- Katılım
- 22 Kas 2009
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1

Bu model hakkında ayrıntılı bilgi için www.kubamotor.com websitesini ziyaret ediniz.

Yetkili Satıcılar ve Fiyat Bilgisi için Tıklayın
Moderatör tarafında düzenlendi:





aldıgın zaman senınkının resımlerınıde beklıyoruz benim aldığımın 3.günü konjektör patladı..Servis çoğu markada oluyor bu dedi..heralde arkadaşlarımın nazarına geldi..3-4 gün sonra parça G.Antepten geldi..şu an 900 km,az yakıyor..Sorun yok.Çanakkale de pek bilinmediğinden dikkat çekiyor..şimdiye kadar çok kişi durdurup sordu motoru..Çanakkale yi bilenler için yazıyorum 18 Mart Üniversitesinin olduğu son derece dik Terzioğlu bayırını 3.viteste 2 kişi çok rahat çıktık.1-2 sene sonra da kuba kh 125 12-d modelini alacağım,valla kuba en az honda-yamaha kadar iyi bence..TAVSİYE EDİYORUM..
kardeş rodaj daha tamamlanmadı.titreşim normal bir cup motorun titreşimi kadar.kaporta sağlam merak etme..ama konjektör değişirken yan taraf her halde yeni olduğundan biraz zorladı takarken.ufak teFek şeyler dışında sorun yok.burda bir pizza sevisiyle 1-2 gün arayla aldık aynı makineyi.benimki 900 km ye dayandı.onunki 4000 olmuş tabi onlar servis yapıp çok geziyorlar,sordum vaziyet nasıl diye tık demedi Maşaallah diyor.bence cup motorlar içinde iyi bir seçim KUBA.SELAMLAR
belki mondialinde kaporta sağlamdır fakat toplayan bayi orta kaprota vidalarını çok sıktığı için çatlamalar oldu değişmesi gerek yani ben daha önce hiç durup dururken çatlayan bi motor görmediğim için benim şanssızlığım diyorum vidaları biraz gevşettim ama ,iş işten geçti
Hiç sorma kardeş,bazı servis çalışanları çok angut malesef..konjektörü değiştirdiğimde kaporta yan kapağı takarken eleman zorladı baktım kıracak,elleme ben takarım dedim ve kendim taktım.elemana bıraksam kesin çatlatırdı..onlar yalapşap takmak istiyor kendileri:queen: uğraşmak istemiyor.servise lastiklerin havası nasıl dedim adam bana ne dese beğenirsin lastikçiye git dedi..ya bi serviste kompresör olmazmı,basınç saati olmaz mı ?neyse...