Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kış dediğim yani kış günleri gündüzü kısa oluyor.hava 5 gibi akşam oluyor.fakat yaz aylarında saat 7-8 gibi akşam oluyor.daha çok gezebiliyoruz.Onu demek istedim :mrgreen:
Dün aşırı bir rüzgar vardı.Yolda zor gittim açıkcası :queen:
vallahi içim cız etti 25 yıl antalyada yaşadıktan sonra sağlık nedeni ile ayvalık/altınovaya yerleştim.Yurdumun her yeri çok güzel ama Atatürk'ün dediği gibi Antalya bir başka güzel.Hatıralarımı canlandırdığın için çok teşekkürler.Kazasız arızasız sürüşler diliyorum.