerinde hissettiği gibi yaz tamam artık ben geliyorum dedi :)

taktir edersinizki zaten kıştan beri şöyle ağız tadıyla bir turlayamadık , günün güzelliğini fırsat bilerek küçük bir tura çıkalım bir aktivite olsun dedik ,

güzel karamürselimizin meşhur bir tepesi vardır oluklu gerisini resimler söylesin ...:)











 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
manzara süper resimlerde çok güzel cıkmış bizimle paylaştığın için teşekkürler Elinize tekerinize sağlık
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Elinize tekerinize sağlık İrfan Abi:)Bir yere gitmek için değil de(Trafiğin içinde),böyle gezme amaçlı gazlanan yerleri daha çok seviyorum.Bu arada suzuki'de yakışmış.Onu söylemeden olmaz:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Elinize tekerinize sağlık İrfan Abi:)Bir yere gitmek için değil de(Trafiğin içinde),böyle gezme amaçlı gazlanan yerleri daha çok seviyorum.Bu arada suzuki'de yakışmış.Onu söylemeden olmaz:)

teşekkür ederim kardeşim eksik olma :)

valla fena alet fakat azıcık sıkıntı var benzinden yana gargara yapmadan yutuyor benzini ama çok dengeli ve yumuşak kullanımı var 150 lik makinaya göre ivmeleme canavar ama cross olmasına karşın biraz ağır bir makina yani bozuk arazide düşürebilirsiniz bana göre 350 lik crosları daha ideal görüyorum zaten boy fukarasıyız :):queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

güzel gezmişsiniz abi tekerinize sağlık .

daha dur alperim yaza hoşgeldin demedik , inşallah beraber çok yol yapacağız :):cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
teşekkür ederim kardeşim eksik olma :)

valla fena alet fakat azıcık sıkıntı var benzinden yana gargara yapmadan yutuyor benzini ama çok dengeli ve yumuşak kullanımı var 150 lik makinaya göre ivmeleme canavar ama cross olmasına karşın biraz ağır bir makina yani bozuk arazide düşürebilirsiniz bana göre 350 lik crosları daha ideal görüyorum zaten boy fukarasıyız :):queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------



daha dur alperim yaza hoşgeldin demedik , inşallah beraber çok yol yapacağız :):cat:

inşallah abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst