Şeyh Şamil Katılım 28 Ara 2009 Mesajlar 1,329 7 Tem 2010 #2 Fotoğraflar tek kelime ile mükemmel, paylaşım için teşekkür.. Kardeş, fotoları buyuk baskı yapsana da!
Fotoğraflar tek kelime ile mükemmel, paylaşım için teşekkür.. Kardeş, fotoları buyuk baskı yapsana da!
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 7 Tem 2010 #3 Güzel gezmiş ve güzel kareler yakalamışsın. Tebrikler:cat:
barış52 Katılım 4 Ocak 2010 Mesajlar 145 7 Tem 2010 #4 karadenizin göbeginde yaşayan ve transalp sahibi birisi olarak hayatımda hiç aydere gitmemiş olmanın ezikligini ,utancını ve rezilligini yaşıyorumale: en kısa zamanda kuzenlerimle gidiyoruz inşallah
karadenizin göbeginde yaşayan ve transalp sahibi birisi olarak hayatımda hiç aydere gitmemiş olmanın ezikligini ,utancını ve rezilligini yaşıyorumale: en kısa zamanda kuzenlerimle gidiyoruz inşallah
fusuy364 Katılım 27 Haz 2010 Mesajlar 1,558 8 Tem 2010 Konu Yazar #5 fusuy364' Alıntı: beğeninize.. Genişletmek için tıkla ... fotolar çok küçük çıktığından buraya 640x480 boyutunda tekrar yükledim.
fusuy364' Alıntı: beğeninize.. Genişletmek için tıkla ... fotolar çok küçük çıktığından buraya 640x480 boyutunda tekrar yükledim.
muzaffer1968 Katılım 14 Nis 2008 Mesajlar 5,242 8 Tem 2010 #6 Motorunu yapğmurdan koruman ne kadar güzel :cat: Kıymetini biliyorsun... Paylaşım için tegşekkürler :rendeer:
Motorunu yapğmurdan koruman ne kadar güzel :cat: Kıymetini biliyorsun... Paylaşım için tegşekkürler :rendeer:
m.şanveren Katılım 8 Ağu 2008 Mesajlar 1,890 8 Tem 2010 #8 Yaaa dünyanın engüzel yeri bizim ülkemiz kardeşim,gerisi traş valla... Fotolar mükemmel ötesi...
Y yeschim Katılım 8 May 2007 Mesajlar 2,060 8 Tem 2010 #9 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. İsviçre halt etmiş, nasıl güzel rüya gibi Çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz elinize sağlık ..
ahmetusta61 Katılım 18 Eki 2006 Mesajlar 272 8 Tem 2010 #10 karadeniz gibis varmiyaw fotolar harika eline saglik
fusuy364 Katılım 27 Haz 2010 Mesajlar 1,558 8 Tem 2010 Konu Yazar #11 güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. karadenizi karış karış fotoğraflamaya çalışıyorum gittiğim yerlerde.
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. karadenizi karış karış fotoğraflamaya çalışıyorum gittiğim yerlerde.
Şeyh Şamil Katılım 28 Ara 2009 Mesajlar 1,329 8 Tem 2010 #12 Tekerin düz bassın.. Yolun açık olsun.. Fotoğrafları, 2.nci kez ve büyük olarak bastığın için teşekkür..
Tekerin düz bassın.. Yolun açık olsun.. Fotoğrafları, 2.nci kez ve büyük olarak bastığın için teşekkür..
TORAMAN Katılım 26 Kas 2008 Mesajlar 1,468 11 Tem 2010 #13 Ne kadar güzel yerler orada olmak isterdim şimdi.:cat: Paylaşım için teşekkürler..
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 16 Ağu 2010 #16 Burası Türkiye mi?.... :silent::silent: İnanması zor.... Resimler çok güzel... Nationalgeographic ten mi aldın?...
Burası Türkiye mi?.... :silent::silent: İnanması zor.... Resimler çok güzel... Nationalgeographic ten mi aldın?...