bir kaç foto daha çıktı o günden onları da paylaşayım
Üstad paylaşımlar için teşekkürler, fotoğraflardan gördüğümüz kadar grubunuzda honda crf ler de var. Ben de crf almayı düşünüyorum yakın zamanda acaba kuba ile honda arasındaki farkları değerlendirir misin sana zahmet olmazsa? 10 Bin TL yi hak eder mi yoksa onun yaptığı işi kuba da yapıyor mu dersin. Şimdiden teşekkürler
Yenisin galiba... :bounce:
Honda sana çok gelir, Kubayla takıl sen dostum :queen:
S.a aranıza yeni katıldım ikinci el 2011 model bir str250 aldım fakat arka fren değişecek.Forumu okurken birinin arka fren merkezine japon bir modelin merkezini taktığını okumuştum bende almak istiyorum marka modelini bildirirseniz çok sevinirim.
Üstad paylaşımlar için teşekkürler, fotoğraflardan gördüğümüz kadar grubunuzda honda crf ler de var. Ben de crf almayı düşünüyorum yakın zamanda acaba kuba ile honda arasındaki farkları değerlendirir misin sana zahmet olmazsa? 10 Bin TL yi hak eder mi yoksa onun yaptığı işi kuba da yapıyor mu dersin. Şimdiden teşekkürler
evet 3 tane crf miz var 0 km.
şimdi onun yaptığı işi kuba da yapıyor tabiki.. sonuçta her yere beraber gidiyoruz arazide. hatta bazı zor yerlerde, çamurlu çok dik rampalarda arkadaşlar yeni olduklarından kaldı ben çıktım. yani biraz da şöförlük önemli.
kuba arazide eğlenme işini en ucuza çözebileceğin makinelerden birisi. bir kaç sene sonra bende crf alıcam kısmet olursa. çünkü kalite en önemlisi. gücü daha fazla (23 hp), kubadan daha az yakıyor, çok daha konforlu. ben bu sebeplerden alıcam. ben motorumu şehirde de kullanıyorum ve eşimle beraber biniyoruz genelde. kuba da inanılmaz rahatsız arkada ama denedik honda da çok rahat etti. Arazide de hiç korkmadan gezebilirsin acaba bi civatası gevşeyip bi parçasını düşürecem mi korkusunu yaşamadan![]()
Sana sadece gülerim ben biliyorsun değil mi? :queen:
Olm seni araziye sokmak benim boynumun borcu olsun, o motorun çamurdan görünmeyene kadar kirlenecez bekle sen bekle![]()
...ama hem çok yakması hem de kırılgan olmasından dolayı honda tercih sebebi olabilir. Yorumlar için teşekkürler


