Küçük bir şehir Turu (Antalya)

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
kış dediğim yani kış günleri gündüzü kısa oluyor.hava 5 gibi akşam oluyor.fakat yaz aylarında saat 7-8 gibi akşam oluyor.daha çok gezebiliyoruz.Onu demek istedim :mrgreen:
Dün aşırı bir rüzgar vardı.Yolda zor gittim açıkcası :queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Güzel paylaşım sağol.Askerliğimi toçularda yapmıştım tam gezilecek yerler. Tadını çıkarın yerime. Saygılar. :p
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Canım Antalya, ne güzel şehirsin sen. Bu yaz ölüm zulüm olmazsa, inşallah oradayız, Konya MT olarak.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
28
vallahi içim cız etti 25 yıl antalyada yaşadıktan sonra sağlık nedeni ile ayvalık/altınovaya yerleştim.Yurdumun her yeri çok güzel ama Atatürk'ün dediği gibi Antalya bir başka güzel.Hatıralarımı canlandırdığın için çok teşekkürler.Kazasız arızasız sürüşler diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst