Küçük bir Doğu Anadolu turu, Pulsar NS200 ile 1125 km.

Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
Sevgili iki teker tutkunları size tek başına yaptığım 4 gün süren doğu gezimden resimler ve bilgiler aktaracağım, ben çok zevk aldım, süreyi kısa planladığım için çok pişman oldum. En azından 8-9 gün olabilirdi, birçok yere uğrayamadım, memleketim olan elazığ da daha bir çok akraba ve dostumu göremedim. 09.09.2014 tarihinde öğlene doğru hazırlıklarımı bitirip yola çıktım. Aslında planım Kayseri, Sivas, Erzincan. Konaklama, sabah Kemaliye ve konaklama, Elazığ da 2 gün konaklama çevre gezileri ve dönüş. Ama havanın yağışlı olması planımda değişikliğe sepep oldu, o gün Sivas yağışlı gözüküyordu. Bende önce malatya üzeri Elazığa geçtim ama yolda hep yağış vardı, malatyadan sonra hafifledi. Elazığa vardığımda hava çok güzeldi ve bir daha yağış görmedim.

Adsza4d73.jpg




Ve gelelim resimlere




[SIZE=5Hazırlıklar tamam.][/SIZE]

SANY0003.jpg


SANY0005.jpg


SANY0007.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

Depoyuda fulluyorum, bu arada hava bozmaya başlıyor.

SANY0010.jpg


SANY0011.jpg







Daha 10 dk olmadan yağmur başlıyor ve bir benzin istasyonu inşaatına girip yağmurlukarımı giyiyorum.
SANY0012.jpg









Pınarbaşı’nda yağmurlukarı çıkartıp ,yerleştirip, çay molası veriyorum. Halbuki 45 km sonra yine giyeceğim. Nerden bileceksin…
SANY0013.jpg



SANY0015.jpg



SANY0014.jpg



SANY0017.jpg



SANY0018.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Ziyaret tepesine yaklaştıkça kara bulutlar görülmeye başladı, durup yağmurlukları tekrar giyiyorum. Markası prosev ilk defa kullanıyorum, beni çok iyi korudular, eldiven dışında hiçbir yerim ıslanmadı, bot koruması da vardı ayaklarım da hiç ıslanmadı. Ziyaret tepesinde yağmur o kadar şiddetlendi ki araçlar durdu gidemiyordu, zannedersem silecekleri yetişmiyordu, ben hiç durmadım o şiddette bile 50 km/s ile yoluma devam ettim.
SANY0020.jpg



SANY0019.jpg









Gürün. Burada yemek molası veriyorum. Her zaman araba ile geçerken uğradığım özsoy kebap. Dönerine hiç yetişemiyordum bu sefer en son porsiyona yetiştim, herkese tavsiye ederim, tadı mükemmel. Zaten buradaki etler harika hepsi yayla malı. Döner bulamazsanız adana sını tavsiye ederim. Fiyatlarıda çok makul: 1,5 döner, kola 17 tl.

SANY0022.jpg



SANY0021.jpg



SANY0023.jpg



SANY0027.jpg



SANY0025.jpg



SANY0028.jpg















Malatya ya kadar hep yağış vardı. Malatya da fırtına vardı ve çamur yağıyordu. Yağmurluğumu hiç çıkarmadım. Akşam 20:00 da Elazığ a vardım.
SANY0030.jpg



SANY0029.jpg










Abimleri ziyaret edip akşam dev ekranlı bir çay ocağında izlanda maçına baktım, tabi sonu hüsrandı. Moralim de bozuldu yorgunlukta vardı tabi, eve geçtim uyudum. Ev diyorum ; geçen yıl annem de rahmetli olduktan sonra, ev boş kaldı, bizde dağıtmadık, kirayada vermedik, arada geldiğimizde kalıyoruz.













Burası çocukluk arkadaşımın Harput’ taki bağı.
20140910_181107.jpg





Bana özel mangal hazırlıyor, yaptığı ezme mükemmeldi. Kendisi doktor olur, 3 ay öncede başekim yardımcısı olmuş hastanede. Buraları hep tek başına yapmış, boş zamanlarını burada geçiriyor, bekar dır kendileri… yemek, hava mükemmeldi.
20140910_185518.jpg








Akıl hastanesi, tabi bu halk arasındaki adı. Asıl ismi Elazığ ruh sağlığı ve hastalıkları hastalıkları hastanesi.
SANY0039.jpg



SANY0041.jpg



SANY0042.jpg



SANY0043.jpg



SANY0044.jpg



20140911_102302.jpg







Üniversiteden arkadaşım buraya atanmış onu ziyaret ediyorum, çoçuk psikiatrisi, ismi; Adil Zorlu.
SANY0040.jpg












Harput. Annem ve babam burda yatıyorlar, onların mezarını ziyaret ediyorum.
SANY0045.jpg



SANY0047.jpg







Harputtan kareler

SANY0048.jpg



SANY0049.jpg



SANY0050.jpg



SANY0051.jpg



SANY0053.jpg



SANY0054.jpg



SANY0052.jpg



SANY0055.jpg






Balakkazi parkından Elazığ manzaraları

SANY0056.jpg



SANY0057.jpg



SANY0058.jpg



SANY0060.jpg



SANY0059.jpg



20140911_110236.jpg



20140911_110253.jpg



20140911_110241.jpg










Dr.Murat. beraber aynı ilçede 8 yıl çalıştık. Çalıştığı Aile sağlığı merkezine yakın bir yerde öğle yemeği yiyoruz.

SANY0061.jpg












Elazığ dan birkaç kare daha.

SANY0065.jpg



SANY0067.jpg



SANY0066.jpg



SANY0068.jpg



SANY0069.jpg









Abim Elazığ da kalan tek kardeşim, dönüş zamanı beni yolcu ediyor.


20140912_110458.jpg







Ve yolculuk zamanı rota Kemaliye
Yolda depomu fulluyorum.


SANY0070.jpg
 
Son düzenleme:

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
güzel vakit geçirdiğiniz belli:) Allah daha uzun ve keyiflilerini nasip etsin.
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
Çırçır şelalesi. Keban ilçesinin girişinde bir yer. Görmenizi tavsiye ediyorum. Alabalık tesisi var. Güzelde bir restoranı var şelalenin sesi eşliğinde balığınızı yiyiorsunuz. Karnım tok olduğundan fazla kalmıyorum. Hem daha önceleri bir çok kereler yemiştim.

SANY0072.jpg



SANY0073.jpg



SANY0074.jpg



SANY0077.jpg



SANY0076.jpg



SANY0075.jpg



SANY0084.jpg



SANY0078.jpg



SANY0080.jpg



SANY0079.jpg



SANY0085.jpg



SANY0083.jpg



SANY0081.jpg



SANY0082.jpg



SANY0086.jpg



SANY0087.jpg



SANY0088.jpg



SANY0089.jpg









Keban.

SANY0091.jpg



SANY0090.jpg







Keban barajı.

SANY0092.jpg



SANY0093.jpg



SANY0094.jpg



SANY0095.jpg



SANY0096.jpg



SANY0097.jpg



SANY0098.jpg



SANY0099.jpg






Arapgir. Tandır kebabı meşurdur ama halen aç değilim. Yola devam.


SANY0101.jpg



SANY0103.jpg



SANY0102.jpg



SANY0104.jpg






Yol üstünde bir çeşme, eskiden daha güzeldi değiştirmişler ama olmamış.

SANY0105.jpg



SANY0106.jpg


















Kemaliye ye varmadan ocak köyünü de ziyaret etmek istedim. Pir Sultan Abdalın yaşadığı yer. Güzel bir köydür, her yıl şenlikleri yapılır. İşte resimler.

SANY0107.jpg



SANY0109.jpg



SANY0108.jpg



SANY0110.jpg



SANY0111.jpg



SANY0113.jpg



SANY0112.jpg



SANY0114.jpg



SANY0115.jpg



SANY0116.jpg



SANY0117.jpg



SANY0119.jpg



SANY0120.jpg



SANY0121.jpg



SANY0122.jpg



SANY0123.jpg

SANY0124.jpg



SANY0125.jpg



SANY0126.jpg



SANY0128.jpg



SANY0130.jpg



SANY0127.jpg



SANY0129.jpg



SANY0131.jpg



SANY0132.jpg


SANY0135.jpg



SANY0133.jpg



SANY0136.jpg



SANY0134.jpg



SANY0138.jpg



SANY0137.jpg



SANY0139.jpg



SANY0140.jpg



SANY0141.jpg



SANY0142.jpg





bu günlük bu kadar. devam edecek (kemaliye, divriği,sivas)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
pulsarı yollarda görmek güzel.. tebrikler güzel gezi :)

hocam bu arada sen ne yaptın ya beni can evimden vurdun resmen :)
SANY0025.jpg
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
Bir işi yarım bırakmayı sevmem. İçime sinmedi biraz dinlendikten sonra gezi raporunu tamamlamak istedim.





Vali Recep Yazıcıoğlu Köprüsü. 1997 da tamamlandı. Köprü sürülürken ordaydım.3 gün sürmüştü, 3 gün sabahtan akşama kadar ambulansla orda kalmıştım. Rahmetli çok sevilen valimizle bayağı diyaloglarımız olmuştu. Ben hem ambulans şoförü hem de doktoru idim. Tek şoförümüz vardı, yıllık izine göndermiştim, vaka çıktığında belediyeden şoför alıyorduk. Bu görev için isteyemedik. Hastanede ehliyeti olan tek bendim, bastım gittim. Gençlik cesareti işte. Başpınar bucağı ve ona bağlı köylere ulaşım buradan sağlanıyor.


SANY0145.jpg



SANY0143.jpg



SANY0144.jpg



SANY0146.jpg









Burası Keban barajının en kuzeyi. Karasu nehrinin katıldığı yer. Suyun rengi kahverengi değil mavi olurdu, su seviyesi çok azalmış.


SANY0148.jpg



SANY0149.jpg







Ve KEMALİYE… uzaklardan göründü.

SANY0150.jpg



SANY0151.jpg



SANY0159.jpg



20140912_150728.jpg



SANY0154.jpg



SANY0160.jpg



SANY0156.jpg



SANY0155.jpg



SANY0158.jpg



20140912_150723.jpg



20140912_150734.jpg












Bu ev ilginç, Düğün Dernek filminde vardı hani 100 küsür merdivenle çıkılıyordu. On film burda çekilmiş. Sivas deniyor ama otel sahneleri dışında pek Sivas ta çekilmemiş.

SANY0152.jpg



20140912_150741.jpg



SANY0153.jpg



SANY0157.jpg



SANY0161.jpg





İlk ziyaret yerim hastane, oda ne hastane terkedilmiş, virane… şokk..


SANY0162.jpg







Meğer tam arkasına yeni bir hastane yapılmış. Eskisini de yıkacaklarmış…
Yeni hastane, güzel olmuş, içini gezmiyorum, beni eskisi ilgilendiriyor.



SANY0165.jpg



SANY0166.jpg



SANY0167.jpg



SANY0168.jpg





Burası benim kaldığım lojmandı… yetkilerden eski hastanenin ahahtarını alıp gezdim. 20 yıl öncelere gittim. Burası ilk görev yerimdi. 1995 – 1997 yılları arasında bu ilçede çalıştım, burda evlendim.

SANY0163.jpg



SANY0169.jpg



SANY0164.jpg




Kemaliye den kareler…


SANY0171.jpg

SANY0170.jpg

SANY0172.jpg



SANY0173.jpg



SANY0174.jpg



SANY0175.jpg





Burası Lökhane . Lök yapılıyor. Dut kurusu ile cevizi döverek eziyorlar. Tamamen doğal katkı maddesi tok, şeker yok.


SANY0176.jpg


SANY0177.jpg


SANY0178.jpg


SANY0179.jpg








Şırzı köprüsü. Erzincan tarafından girişte.

SANY0180.jpg



SANY0184.jpg



SANY0181.jpg



SANY0185.jpg










Yalnız olduğumdan kanyonu gezmeye cesaret edemiyorum. Herhangi bir kayma, düşme durumunda seni kimse bulamaz. Dünyanın 2. Büyük kanyonu imiş. Taş yolu sonradan tamamlandı, biz varken yolu yoktu gidememiştik.

SANY0187.jpg









Türk bayrağı asılı yer eskiden sağlık ocağı idi, belediye yerleşmiş.


SANY0189.jpg


















Çarşısı


SANY0190.jpg



SANY0193.jpg



SANY0191.jpg



SANY0204.jpg



SANY0201.jpg



SANY0197.jpg



SANY0209.jpg



SANY0210.jpg



20140913_070621.jpg



20140913_070630.jpg















Bu otelde konakladım. Gayet güzüel ve temizdi. Gecelik oda kahvaltı 60 tl. Sahipleri tanıdık. Altındaki lokanta eskiden başka bir yerde idi yemeklerimizi hep orda yerdik. Kemaliye deki esnafların hepsi tanıdık. 20 yıldır hiç değişmemiş, hepsi işlerinin başında. Maşaalah hepsine allah uzun ömüeler versin.


SANY0192.jpg


SANY0193.jpg


SANY0195.jpg


SANY0198.jpg


SANY0213.jpg


SANY0199.jpg















Motoru otelin önüne park ediyorum, zincir, direksiyon kilidi, alarm, hiçbirşey uygulamıyorum, içim rahat. Bu ilçede hiç hırsızlık olmazdı eskiden. Ceza evi vardı ama boştu.


SANY0196.jpg

















Sabah 7 de uyanıyorum.

Motor yerinde sapasağlam…



20140913_070751.jpg



SANY0203.jpg



SANY0207.jpg



SANY0208.jpg



SANY0212.jpg









Burasıda Yeşil Eğin Oteli. Eskiden yurt idi. Burayı da bozkurt kardeşler almış otel yapmışlar. Kahvaltıyı orda yapıyorum. Bir dahaki gelişimde orda kalırım diye düşünüyorum…
İlçede gelişmeler olmuş. eskiden şehrin 10 km dışında tek bir oteli vardı özden otel. konum olarak güzeldi ama eskiydi, kavurmadan başkada yemeği olmazdı...



20140913_070630.jpg


20140913_070638.jpg


SANY0210.jpg


SANY0215.jpg


SANY0217.jpg


SANY0216.jpg


SANY0219.jpg






Kahvaltıdan sonra, yola çıkmadan önce kırkgöz mesire yerini de görmek istiyorum. Mükemmel manzarası olan bir yer. Kemaliye yi yukarıdan ve karşıdan görüyor. Büyük bir taşın dibinden bir çok yerden buz gibi su akıyor. Suyun tadı nefis, ve buz gibi.


20140913_101746.jpg



SANY0222.jpg



SANY0221.jpg



SANY0223.jpg



SANY0225.jpg



SANY0227.jpg



SANY0226.jpg



SANY0224.jpg



SANY0228.jpg



SANY0234.jpg



SANY0235.jpg



SANY0238.jpg



20140913_101252.jpg



20140913_101631.jpg



20140913_101648.jpg



20140913_101233.jpg



20140913_101244.jpg



20140913_102022.jpg





devam edecek....
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Hocam yapmayın ya Erzincandan(memleketimden) geleli 3 gün oldu zaten :)
Fotoğraflar çok güzel ayağınıza sağlık.
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
Bağıştaş tren istasyonu. Erzincana gitmek için sabah 3 te minübüse binip bu istasyona gelirdik, tehir yoksa 5 te trene biner 7,5 da erzincanda olurduk, akşamda 5 te trene biner, akşam 7,5 ta trenden iner 40 km stabize yol ve terör korkusu ile akşam 9 gibi kemaliyeye varırdık. Bu yüzden mecburi haller dışında (toplantı v.s) erzincana gitmezdik ve sevmezdik de. Elazığ yada Malatya ya gitmek daha iyiydi. Bu istasyonu hiç sevmezdim. Bazen tren tehir yapardı. Saatlerce beklerdik.


SANY0240.jpg


SANY0241.jpg


SANY0242.jpg






İleride İliç ilçesi var. Burada karar değiştirip Erzincan değilde Divriğ e gitmeye kara veriyorum. Daha önce hiç gitmemştim ve ulu camiyide merek ediyordum.



SANY0243.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Divrik (Divriği)


SANY0244.jpg


SANY0246.jpg


SANY0245.jpg


SANY0247.jpg


SANY0248.jpg











Ulu camii ve yanındaki şifahane bazı resimleri de cep telefonundan çektiğimden çift olabilir.



SANY0250.jpg



SANY0249.jpg



SANY0261.jpg



SANY0262.jpg



SANY0251.jpg

SANY0254.jpg



SANY0257.jpg



SANY0255.jpg



SANY0256.jpg



SANY0260.jpg



SANY0252.jpg



SANY0258.jpg



20140913_123050.jpg



20140913_123045.jpg



SANY0265.jpg



SANY0266.jpg



SANY0267.jpg



SANY0264.jpg



20140913_123042.jpg



SANY0263.jpg



20140913_124231.jpg


20140913_125022.jpg


20140913_124530.jpg


20140913_124504.jpg


20140913_124508.jpg


20140913_124550.jpg


20140913_124605.jpg


20140913_125152.jpg


20140913_124214.jpg


20140913_124308.jpg


20140913_124429.jpg


20140913_124243.jpg


20140913_124423.jpg



Buradan su akarmış damla sesleri ile hastaları tedavi ederlermiş.


20140913_124810.jpg



20140913_124833.jpg



20140913_125002.jpg



20140913_124930.jpg
















Ve Sivas…

SANY0271.jpg



SANY0278.jpg



SANY0272.jpg



SANY0277.jpg



SANY0273.jpg



SANY0274.jpg



SANY0284.jpg



SANY0279.jpg



SANY0280.jpg



SANY0285.jpg



SANY0287.jpg






Burayı bana çok övdüler. Bulmamda zor oldu. Numune hastanesinin karşısında. İçeri tıklım tıklım, zar zor bir yer buluyorum, dönerini o kadarda beğenmedim, güründe yediğim buradan daha güzeldi. Çok kalabalık olduğundan rahat bir şekilde yiyemiyorum. Fiyatıda kazık, 1,5 döner ve kola 24 tl, aynısı ve daha güzeli güründe 17 tl idi.



SANY0275.jpg



SANY0276.jpg
















Hiç durmadan kayseriye sürdüm, 204 km lik yolu iki satte aldım, yo güzeldi bazen 150 gördüğüm oldu (hız kesiciyede girdi).


SANY0288.jpg



SANY0289.jpg



SANY0290.jpg



SANY0291.jpg











Yolda üşüdüm, içliğimi giymek için durdum.


SANY0292.jpg












Ve Kayseri ye varış.


SANY0298.jpg












Eşyaları boşaltıp depoyu fulluyorum, ne kadar yaktık diye.


SANY0305.jpg





33 litre benzin (168 tl) , 1125 km yol. 100 km de 2,93 litre kilometrede 14,9 kuruş yakmış. Yaklaşık 450 km engebeli arazi 675 km de düz yoldu. Düz yollarda ortalama süratim 120 idi bazen 150 yi gördüğümde oldu. Yolda herhangi bir sorun ve tehlike yaşamadım, sağ salim tamamladım… umarım hoşunuza gitmiştir.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
coşkun bey gezinizi en başından en sonuna kadar dikkatlice okudum ve inceledim,sonderece harika bir gezi olmuş,insan bir kere uzun gezilere alıştımı kısa geziler zevk vermemeye başlıyor,motorun yeni allah kaza bela göstermesin,gezmiş olduğun yerleri sayende bizler de gezmiş ve görmüş olduk,kullanmış olduğun motoru yakından inceleme fırsatı buldum ama üzerine pinip kullanmadım,dış görünüşte iyi gibi duruyor,kullanan kişi olarak sizde deneyimlerinizi yazmışsınız bunun içinde size teşekkür ederim,benim cbf 150 motorum var benim motordan tek şikayetim düz yolda 100-110 km hızla gitmesi şöyle 130-140 gitse hiç başka motor alma hayali kurmayacağım ama amortismanı çok çok iyi,acaba diyorum siz hiç cbf 150 kullandınızmı?bana pulsar ile cbf 150 arasındaki + ve - lerini söyleye bilirmisiniz,tabi pulsarın hoşuma gitmeyen yönü biraz küçük durması cbf150 ye göre(bire bir yan yana koyup kıyasladım) yazdığınıza göre yakıt çok iyi,neyse konumuza dönelim,gezi hakikaten son zamanlarda gödüğüm en iyi gezilerden birisi idi,fotoğraflarda 10 numara idi kısacası ben çok beğendim,yalnız yolculuk yapmak nasıl iyimi? bende gezilerimi genelde yalnız tek başıma yaparım,tek başına oldunmu istediğin yerde dur fotoğraf çek ,ama gurupla gittinmi istediğin yerde duramaz ve istediğini yapamazsın,neyse çenem düştü yine ,bu güzel veakıcı gezi raporunu bizimle paylaştığınız için teşekkürler,saygılar.
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
coşkun bey gezinizi en başından en sonuna kadar dikkatlice okudum ve inceledim,sonderece harika bir gezi olmuş,insan bir kere uzun gezilere alıştımı kısa geziler zevk vermemeye başlıyor,motorun yeni allah kaza bela göstermesin,gezmiş olduğun yerleri sayende bizler de gezmiş ve görmüş olduk,kullanmış olduğun motoru yakından inceleme fırsatı buldum ama üzerine pinip kullanmadım,dış görünüşte iyi gibi duruyor,kullanan kişi olarak sizde deneyimlerinizi yazmışsınız bunun içinde size teşekkür ederim,benim cbf 150 motorum var benim motordan tek şikayetim düz yolda 100-110 km hızla gitmesi şöyle 130-140 gitse hiç başka motor alma hayali kurmayacağım ama amortismanı çok çok iyi,acaba diyorum siz hiç cbf 150 kullandınızmı?bana pulsar ile cbf 150 arasındaki + ve - lerini söyleye bilirmisiniz,tabi pulsarın hoşuma gitmeyen yönü biraz küçük durması cbf150 ye göre(bire bir yan yana koyup kıyasladım) yazdığınıza göre yakıt çok iyi,neyse konumuza dönelim,gezi hakikaten son zamanlarda gödüğüm en iyi gezilerden birisi idi,fotoğraflarda 10 numara idi kısacası ben çok beğendim,yalnız yolculuk yapmak nasıl iyimi? bende gezilerimi genelde yalnız tek başıma yaparım,tek başına oldunmu istediğin yerde dur fotoğraf çek ,ama gurupla gittinmi istediğin yerde duramaz ve istediğini yapamazsın,neyse çenem düştü yine ,bu güzel veakıcı gezi raporunu bizimle paylaştığınız için teşekkürler,saygılar.









Hocam işyerindeki arkadaşların ricasıyla gezideki fotoların çözünürlüğünü düşürüp tekrar yayınladım. CBF 150 hiç kullanmadım ama bundan önceki motorum ybr 125 idi başlangıç motorumdu , seviyordum sizin mtor gibi 110 u hiç geçmedi, kamyonlar çoğu kez duble yolda soluyordu yada arkalarında kalıp türbülansını yaşıyordum. Niyetim 250 lik bir naked idi ; suziki inazuma ama buralarda satan ve servisi olmadığından vazgeçtim, puslar çıktı tipi çok hoşuma gitti. İnsan binerken hoşuna giden bi şeyin üstüne binmesi ayrı bir zevk veriyor. Aslında küçük bi motor değil. Ybr den hayli büyük ve kalıplı, konfor olarak cbf nin konforu yok diyorlar. Az bi titreşim ve sele sertliği söz konusu. Ben seleyede ,titreşimede alıştım. Ybr de uzun yolculuklarda kullanmak için airhawk almıştım, bu yolculuğumda yanımda götürdüm ama hiç kullanma ihtiyacı duymadım. Performansı çok iyi hocam, mesela 100 ile gidiyosunuz, araç sollayacaksınız, gazı köklediğinizde 3-4 saniye içinde 120-130 u görüyorsunuz, biraz daha köklemeye devam ederseniz bir bakmışsınız 140 dasınız, hatta 150 yide görebilirsiniz( rüzgar durumu etkileyebilir). İşte bu insana büyük bir zevk ve güven veriyor. Ben Sivas kayseri arasını 130-140 la hep gittim hiçbir sıkıntı yaşatmıyor. Rüzgardan etkilenme (yan rüzgar ve türbülans) ybr gibi değil daha az.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
67
Güzel bir gezi olmuş gerçekten. Bende pulsar almayı düşünüyorum şuan bende YBR var pulsar da yakıt konusu beni düşündürüyor. Onu tam net öğrenebilirsem alabilirim inşallah...

Bu arada paylaşımınız için teşekkürler. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst