Kuba Kuba XY250-5A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
1
6000 lira haram bu motora ya! nede olsa çinli titreşim manyağı xD
yaa bişi bilmiyonuz kullandınızmı kuba motor türk malı honda fabrikası ile anlaşması var sıfır titreşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 ----------

beyler bu motorları bilmeden kötülemeyin motorlar türk malı yani çin yokk honda yuyang ile anlaşmaları var vibrasyon yok adamlar özene özene yapmışlar
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bu gösterge paneli RXZ 135 in aynısı tek farkı rxz 180 e kadar bu çinoko 140 a kadar. bu motorlar tam bir japon kopyası yaramaz işte orijinal rxz nin km saati resim:
299526153ia.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Benim iki tane farklı km saatim oldu ilki son hız 200 gösteriyordu onda 160 km ye kadar çıktım

şimdiki 140 km son hız gosteriyor 130a kadar çıktım.

Belki daha fazlada gider normalde ama ben ağır oldugum için gitmemiş olabilir. :)

ben ama genelde 100-110 kullanıyorum 120den sonra çok titriyor


motoru sıfır aldın ve rodaj bitmeden son hız denemesi yapıyosun hım tamam...:farao:
 
Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
2
Arkadaşlar kim nederse desin bu motoru alacaktım... lakın kafam karıstı... İstanbulda defalarca çeşit çeşit bayısine gidip motoru inceledim duruşuna diyecek yok mazemede dandik durmuyor yanlız önyargı cok diye biraz inceleyim dedim sora antepte uygun oldugubu duydum bayramdada antebe geldim almayı kafaya koydum ist den daha uygun antepde diye burdan alıp ist e gelecektim ve kubanın 10 katlı plazasına gittim motoru sordum aldığım cevap "Motoru pıyasadan çektik artık satılmayacak o motor dediler..." ve şimdi bunun yedekparca sorunu çıktı ortaya :-(( Ve plazadakılerindediğine göre dökiliyomuş kuba adını zedelememek için geri çekmiş gelecek sezona daha iyi motorlar getireceklermiş biraz daha kalıteli ve 600cc ye kadar seceneklerle anlaşilan biraz daha bekleyecez ama şuan güvenim sarsıldı gelen motoru aldık busefer onuda kaldırırlarsa piyasada alsana başlı başına sorun..... Ama doğruyu solemek gerekirse motor cok hoştu ve türkiyeden kalkmamiş olsaydı %100 alacaktim her türlü yoruma rağmen....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kim nederse desin bu motoru alacaktım... lakın kafam karıstı... İstanbulda defalarca çeşit çeşit bayısine gidip motoru inceledim duruşuna diyecek yok mazemede dandik durmuyor yanlız önyargı cok diye biraz inceleyim dedim sora antepte uygun oldugubu duydum bayramdada antebe geldim almayı kafaya koydum ist den daha uygun antepde diye burdan alıp ist e gelecektim ve kubanın 10 katlı plazasına gittim motoru sordum aldığım cevap "Motoru pıyasadan çektik artık satılmayacak o motor dediler..." ve şimdi bunun yedekparca sorunu çıktı ortaya :-(( Ve plazadakılerindediğine göre dökiliyomuş kuba adını zedelememek için geri çekmiş gelecek sezona daha iyi motorlar getireceklermiş biraz daha kalıteli ve 600cc ye kadar seceneklerle anlaşilan biraz daha bekleyecez ama şuan güvenim sarsıldı gelen motoru aldık busefer onuda kaldırırlarsa piyasada alsana başlı başına sorun..... Ama doğruyu solemek gerekirse motor cok hoştu ve türkiyeden kalkmamiş olsaydı %100 alacaktim her türlü yoruma rağmen....


şimdi bu motorun imali durduruldumu yani?
 
Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
2
Yok motorum imalatı değil italatı durduruldu yanı bu motor anavatanında hala üretilen bi motor ama türkiyeye getiren kuba firması artık getirmeyecek....:pr:
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
bu motorun üretimi yokmu artık beyler?yani 2. el satanlar var alsak sorun yaşarmıyız?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
esas alanların durumu ne olacak orası ayrı bir soru:) bilmem kaç sene güya yedek parça temin edilmesi lazım ama firmalar stoklarında parçaları tutmuyorlar, yurt dışından ithal ediyorlar, ithalat ise size özel tek parça için olmuyor, topluca yapılıyor, öyle olunca aylarca parça beklemek zorunda kalıyorsunuz, şansınız varsa başka motorların parçalarını uydururum diyorsanız bu motor çok yakışıklı...
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Görüntüsü güzel ama diğer şeyler için kesin bir şey söylenemez. 140 km/s hız göstergesi olan bir motora son hızı 150 yazmaları komik olmuş :) zaten 16 beygir güç için fazla beklenemez 120 km yapar sanırım, fiyat olarak 9500 TL civarı olan Hyosung GT 250 R ile karşılaştırılınca uygun duruyor ama kalite konusunu bilemiyorum. Benim gibi ilerde büyük motor kullanmak isteyenler için pek uygun değil gibi duruyor. Kaliteli de olsun istiyorlarsa alternatifi Honda CBR 125 R olabilir. Asıl önemli olan kullanmış olan kullanıcıların objektif yorumlardır. Objektif olması çok önemli tabi. Yoksa bununla 180-200 km/s hız yaptıklarını iddaa edenler çok duyarız :)
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Zenbora arkadaşında dediği gibi 200 olan kadranı kaza yapınca 140 olanla değiştirmiş, önceden 160 yaptığını sonra 120 yi geçtiğini söylemiş. Yurtdışındaki motorlarda normalde 140 kadran var. Buradan anlaşılıyor ki (zeki birileri) 200 kadran koyarak hızlı gittiğini zannettirmek istemişler sanırım :) :) :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bir tane satılıkda vardı sahibindende motor daha 9000km öyle bir şeydeydi adam debrijay benzin teli balata zincir regülator marş rublesi takoz v.b o kadar çok parça değişmişki sanırsın motor 9000 de değil 90000 e gelmiş :)
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
41
Selamlar,

daha onceden yaptigim kazadan ve gecenlerde tekrar ufak capli bir olay yasamamdan dolayi catlak olan taraflari komple degistirmeye karar verdim nede olsa yaz geliyo :)

Simdi ilk basta yazmak istedigim cuma goturdum servisine degisicek parcalari siparis ettik. Parcalar kargoya verildi yarin serviste olucakmis(Anladigim kadariyla parcalari tutuyorlar )

Gelelim parca fiyatlarina ben komple degistirmek istedim ufak catlak olsa bile dedim degistirin.

Simdi yaziyorum neler degisicegine,

Komple Arka granaj
Komple sag granaj
Komple On granaj
On granajin kulak seti (sag sol)
Sag ayaklik (Fren icin ayak koyulan yer dahil)
Sag arka Egzost baglantisi (Yolcu ayakligi dahil)

Bu parcalar arti degisim icin iscilik kargo vs. vs. hepsi 650 TL tutuyor. Bu benim ilk motorum ve bu tur aksakliklar olacagini dusunerek almistim, baska bir marka olsa bu yukarda yazdigim parcalarin toplam fiyati ne kadar olur bilmiyorum ama bana hesapli geldi.
Nerdeyse 3000 Kmde devirdim, bakimlarini yaptiriyorum sukur baska bir soruna rastlamadim. Rastlarsam zaten inanin yazarim buraya :)

Kolay gelsin
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
5
Arkadaşlar arabadan motora geçmeyi düşünüyorum ve kesin kararlıyım. Alacagım ilk motor hatta A2 ehliyetimle birlikte alıcam allah izin verirse. Detaylı olarak araştırma yaptım. Kubanın XY250-5A modeli olan bu yavru cok cazip geldi. Adana'da oturuyorum Antep'ten geliyor dediğiniz gibi ve plaka ruhsat anahtar teslim fiyatı 4200 Yada 4800 TL 2 sinden biri tam hatırlamıyorum. Honda hastası olarak konuşuyorum CBR 125 biraz ince duruyor ama bu yavruda tam 600 lük havası var. Ben daha acemiyim fazla tecrübem yok ama ben bu yavrudan yanayım. Parçaları hemen bulunuyor. Çinli diye ön yargıya düşmeyelim Artık her araç kaliteli, dandini dundini değil yani.. Hyosung tavsiye ettiler ögrenci olarak ona fazla açılamicam ha varsa 2. el uygun fiyata veren hemen alayım. ama üstadların tavsiyeleri ' motor alıcaksan sıfır al kafan rahat olsun ' du. O yüz den bu yavru diyorum. allah kısmet ederse 2-3 ay sonra altımda :) Haa yukarda bi üstad yazmış ayaklık felan :D üstad 600 lük park etmiyosn yada hayabusa felan değil yani :) bildiğin cücük 250 :) ne bekliosn ki ? :p
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
5
Gaziantep'deki kuba bayisini aradıgımda motorun üretiminin durduruldugunu söyledi ve biraz muhabbetten sonra adamın dediği şey " kardes bunu tavsiye etmiyorduk zaten dökülüyo dedi :) racing alıcaksan parana kıyıcaksın. çinli sonuçta ben tavsiye etmiyorum " dedi. ve teşekkürleriimi sunarak kapattım. Haberiniz olsun. Yukarıdaki yorumumda bu yavrudan yanayım demiştim ama biraz daha araştırmadan sonra öyle olmadıgını anladım. Teşekkür ederim :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
sayın arkadaşlar malesef bu motorun üretimi durduruldu piyasada hala sıfırını bulmak mümkün bayiler ellerindeki stokları eritiyorlar sıfır alamayı düşünen arkadaşlar başka markalara yönelsin yakında parçası bulunmaz bu modelin
malesef bir Çinli modelin daha üretimi hüsranla son buldu gerek parça kalitesi gerek vibrasyon sorunu ve motorun çabuk dökülmesi sonunu getirdi.ama suç Çinlilerde değil tamamen bizim firmalarda daha çok para kazanma hırsıyla gidiyorlar Çine en kalitesiz malı alıyorlar sonra hem kendileri zarar ediyor hemde bunu alan tüketiciler halbuki biraz daha kaliteli yapsalar şu motorları bak o zaman satışlar nasıl artıyor:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bu makine ben Kanuni servisinde çalışırken bize gelmişti. Deneme fırsatım oldu. Titreşim var. Oturuş pozisyonu tam racing değil. Pek yola oturmuyor. İvmelenmesi de pek iyi değil. Ben beğenmedim.

Alan kişi pek çok sorun yaşadı. Göstergeler bozuktu. Garantiden değişti. Egzoz'da kaçak vardı o değişti. Saplama kırdı . Akü şarj etme sorunu da yaşadı sanırım emin değilim. Yani sorunlu bir makinaydı. Fiyatıda az buz değildi. Benim önerim 2.el hyosung bunu her türlü cebinden çıkartır.

Alınacak makina değil.
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
56
zenbora kardeş nasıldır şimdi motosikletinin durumu .

3-4 güne bende almayı planlıyorumda 2.el 800 km fln . nedersin:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst