Kuba Kuba XY100-E Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
2 bin liran varsa boyle aletler almanı tavsiye etmem. yürekçe'nin dediği gibi gidip 2. el bir ybr falan alsan senin için daha hayırlı olur.

ha gidip sym wolf 125 de alabilirsin. tarzını beğeniyorsan o da çok güzel bir motosiklettir.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
6
sağol önerin için kardeş de 2000 lira peşin param yok ama taksitle alacağım bütçemi aşmaması için 2000 lira dedim.Kuba skyjet fiyatını biliyormusunuz arkadaşlar
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
arkadasım aldınmı bu motoru cub modellerı ıcınde goruntu olarak dıgerlerıne gore daha ıyı bende bunu kullanıyorum bakımlarını servısıne yaptırmadım kendım yaptım 1120 km de suanda sadece arka tekerın takozlarını degıstırdım oda bıraz sert kullanmaktan sureklı on kaldırmaktan anı durmaktan herhangı bı sorun yok 90km hızı gecmez bıde o var :) buyur benımkısı


bu bı oncekı motorum cub mondıal


bu baska bı mondıal im


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------

yanlıslık oldu ıkıncı resım suan kullandıgım kuba bakım yaparken cekmıstım bı oncekı motorum mondıal bu
aldıgın zaman senınkının resımlerınıde beklıyoruz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
10
Kardeş ben de bu motordan aldım.İnşallah memnun kalırım..yakıt olayı diğer markaların modellerine göre daha az diyorlar..bakalım hayırlısı..
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Bugün gördüm çok süper motor. Param olsa bi tane de Kuba cup alırdım. :)
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
25
benimde var xy100 cok memnunum 8000 km 2 kere tamirciye gittti yalnız 2 biri800 biri 4000 yag gibi gidiyor hız ibrem 90 nı geçmez ama diğer motorlarla ölçtüm 125-130 rüzgar olursa 135 filan bence kuba git motorcuya sor
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
39
merhaba arkadaşlar bende 1 ay olmadı daha skyjet XY-100E 100 lük kuba marka motorsiklet aldım, gayet rahat ve iyi de kaçıyor, şuan 700km.yol kattettim, ilçede yaşıyorum yollar acayip bozuk ve çukurlu her taraf motorumdan çok memnunum iyikide mondial, asya yada kanuni almamışım, motorumun yürüyen aksamında hiç dökülme yok, hız sevdalısı değilim hızdan korkarım, şehir içinde gayet kullanışlı bir motor, alacaksanız kuba alın diyorum,
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
39
22.08.2010 pazar gününki kuba skyjet marka motorumla gezimdeki izlenimlerimi aynen aktarıyorum ve paylaşıyorum, motorumla 80km.yol katettim, üzerine arkadaşım 115kilo ben ise 115kiloyum, toplam 230kg.ile arkadaşım daha önce java motor kullanmış olmasına rağmen ikimiz motor üzerinde 100km/hıza çıktık arkadaşım motorun hakkını veriyordu gerçekten, sonra birazdaha bas gaza dedim, motorum açılmamışken 2 kişi 110km.hızla gittik yemin ederim....Sonra bir patikadan yüksek bir yere 2.vitesle 2km.lik yokuş tırmandık, motor banamısın demiyordu inanılmaz bir çekiş gücü var, motoru gerçektende dehşet, gerçektende hayret ettim kuba nın bu kadar performanslı olduğunu bilmiyordum, almak isteyenler düşünmeden alsın benden aşırı tavsiye...honda=KUBA.........:cat:
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
10
benim aldığımın 3.günü konjektör patladı..Servis çoğu markada oluyor bu dedi..heralde arkadaşlarımın nazarına geldi..3-4 gün sonra parça G.Antepten geldi..şu an 900 km,az yakıyor..Sorun yok.Çanakkale de pek bilinmediğinden dikkat çekiyor..şimdiye kadar çok kişi durdurup sordu motoru..Çanakkale yi bilenler için yazıyorum 18 Mart Üniversitesinin olduğu son derece dik Terzioğlu bayırını 3.viteste 2 kişi çok rahat çıktık.1-2 sene sonra da kuba kh 125 12-d modelini alacağım,valla kuba en az honda-yamaha kadar iyi bence..TAVSİYE EDİYORUM..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benim aldığımın 3.günü konjektör patladı..Servis çoğu markada oluyor bu dedi..heralde arkadaşlarımın nazarına geldi..3-4 gün sonra parça G.Antepten geldi..şu an 900 km,az yakıyor..Sorun yok.Çanakkale de pek bilinmediğinden dikkat çekiyor..şimdiye kadar çok kişi durdurup sordu motoru..Çanakkale yi bilenler için yazıyorum 18 Mart Üniversitesinin olduğu son derece dik Terzioğlu bayırını 3.viteste 2 kişi çok rahat çıktık.1-2 sene sonra da kuba kh 125 12-d modelini alacağım,valla kuba en az honda-yamaha kadar iyi bence..TAVSİYE EDİYORUM..

arkadaşım titreşim durumu nasıl bu motorda merak ettim birde kporta kalitesi nasıl acaba herhangi bir yerinde çatlama varmı
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
10
kardeş rodaj daha tamamlanmadı.titreşim normal bir cup motorun titreşimi kadar.kaporta sağlam merak etme..ama konjektör değişirken yan taraf her halde yeni olduğundan biraz zorladı takarken.ufak teFek şeyler dışında sorun yok.burda bir pizza sevisiyle 1-2 gün arayla aldık aynı makineyi.benimki 900 km ye dayandı.onunki 4000 olmuş tabi onlar servis yapıp çok geziyorlar,sordum vaziyet nasıl diye tık demedi Maşaallah diyor.bence cup motorlar içinde iyi bir seçim KUBA.SELAMLAR
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kardeş rodaj daha tamamlanmadı.titreşim normal bir cup motorun titreşimi kadar.kaporta sağlam merak etme..ama konjektör değişirken yan taraf her halde yeni olduğundan biraz zorladı takarken.ufak teFek şeyler dışında sorun yok.burda bir pizza sevisiyle 1-2 gün arayla aldık aynı makineyi.benimki 900 km ye dayandı.onunki 4000 olmuş tabi onlar servis yapıp çok geziyorlar,sordum vaziyet nasıl diye tık demedi Maşaallah diyor.bence cup motorlar içinde iyi bir seçim KUBA.SELAMLAR

belki mondialinde kaporta sağlamdır fakat toplayan bayi orta kaprota vidalarını çok sıktığı için çatlamalar oldu değişmesi gerek yani ben daha önce hiç durup dururken çatlayan bi motor görmediğim için benim şanssızlığım diyorum vidaları biraz gevşettim ama ,iş işten geçti
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
10
belki mondialinde kaporta sağlamdır fakat toplayan bayi orta kaprota vidalarını çok sıktığı için çatlamalar oldu değişmesi gerek yani ben daha önce hiç durup dururken çatlayan bi motor görmediğim için benim şanssızlığım diyorum vidaları biraz gevşettim ama ,iş işten geçti

Hiç sorma kardeş,bazı servis çalışanları çok angut malesef..konjektörü değiştirdiğimde kaporta yan kapağı takarken eleman zorladı baktım kıracak,elleme ben takarım dedim ve kendim taktım.elemana bıraksam kesin çatlatırdı..onlar yalapşap takmak istiyor kendileri:queen: uğraşmak istemiyor.servise lastiklerin havası nasıl dedim adam bana ne dese beğenirsin lastikçiye git dedi..ya bi serviste kompresör olmazmı,basınç saati olmaz mı ?neyse...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hiç sorma kardeş,bazı servis çalışanları çok angut malesef..konjektörü değiştirdiğimde kaporta yan kapağı takarken eleman zorladı baktım kıracak,elleme ben takarım dedim ve kendim taktım.elemana bıraksam kesin çatlatırdı..onlar yalapşap takmak istiyor kendileri:queen: uğraşmak istemiyor.servise lastiklerin havası nasıl dedim adam bana ne dese beğenirsin lastikçiye git dedi..ya bi serviste kompresör olmazmı,basınç saati olmaz mı ?neyse...

zaten hangi markaya binersen bin servisler dandiktir diye düşünüyorum ben zaten servise gitmiyorum tipini beğenmedim onlar bisikleti bile zor tamir ederde işte nasıl servislik veriyorlar anlamadım yeni parça takmaya ne var bir şeyi tamir etmeye çalışmıyorlar bunun işi bitmiş diyor yenisi takılacak bitti yani
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
bu mfh vidalırını sıkmakla alakası yokmus arkadaşım yan gıranaj 2 oldu değişiyor vide yerlerinden catlıyor yapılan maddesi cok adi kaporta ucuza getirilmiş ama fabrıka zarara giriyor şimdi 3 parcayı istiçem 2 yıl boyunca parca istiçem kırılsın gene istiçem adam akıllı parca yapsınlar parca değişili 3 gun oldu foruma konuyu açtım fotolarını koydum bugun gene baktım aynı yerden gene kırılmıs hey alahım yaaa
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
Kuba xy100-e

Herkese İyi Forumlar.

Arkadaşlarım aracılığıyla Mobilet - Scooter - Cup Kullanmışlığım bir çok kez oldu ama artık kendi motorumun olması istiyorum.
Uzun süren araştırmalar sonucumda bütçeme uygun olan motorlar içinde en iyi seçimi yaptığımı düşünüyorum inşallah pişman olmam.Seçimim ;

Kuba Xy100-e Özellikleri şöyle ;

Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 97 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 90 Kg
Maksimum Güç: 6.2
Yakıt Tasarrufu: 1.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Maksimum Hız: 120 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl
Genel Görünüm ;
http://img593.imageshack.us/i/xy100e.jpg/

Yaz Boyu 3-4 Ay Kadar Kullanıcam,Max. 50-60 Km Uzun Yol Yaparım Fazla Hıza İhtiyacım Yok,Max. 90-100 Km Yeterlidir.

Kısmet Olursa Haziran Ay'ında Alıcam.

Kullanan Yada Motor Hakkında Bilgisi Olan Herkesin Yorumuna Açığım,Şimdiden Teşekkür'ler.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
7
selmn alyküm
arkdaslar bn motr alcm bin 2bin arsında maddytım war en fazla 2mlyrlık motr alabilrm sport mtr sewyrm mesla repsol gibi maddytım olsa repsol alcamda olmadgndan alamıyorum sizler bana ne gibi bi motor önerirsiniz??? acil cwp wrrseniz sewnirim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst