kubamotor yeni modeli, göze hoş geliyo

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
dostum ben en son 2 sene once kubalara bakıodum staj yaptıgım yerde we lısem bıttı sımdı unwerstedeyım ama sıze yemın ederım kı enjeksıyon we karburotoru sız bıle ayırabılırsınız sadece koltugun altını sokun tabı ben scooterlerı soyluyorum

bu arada bızım elımıze gelen wıteslı kubalar celık canttı senınkı gıbı tel dııldı yada senın kının modelı farklı her model gelmedıgınden kubanın tam olarak senın kını bılemem ama elımıze scooterı we 125 lık wıteslısı gelmıstı ozaman

benimkisi bu

2ebbf53.jpg
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
hem enjeksıyon yazdıgı halde en basıt ornek enjeksıyon oldugunu anlamak ıcın elektronık yakıt pompası olması lazımdır enjeksıyonlu motorlarda.bılmem fark ettın mı kontagı actıgında dııızzzzzzzzzzzzz dıe bı ses gelır pompa sesıdır ıste o enjektorlerın ucuna benzını ponpalar .en basıtınden bole bıle anlarsınız buda kubada yok olmadıgına gore gerısıne sız karar werır bu kadar bılgı yeterlı olur sanırım sadece kandırılmanızı ıstemedıgımden acıklıyorum bunları
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
hem enjeksıyon yazdıgı halde en basıt ornek enjeksıyon oldugunu anlamak ıcın elektronık yakıt pompası olması lazımdır enjeksıyonlu motorlarda.bılmem fark ettın mı kontagı actıgında dııızzzzzzzzzzzzz dıe bı ses gelır pompa sesıdır ıste o enjektorlerın ucuna benzını ponpalar .en basıtınden bole bıle anlarsınız buda kubada yok olmadıgına gore gerısıne sız karar werır bu kadar bılgı yeterlı olur sanırım sadece kandırılmanızı ıstemedıgımden acıklıyorum bunları

ben o motoru alcağımdan değil paylaşmak istedim sadece enjeksiyon yazınca dikkatimi çekti. bikere aldık bidaha almam satabilsem ybr alcam zaten. yoksa bakım yapıp bincem.
ondan sana sorayım dedim benimki nasıldır diye. yokki piyasada kullanan karşılaştırayım. var ama çok az.
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
arkadasım su yabancıların bı sozu war bos bı soz dııl walla ( ben ucuz mal alacak kadar zengın deyılım) demelerı cok dogru.sımdı senın motor aklıma geldı hatırladım bı kırmızı bıde mawı gelmıstı aynı senınkınden uzaktan kumandalı falandı yanılmıyosam adam aldı 4000 km olduydu memnun deyıldı bıde parcası yoktu hep baska motorların parcalarını uydurma yapıoduk ustune parca sıkıntısı oldugundan gerı wermıstı sonra motoru adam! we kos koca sınopta senın motordan 2 tane gelmıstı daha da gelmedı we alanda olmadı.o yuzden demek ıstdıgım su yanı o paraya anca bu kadarı arkadasım daha fazla bısey bekleyemessın o motordan ben de cın malı motor cok kullandım kullanmadım dııl ama 2 lıraya alcaksan gıt 6 lıra wer ıyısını al memnun kalırsın yanı sakına sakın su yenı model kubayada ınan ma oda aynı b.... ocagıdır .altına 400cc lık cın malı motorda werseler asla kabul etme gıt yamahayı 125 lık motoru tawsıye et ama cınlılerden uzat dur derım adamın kanını emerler
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadasım su yabancıların bı sozu war bos bı soz dııl walla ( ben ucuz mal alacak kadar zengın deyılım) demelerı cok dogru.sımdı senın motor aklıma geldı hatırladım bı kırmızı bıde mawı gelmıstı aynı senınkınden uzaktan kumandalı falandı yanılmıyosam adam aldı 4000 km olduydu memnun deyıldı bıde parcası yoktu hep baska motorların parcalarını uydurma yapıoduk ustune parca sıkıntısı oldugundan gerı wermıstı sonra motoru adam! we kos koca sınopta senın motordan 2 tane gelmıstı daha da gelmedı we alanda olmadı.o yuzden demek ıstdıgım su yanı o paraya anca bu kadarı arkadasım daha fazla bısey bekleyemessın o motordan ben de cın malı motor cok kullandım kullanmadım dııl ama 2 lıraya alcaksan gıt 6 lıra wer ıyısını al memnun kalırsın yanı sakına sakın su yenı model kubayada ınan ma oda aynı b.... ocagıdır .altına 400cc lık cın malı motorda werseler asla kabul etme gıt yamahayı 125 lık motoru tawsıye et ama cınlılerden uzat dur derım adamın kanını emerler

pişman olduk ama iş işten geçti kardeşim, satamıyozda napalım bincez. dediğin gibi orj parça yok ama diğerleri allahtan uyuyo.
2 tane usta kanuni ve mondiale göre iyi senin motorun dediler, sürdü adamlar windy ve mondial kn daha kötü dediler.
çok sağol verdiğin bilgiler için.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
tabi be benim sattığım ybr de zaten 167 168 kmh.arası gidip geliyodu hemde düzde rampa falanda yok :queen:

sallamak serbest arkdaşlar
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burası Türkiye, atış serbest:pr:
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
91
harbi bol keseden sallamak diye buna denir,150 yapıyosa alalım bi kenara koyalım arada otabana kuba motor farkıyla çıkarız.. :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kuba Enjeksiyonu ne bilsin...:mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
BEnde gecen Flash TV de Kubanuın reklamnın görmüştüm aynı motor şaşırmıştım.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
geçti artık,uyandı millet kimi kandıracaksınız,iki şekil yapıp kakaladılar millete motorları bikaç ay sonra bırak servisi satın aldıgın adamı bulamıyosun,yok enjeksiyon yok 150 km benim arkadaştada vardı bunlardan ben 90 la giderken onun ibrede gidecek yer kalmyodu,garibim az kandırmadı kendini :p :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
işte karşınızda bi döküntü daha......ne diye üretirler sunları çöpten toplayıp toplayıp motor yapıyorlar......piyasada 1550 çeşit marka var.... yani 1550 taneçöp......çinli...95 km yi geçerse dua etsin alan 150 km hız ha vaybe.....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 km hikayesi bence kadranda maksimum 150 yazıyor demektir.

O zaman da 120 civarı birşeydir gerçek hız.

Ama 2 litre yakıt olayı süpermiş.

120 yi de uygun şartlarda yapar (rüzgar,hafif eğim falan)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
bendede kuba kh125-12d var suanda 700 km deyim 100 km/s yaptı :D devir 9 da iken gayet güzel cok hosuma gıttı hiçbir aksaklık cıkarmadı su ana kadar zaten 2 seneye kadar radyatörlü suzuki alırım zaten beni götürsün birkaç yıl yeter sizce götürür mü ?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
nasıl kqardeş dedikleri gibi, mi 2litrede 100 km gidiyormu en son kaç yapıyor süren biri olarak anlatırmısın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst