Kuba Kuba Strike 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Bende 2 modelde takilmistim. Cr1 tanitimi yapilmisti
Resmi vardi sadece. Sadece tasarim ve gosterge farki vardi. Ve tabiki arada 1000 tl fiyat farki.

Klasik gostergeden daha cok hoslandigim icin ve aradaki 1000 tl fiyat farki beni strike yoneltti.. Ve su an a kadar memnunum...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Hele bi al bakalım motoru yardımcı oluruz , cr1 yeni bilmediğimiz motor kullanmadık yorum yapamayız. ama strike 150 yi ben 5000km oldu kullanıyorum ,biraz ahkam kesebilirim artık.bi motoru en iyi kullanıcısı bilir huyunu, suyunu, artılarını eksilerini kronik sorunu varmı yokmu. Bir motor öncelikle sürücüsüne güven vermeli uzun yola çıkabilirim demeli, strike bana bu güveni verdi, ha tabi haddinide bilmek lazım 150cc motor sonuçta 600 cc değil, gelelim rodaj olayına; kısaca rodaj 0km motoru ilk bakıma kadar yüksek devirli kullanmamak aynı hızda uzun süre kullanmamak, ara ara motoru compression a bırakmaktır(belli hızda gıderken gazı kademeli olarak kapamak)diyebiliriz..
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
84
Strike 150 yi almaya düşünen arkadaşa kısaca bu fiyata böyle rahat titreşimsiz güçlü görsel bir motor bulamazsın bunları söylerken 9000km kullandım alalı 9 ay oldu İzmir-konya sonrası İzmir marmaris ve yazın sıcakta saatlerce yol gittim ara ara son gaz 1 gram yağ eksiltmedi kullandığım çinli motorlar arasında böyle güzel bir motora ilk defa biniyorum hiç mahcup etmicek bir makine içiniz rahatlıkla alabilirsiniz.
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
İkisininde uzerine otur ve bak. Hangisini kendine yakistiriyirsan. Hangisi hosuna gidiyorsa birini al. Haber bekliyoruz senden
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Motorumun jantlarını sprey boya ile tamamen siyaha boyadım.
işte eski ve yeni hali.



 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Bence daha guzel oldu.
Bugunki yagmurda , benim motor ariza yapti. 1. Viteste trafikte ilerlerken tik diye stop etti. Kontagi actim kapattim. En ufak elektrik belirtisi yoktu.

İterek isyerine 200 metre goturdum. Kurumasi icin yagmur degmeyen yere park ettim. 2 saat sonra motor kurudu.
Hemen melihi aradim. Sigortanin yerini tarif etti bana saolsun.
Soktum baktim sigorta gitmis. Allahtan çinli kardeslerimiz yedek sigorta koymuslar, patlayan sigortanin yani..


Taktim yeni sigortayi tikir tikir calismaya basladi beyaz gulum...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Evet o jantlardan gıcık olmuştum ne o öyle parıl parıl parlıyor, üşenmedim 1kutu marshall sprey boya 10tl, maske eldiven falan koyuldum işe. Güzel oldu kurtuldum o jantlardan:).
Bu arada geçmiş olsun gökhan, neyse sigorta görevini yapmış, motoru tesisatı kurtarmış. Çok sağanakmı vardı, akü kablolarınamı su temas etti acaba?
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Baya bi yagdi. Toplam 11 km.yol yaptim. Sonra montumu astim isyerinde.
Bir sure sonra gordumki yarim litre su vardi yerde. Montdan akmis yere... :).
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
İyi pazarlar arkadaşlar; benim motorun arka balatası görevini yapmıyor, ciyak ciyak ötüyordu, ben 5000 km de balatayımı bitirdim diye düşünmeye başladım, neyse söktüm arka tekeri balatayı iyice temizledim(bitmemiş kirlenmiş) ve tabiki fotolar çektim, bizim arka balatada farklı galiba fotolara bakın fikir sahibi olursunuz.
Arka teker sökülür!


Ve arka fren balatası çıkar.







---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Buda kampanası


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Benimde otme yapiyor. Balatada buriken toz , yagmurlu havada islaninca camura sonuyor. Disardan sokmeden temizlemenin yolu varm

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

Motorumun jantlarını sprey boya ile tamamen siyaha boyadım.
işte eski ve yeni hali.

[url]http://i.hizliresim.com/xGMQGN.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/eN06NY.jpg[/url]

Masallah sifir gibi bakmissin. Pek kullanmiyorsun sanirim
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum ya 3 motor arasında kaldım bunlardan biri de strike 150 onun için burda siz tecrübelilere bi sormak istedim
lifan emisol
mondial vulture
kuba strike

bu 3 motorun birbirine üstün tarafları nedir hangisini tercih edeyim sizce fiyat olarak en uygunu strike 150
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Balatayı sökmeden temizlemenin yolu yok, zımparayla balatanın üstündeki tozu çamuru temizleyecen birde jant göbeğini.

Motor 5000kmye geldi aktif kullanıyorum iyi bakıyorum beyaz inciye:)

Kosovalı kardeşime gelince; piyasadaki fiyat/performans olarak bence en iyi motor,
Piyasada adı bilinmedik çin motorlarına 4000,4500tl para istiyorlar yok şöyleymiş alt motoru yok böyleymiş hepsi hikaye, o kadar para verecek olsam gider honda, yamaha, apache alırîm, ben bu motoru öneririm.
Fiyatına göre kalitesi iyi: bakımlarını zamanında yaparsan senelerce sana hizmet eder. Forumda motorla ilgili kardeşlerimizi mümkün olduğunca bilgilendirmeye çalışıyoruz, okuyunuz...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
iyi akşamlar arkadaşlar; dün balata temizliği için arka tekeri sökmüştüm,
şimdi bi kaç foto daha paylaşacam.

Motorumuzum arka dişli göbeği


Buda arka dişli lastiği
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
8
Merhabalar. Ben cumartesi günü strike alma niyetiyle evden çıkıp akşam Eve Honda CBF 150 ile döndüm. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Motorun son yakıt ölçümlerimi söyleyeyim
1. 12lt ana depo 360kmde yedeğe düştü.
2. 12lt ana depo 370kmde yedeğe düştü.
3. 12lt ana depo 385kmde yedeğe düştü.
Ve son ölçümüm 400kmde yedeģe düştü.
Son ölçüme göre karışık tüketim 100kmde 3 lt.
gördüğünüz gibi yakıt tüketimi gidgide düşüş gösterdi.
Ben bu civarda kalacağını düşünüyorum ana ölçüme devam tabiki,
Motorum 5000kmye geldi yarın baķımını yapacağım yağ, yağ flitresi ve bujisini değiştirecem fotolarını yarın akşam yüklerim.
Bu arada strike 150 nin motoru 5000km den sonra açılıyor.
Bakım sonrası test yapacağım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Cbf 150 parasıyla 2 strike150 alınıyor :)peeh burda anahtar teslim 5750tl cik
İstiyorlar 2013 cbf150ye
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
32
parası olan konuşuyor:pale:
okadar paran var ne diye insanları meşgul ediyon
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Motorun son yakıt ölçümlerimi söyleyeyim
1. 12lt ana depo 360kmde yedeğe düştü.
2. 12lt ana depo 370kmde yedeğe düştü.
3. 12lt ana depo 385kmde yedeğe düştü.
Ve son ölçümüm 400kmde yedeģe düştü.
Son ölçüme göre karışık tüketim 100kmde 3 lt.
gördüğünüz gibi yakıt tüketimi gidgide düşüş gösterdi.
Ben bu civarda kalacağını düşünüyorum ana ölçüme devam tabiki,
Motorum 5000kmye geldi yarın baķımını yapacağım yağ, yağ flitresi ve bujisini değiştirecem fotolarını yarın akşam yüklerim.
Bu arada strike 150 nin motoru 5000km den sonra açılıyor.
Bakım sonrası test yapacağım...



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Cbf 150 parasıyla 2 strike150 alınıyor :)peeh burda anahtar teslim 5750tl cik
İstiyorlar 2013 cbf150ye

Benimde ilk aldigimda 4lt lerden den dusmeye basladi.
3.8 lt
3.7 lt
3.6 lt derken

Su anda ana depo 12 litre ile 355 km yol yapiyorum.
100 km de, 3.4 litredeyim. Km 3800 oldu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

Meugur. Yarin bujiyi sokmusken , buji foto ve modelini bize soylermisin...

Birde hav filtresi alacagim. Sana zahmet hava filtresinide fotolarmisin. Hangi filtreyi alacagimizi bilmiyoruz...

Simdiden teskkurler
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
parası olan konuşuyor:pale:
okadar paran var ne diye insanları meşgul ediyon

Doğru dedin baytu , madem o kadar bütçen var , hiç uğraştırma git al.

Gökhan bizim buji yanĺış hatırlamıyorsam (DR8EA) ngk. Ben DPR8EA-9 ngk buji takacam aynı ebat tırnağıda aynı bu resistanslımıymış neymiş.
aslında buji idare eder daha ama (daha önce söküp temizlemiştim) ben değiştirecem, yanımda yedekte kalır. Hava flitresini bende merak ediyorum piyasada bulunurmu diye bakacağız.

Takacağım buji bu;

 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Melihin motor 7000 km civarinda.
2.5 litre yakiyor dediginde inanmamistim.
Benim motor 3.5 litre yakiyordu. Ama strike 150, sanirim 7000 - 8000 e kadar surekli yakiti azaltiyor... Subaru 10.000 km de. 2.2 lt yakiyor... Mukemmel yakut degerleri bunlar.. Bizlerde 2-2.5 litre seviyesine dusurebilirsek, honda ve ybr gibi japonlarin cok zoruna gidecek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst