küçük ayder yaylası kaçamağı

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Fotoğraflar tek kelime ile mükemmel, paylaşım için teşekkür..

Kardeş, fotoları buyuk baskı yapsana da!
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezmiş ve güzel kareler yakalamışsın. Tebrikler:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
karadenizin göbeginde yaşayan ve transalp sahibi birisi olarak hayatımda hiç aydere gitmemiş olmanın ezikligini ,utancını ve rezilligini yaşıyorum:pale:

en kısa zamanda kuzenlerimle gidiyoruz inşallah
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Motorunu yapğmurdan koruman ne kadar güzel :cat: Kıymetini biliyorsun...

Paylaşım için tegşekkürler :rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Yaaa dünyanın engüzel yeri bizim ülkemiz kardeşim,gerisi traş valla...

Fotolar mükemmel ötesi...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsviçre halt etmiş, nasıl güzel rüya gibi :) Çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz elinize sağlık ..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. karadenizi karış karış fotoğraflamaya çalışıyorum gittiğim yerlerde.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Tekerin düz bassın.. Yolun açık olsun..

Fotoğrafları, 2.nci kez ve büyük olarak bastığın için teşekkür..
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Ne kadar güzel yerler orada olmak isterdim şimdi.:cat:

Paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burası Türkiye mi?.... :silent::silent:

İnanması zor.... Resimler çok güzel... Nationalgeographic ten mi aldın?...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst