- Katılım
- 10 Haz 2012
- Mesajlar
- 74
- Konu Yazar
- #1
Sevgili iki teker tutkunları size tek başına yaptığım 4 gün süren doğu gezimden resimler ve bilgiler aktaracağım, ben çok zevk aldım, süreyi kısa planladığım için çok pişman oldum. En azından 8-9 gün olabilirdi, birçok yere uğrayamadım, memleketim olan elazığ da daha bir çok akraba ve dostumu göremedim. 09.09.2014 tarihinde öğlene doğru hazırlıklarımı bitirip yola çıktım. Aslında planım Kayseri, Sivas, Erzincan. Konaklama, sabah Kemaliye ve konaklama, Elazığ da 2 gün konaklama çevre gezileri ve dönüş. Ama havanın yağışlı olması planımda değişikliğe sepep oldu, o gün Sivas yağışlı gözüküyordu. Bende önce malatya üzeri Elazığa geçtim ama yolda hep yağış vardı, malatyadan sonra hafifledi. Elazığa vardığımda hava çok güzeldi ve bir daha yağış görmedim.
Ve gelelim resimlere
[SIZE=5Hazırlıklar tamam.][/SIZE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
Depoyuda fulluyorum, bu arada hava bozmaya başlıyor.
Daha 10 dk olmadan yağmur başlıyor ve bir benzin istasyonu inşaatına girip yağmurlukarımı giyiyorum.
Pınarbaşında yağmurlukarı çıkartıp ,yerleştirip, çay molası veriyorum. Halbuki 45 km sonra yine giyeceğim. Nerden bileceksin
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Ziyaret tepesine yaklaştıkça kara bulutlar görülmeye başladı, durup yağmurlukları tekrar giyiyorum. Markası prosev ilk defa kullanıyorum, beni çok iyi korudular, eldiven dışında hiçbir yerim ıslanmadı, bot koruması da vardı ayaklarım da hiç ıslanmadı. Ziyaret tepesinde yağmur o kadar şiddetlendi ki araçlar durdu gidemiyordu, zannedersem silecekleri yetişmiyordu, ben hiç durmadım o şiddette bile 50 km/s ile yoluma devam ettim.
Gürün. Burada yemek molası veriyorum. Her zaman araba ile geçerken uğradığım özsoy kebap. Dönerine hiç yetişemiyordum bu sefer en son porsiyona yetiştim, herkese tavsiye ederim, tadı mükemmel. Zaten buradaki etler harika hepsi yayla malı. Döner bulamazsanız adana sını tavsiye ederim. Fiyatlarıda çok makul: 1,5 döner, kola 17 tl.
Malatya ya kadar hep yağış vardı. Malatya da fırtına vardı ve çamur yağıyordu. Yağmurluğumu hiç çıkarmadım. Akşam 20:00 da Elazığ a vardım.
Abimleri ziyaret edip akşam dev ekranlı bir çay ocağında izlanda maçına baktım, tabi sonu hüsrandı. Moralim de bozuldu yorgunlukta vardı tabi, eve geçtim uyudum. Ev diyorum ; geçen yıl annem de rahmetli olduktan sonra, ev boş kaldı, bizde dağıtmadık, kirayada vermedik, arada geldiğimizde kalıyoruz.
Burası çocukluk arkadaşımın Harput’ taki bağı.
Bana özel mangal hazırlıyor, yaptığı ezme mükemmeldi. Kendisi doktor olur, 3 ay öncede başekim yardımcısı olmuş hastanede. Buraları hep tek başına yapmış, boş zamanlarını burada geçiriyor, bekar dır kendileri… yemek, hava mükemmeldi.
Akıl hastanesi, tabi bu halk arasındaki adı. Asıl ismi Elazığ ruh sağlığı ve hastalıkları hastalıkları hastanesi.
Üniversiteden arkadaşım buraya atanmış onu ziyaret ediyorum, çoçuk psikiatrisi, ismi; Adil Zorlu.
Harput. Annem ve babam burda yatıyorlar, onların mezarını ziyaret ediyorum.
Harputtan kareler
Balakkazi parkından Elazığ manzaraları
Dr.Murat. beraber aynı ilçede 8 yıl çalıştık. Çalıştığı Aile sağlığı merkezine yakın bir yerde öğle yemeği yiyoruz.
Elazığ dan birkaç kare daha.
Abim Elazığ da kalan tek kardeşim, dönüş zamanı beni yolcu ediyor.
Ve yolculuk zamanı rota Kemaliye
Yolda depomu fulluyorum.
Ve gelelim resimlere
[SIZE=5Hazırlıklar tamam.][/SIZE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
Depoyuda fulluyorum, bu arada hava bozmaya başlıyor.
Daha 10 dk olmadan yağmur başlıyor ve bir benzin istasyonu inşaatına girip yağmurlukarımı giyiyorum.
Pınarbaşında yağmurlukarı çıkartıp ,yerleştirip, çay molası veriyorum. Halbuki 45 km sonra yine giyeceğim. Nerden bileceksin
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Ziyaret tepesine yaklaştıkça kara bulutlar görülmeye başladı, durup yağmurlukları tekrar giyiyorum. Markası prosev ilk defa kullanıyorum, beni çok iyi korudular, eldiven dışında hiçbir yerim ıslanmadı, bot koruması da vardı ayaklarım da hiç ıslanmadı. Ziyaret tepesinde yağmur o kadar şiddetlendi ki araçlar durdu gidemiyordu, zannedersem silecekleri yetişmiyordu, ben hiç durmadım o şiddette bile 50 km/s ile yoluma devam ettim.
Gürün. Burada yemek molası veriyorum. Her zaman araba ile geçerken uğradığım özsoy kebap. Dönerine hiç yetişemiyordum bu sefer en son porsiyona yetiştim, herkese tavsiye ederim, tadı mükemmel. Zaten buradaki etler harika hepsi yayla malı. Döner bulamazsanız adana sını tavsiye ederim. Fiyatlarıda çok makul: 1,5 döner, kola 17 tl.
Malatya ya kadar hep yağış vardı. Malatya da fırtına vardı ve çamur yağıyordu. Yağmurluğumu hiç çıkarmadım. Akşam 20:00 da Elazığ a vardım.
Abimleri ziyaret edip akşam dev ekranlı bir çay ocağında izlanda maçına baktım, tabi sonu hüsrandı. Moralim de bozuldu yorgunlukta vardı tabi, eve geçtim uyudum. Ev diyorum ; geçen yıl annem de rahmetli olduktan sonra, ev boş kaldı, bizde dağıtmadık, kirayada vermedik, arada geldiğimizde kalıyoruz.
Burası çocukluk arkadaşımın Harput’ taki bağı.
Bana özel mangal hazırlıyor, yaptığı ezme mükemmeldi. Kendisi doktor olur, 3 ay öncede başekim yardımcısı olmuş hastanede. Buraları hep tek başına yapmış, boş zamanlarını burada geçiriyor, bekar dır kendileri… yemek, hava mükemmeldi.
Akıl hastanesi, tabi bu halk arasındaki adı. Asıl ismi Elazığ ruh sağlığı ve hastalıkları hastalıkları hastanesi.
Üniversiteden arkadaşım buraya atanmış onu ziyaret ediyorum, çoçuk psikiatrisi, ismi; Adil Zorlu.
Harput. Annem ve babam burda yatıyorlar, onların mezarını ziyaret ediyorum.
Harputtan kareler
Balakkazi parkından Elazığ manzaraları
Dr.Murat. beraber aynı ilçede 8 yıl çalıştık. Çalıştığı Aile sağlığı merkezine yakın bir yerde öğle yemeği yiyoruz.
Elazığ dan birkaç kare daha.
Abim Elazığ da kalan tek kardeşim, dönüş zamanı beni yolcu ediyor.
Ve yolculuk zamanı rota Kemaliye
Yolda depomu fulluyorum.
Son düzenleme: