- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
- Konu Yazar
- #21
dostum ben en son 2 sene once kubalara bakıodum staj yaptıgım yerde we lısem bıttı sımdı unwerstedeyım ama sıze yemın ederım kı enjeksıyon we karburotoru sız bıle ayırabılırsınız sadece koltugun altını sokun tabı ben scooterlerı soyluyorum
bu arada bızım elımıze gelen wıteslı kubalar celık canttı senınkı gıbı tel dııldı yada senın kının modelı farklı her model gelmedıgınden kubanın tam olarak senın kını bılemem ama elımıze scooterı we 125 lık wıteslısı gelmıstı ozaman
benimkisi bu