Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Tekerinize sağlık iyi gezmişsiniz. Ben de haftaya pazar günü bir yerlere kaçacağım inşallah :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
iyi çamur banyosu yapmışsınız.motor ile çamura girmek değilde,sonrasında temizlemek yoruyor beni...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
valla giriyorum benzinliğe basınçlı su ile hepsi çıkıyor. Gerçi geçen hafta yıkamadan sonra motor çalışmadı yarım saat beklemem gerekti :mrgreen:
bu sefer bujinin oraya su tutmamasını söyleyecem herhalde sorun oradan.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bir kaç foto daha çıktı o günden onları da paylaşayım

zwdddu.jpg


2q8x7w2.jpg


5e8q3b.jpg


mu7h37.jpg
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
bir kaç foto daha çıktı o günden onları da paylaşayım

Üstad paylaşımlar için teşekkürler, fotoğraflardan gördüğümüz kadar grubunuzda honda crf ler de var. Ben de crf almayı düşünüyorum yakın zamanda acaba kuba ile honda arasındaki farkları değerlendirir misin sana zahmet olmazsa? 10 Bin TL yi hak eder mi yoksa onun yaptığı işi kuba da yapıyor mu dersin. Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Üstad paylaşımlar için teşekkürler, fotoğraflardan gördüğümüz kadar grubunuzda honda crf ler de var. Ben de crf almayı düşünüyorum yakın zamanda acaba kuba ile honda arasındaki farkları değerlendirir misin sana zahmet olmazsa? 10 Bin TL yi hak eder mi yoksa onun yaptığı işi kuba da yapıyor mu dersin. Şimdiden teşekkürler

Yenisin galiba... :bounce:

Honda sana çok gelir, Kubayla takıl sen dostum :queen:
 
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
2
S.a aranıza yeni katıldım ikinci el 2011 model bir str250 aldım fakat arka fren değişecek.Forumu okurken birinin arka fren merkezine japon bir modelin merkezini taktığını okumuştum bende almak istiyorum marka modelini bildirirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
S.a aranıza yeni katıldım ikinci el 2011 model bir str250 aldım fakat arka fren değişecek.Forumu okurken birinin arka fren merkezine japon bir modelin merkezini taktığını okumuştum bende almak istiyorum marka modelini bildirirseniz çok sevinirim.

arkadaşım hoşgeldin. Str 250 lerin arka fren merkezi kronik problemli. Herkes bi şekilde değiştiriyor artık ne uydurursa. Ben motorumu ikinci el aldım ve önceki sahibi değiştirmiş dolayısı ile ne alıp takmış bilmiyorum ama problemim yok.

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:54 ----------

Üstad paylaşımlar için teşekkürler, fotoğraflardan gördüğümüz kadar grubunuzda honda crf ler de var. Ben de crf almayı düşünüyorum yakın zamanda acaba kuba ile honda arasındaki farkları değerlendirir misin sana zahmet olmazsa? 10 Bin TL yi hak eder mi yoksa onun yaptığı işi kuba da yapıyor mu dersin. Şimdiden teşekkürler


evet 3 tane crf miz var 0 km.
şimdi onun yaptığı işi kuba da yapıyor tabiki.. sonuçta her yere beraber gidiyoruz arazide. hatta bazı zor yerlerde, çamurlu çok dik rampalarda arkadaşlar yeni olduklarından kaldı ben çıktım. yani biraz da şöförlük önemli.
kuba arazide eğlenme işini en ucuza çözebileceğin makinelerden birisi. bir kaç sene sonra bende crf alıcam kısmet olursa. çünkü kalite en önemlisi. gücü daha fazla (23 hp), kubadan daha az yakıyor, çok daha konforlu. ben bu sebeplerden alıcam. ben motorumu şehirde de kullanıyorum ve eşimle beraber biniyoruz genelde. kuba da inanılmaz rahatsız arkada ama denedik honda da çok rahat etti. Arazide de hiç korkmadan gezebilirsin acaba bi civatası gevşeyip bi parçasını düşürecem mi korkusunu yaşamadan :)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
evet 3 tane crf miz var 0 km.
şimdi onun yaptığı işi kuba da yapıyor tabiki.. sonuçta her yere beraber gidiyoruz arazide. hatta bazı zor yerlerde, çamurlu çok dik rampalarda arkadaşlar yeni olduklarından kaldı ben çıktım. yani biraz da şöförlük önemli.
kuba arazide eğlenme işini en ucuza çözebileceğin makinelerden birisi. bir kaç sene sonra bende crf alıcam kısmet olursa. çünkü kalite en önemlisi. gücü daha fazla (23 hp), kubadan daha az yakıyor, çok daha konforlu. ben bu sebeplerden alıcam. ben motorumu şehirde de kullanıyorum ve eşimle beraber biniyoruz genelde. kuba da inanılmaz rahatsız arkada ama denedik honda da çok rahat etti. Arazide de hiç korkmadan gezebilirsin acaba bi civatası gevşeyip bi parçasını düşürecem mi korkusunu yaşamadan :)

O konuda haklısın işte, yok fren boşaldı yok manet kırıldı yok pedal eğildi derdi olmadan kafan rahat uzun yola çıkabilmek lazım. Kubanın gücü fena sayılmaz 250 cc bir çinli için ben de şimdiye kadar gözümün yediği hiçbir rampada ya da arazide falan kalmadım ama hem çok yakması hem de kırılgan olmasından dolayı honda tercih sebebi olabilir. Yorumlar için teşekkürler
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bugün motorun ön dişlisinin üzerindeki kapağı çıkarıp altına giren ve çıkmayan çamurları ve kiri temizlemek istedim.
ve sanırım yanlış hatırlamıyorsam motoru bu şekilde kullananlar da var o kapak olmadan. genelde kros motorlarında da ön dişli açıkta duruyor. vardır heralde bir yararı.
sormak istediğim 2 soru var.
1. o kapak takılı olmadan kullanmamın bir zararı var mı?
2. kapağı söktükten sonra ön dişlinin altında ucu boşta olan bir hortum gördüm. ilk başta bir kablo kılıfı zannettim ve yanlışlıkla oraya girip dolandı çıkmadı diye düşündüm ve pense ile ucundan tutup biraz çekiştirdim. meğer bir ucu içeriden bir yerden geliyormuş ve ben onu çekiştirince 6-7 cm kadar daha dışarı çıkardım. sonra geri ittirmeye çalıştım ama pek beceremedim bende bıraktım öyle. şimdi problem şu ki, ön dişli döndükçe ucu boşta olan bu hortum ön dişliye takılıyor sürekli. ona ne yapmam lazım bir fikri olan var mı? fotolar da kırmızı oklarla işaretledim.

bu ön kapak çıktıktan sonra içerinin hali..



bahsettiğim hortum



 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
orada hortumun ne işi var :) bende açıp temizlemiştim ama hiç öyle bir hortuma denk gelmedim. peki diğer ucu nereye gidiyor ??
kapak açık kullanmanın hiç bir sakıncası yok.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bende onu anlamadım ya.. bir ucu boşta, diğer ucunu anlayamadım, dişlinin arkasında kayboluyor.
galiba bir tahliye ama şu an dişliye dolanıyor, korkuyorum motoru sürmeye.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
muhtemelen karbüratör tahliye hortumu oraya dolanmış ve sürtünmeden kopmuştur. görünmeyen ucunu bulmaya çalış bakalım.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
diğer ucu dişlinin arkasından içeriye giriyor diye çekmeye korktum ben sonra bişeyleri bozarım dedim. zorlayıp çekeyim mi eminmisin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst