Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar benim marş motoru arıza verdi. Tamirciye götürdüm adam söktü yaptı ama sorun tekrarlanınca bugün marş motoru sipariş verdim.
Marşa basınca tık diye bir ses geliyor marş motoru hiç çalışmıyordu. Marş motorunun dışındaki kutu çatlamış nasıl olduysa. Problem buymuş. Bir şekilde marş motoru kasılıp çalışmıyormuş. Tamirciye uyabilecek başka marka marş motoru alayım sağlam bir marka öner dedim. O da bizim motorların marş motorlarının japon kadar kaliteli olduğunu kendisinin de çok şaşırdığını söyledi. Ben de camgöz motordan yeni marş motorunu sipariş ettim. Bildiğim kadarıyla eski marş motorunun içi sağlam bir problem yok o da yedek olarak durur bir kenarda. Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet "Plasti Dip" siparişim elime ulaştı, cumartesi günü uygulamasını yapıyorum bakalım nasıl olacak

Abi uygulama sonrası ana sayfadaki Plasti Dip başlığına bi güncelleme geçebilirsen çok makbule geçer :)

Burada merak eden arkadaşlara ulaşamayabilir. Ki tecrube edilmiş halini merak eden çok bu şeyin :) Hep reklam kokan paylaşımlar oldu uygulamayı tanıdığımızdan beri..

Umarım umduğundan daha güzel ve dayanaklı bişeydir :cat:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
engin geçmiş olsun motor kaç yaşında ve km de ki marş motorun gitti?

----------------------------------------------------------------------

ferdinandd : tamam arkadaşım ayrı bir topik varsa oraya da yazarım sonuçları.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Sgurdal motor 2011 ve 5.000 km'ye yaklastı. Büyük ihtimalle benden önceki sahibinde oldu bu sorun çünkü ben aldığımdan zaten acayip sesler çıkartıyodu :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bugün trafik sigortamı yaptırdım. fiyatlar acayip yüksek. 450-500 tl fiyat veren bile çıktı. sonunda en ucuz Allianz oldu o da 199 lira.
yalnız kafama birşey takıldı poliçede tip olarak Kuba Raden 100 diye bir modeli seçmişler o da scooter çünkü str 250 yokmuş. bir kaç yerden teklif aldım hep aynı sorunu yaşadım.

sizde poliçenize baksanıza modeli doğru çıkan var mı? ve bu bize problem yaşatırmı?
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bugün trafik sigortamı yaptırdım. fiyatlar acayip yüksek. 450-500 tl fiyat veren bile çıktı. sonunda en ucuz Allianz oldu o da 199 lira.
yalnız kafama birşey takıldı poliçede tip olarak Kuba Raden 100 diye bir modeli seçmişler o da scooter çünkü str 250 yokmuş. bir kaç yerden teklif aldım hep aynı sorunu yaşadım.

sizde poliçenize baksanıza modeli doğru çıkan var mı? ve bu bize problem yaşatırmı?
problem yaşatmaz, sıkıntı yok
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
problem yaşatmaz, sıkıntı yok

Peki benim Sigortaya ne demeli

20130315002256.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bugün trafik sigortamı yaptırdım. fiyatlar acayip yüksek. 450-500 tl fiyat veren bile çıktı. sonunda en ucuz Allianz oldu o da 199 lira.
yalnız kafama birşey takıldı poliçede tip olarak Kuba Raden 100 diye bir modeli seçmişler o da scooter çünkü str 250 yokmuş. bir kaç yerden teklif aldım hep aynı sorunu yaşadım.

sizde poliçenize baksanıza modeli doğru çıkan var mı? ve bu bize problem yaşatırmı?

problem yaşatmaz, sıkıntı yok


Kaza veya pert gibi durumlarda, sigorta motorumuza değer biçerken bu modeli göz önüne almıyor mu????
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
sizinki de fenaymış :mrgreen:

---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:07 ----------



bende onu düşündüm, mesela pert olsa motora değer biçerken o modeli mi baz alacak?

Trafik sigortası siz kaza yaptığınızda sizin hasarınızı karşılamaz,
Sizin çarptığınız karşı tarafın hasarını karşılar,
o yüzden sizin poliçenizde ne yazdığının pek bir önemi yok.
Bu yüzden ben soran bütün arkadaşlara en ucuza nerde yaptırabiliyorsanız orda yaptırın diyorum sigortayı
ve tek bir acentadan değil de muhakkak 3-5 sigorta acentesi ile görüşün diye üstüne basa basa belirtiyorum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
- Trafik sigortası siz kaza yaptığınızda sizin hasarınızı karşılamaz,
Sizin çarptığınız karşı tarafın hasarını karşılar,
o yüzden sizin poliçenizde ne yazdığının pek bir önemi yok.

- Bu yüzden ben soran bütün arkadaşlara en ucuza nerde yaptırabiliyorsanız orda yaptırın diyorum sigortayı
ve tek bir acentadan değil de muhakkak 3-5 sigorta acentesi ile görüşün diye üstüne basa basa belirtiyorum.

1. kısım için soruyorum, araba bize çarptı motoru pert etti. Bizim masrafımızı o araç üzerinden trafik sigortası ödeyecek. Peki ödeme yaparken neye bakacaklar???

2.kısım için söylüyorum, ilk kısım ile bağlantılı olmayan bişey, "bu yüzden" yazman yanlış anlaşılabilir. Zaten hertürlü her daim daha ucuz olan yerde yaptırılması gerek diyorum ben de:cat:. İçeriği değişmiyor çünkü, kasko gibi değil.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
1. kısım için soruyorum, araba bize çarptı motoru pert etti. Bizim masrafımızı o araç üzerinden trafik sigortası ödeyecek. Peki ödeme yaparken neye bakacaklar???

2.kısım için söylüyorum, ilk kısım ile bağlantılı olmayan bişey, "bu yüzden" yazman yanlış anlaşılabilir. Zaten hertürlü her daim daha ucuz olan yerde yaptırılması gerek diyorum ben de:cat:. İçeriği değişmiyor çünkü, kasko gibi değil.

1.kısım için cevap veriyorum,
Ekspertiz gelecek senin motoruna bakacak,Marka modeli ne ise onun üzerinden işlem yapacak.
sonra duruma göre ya perte ayıracak yada motorunu yaptır masrafı ben ustana vereceğim diyecek
Tabi bunu yaparken senin trafik kazandaki hata oranına göre ödeme yapacak
misal 8 de 4 sen suçlu isen karşı tarafın sigortası senin masrafının %50'sini karşılayacak.

2.kısım ise
aynı şeyleri diyoruz :cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Ben de motorun satışını alırken noterde modellerde STR250 çıkmamıştı. Ben de acaba sigortada sorun olur mu diye baya düşünüp sonra sigortacıma sormuştum. Sigortacım o önemli değil herhangi bir kazada orda yazan değil, motorun gerçek modeli baz alınır diyince satışı almıştım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben de motorun satışını alırken noterde modellerde STR250 çıkmamıştı. Ben de acaba sigortada sorun olur mu diye baya düşünüp sonra sigortacıma sormuştum. Sigortacım o önemli değil herhangi bir kazada orda yazan değil, motorun gerçek modeli baz alınır diyince satışı almıştım.

İşte eski motorumu satarken ben de aynı soruyu sordum çünkü benim sattığım motoru da bulamadılar (RT125). Sattığım kişi madur olmasın diye ben itiraz ettim, sordum, anlatmaya çalıştım, beyin özürlü noter satıcısı bana salak muamelesi yaptı ısrarla. Hani anlattığım şeyden de haberi yok, diyorum bir kaza anında vs, vs, vs, bunun bir önemi var mı diye bana hala eee ne seçelim felan diyor(insan gibi hayır bir etkisi yok demeyi akıl edemiyordu). Seç lan RT1200R modelini diyecektim bende :)

Şimdi durum netleşti.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Ben de noter görevlisini bayağı sıkıştırdım bu iş böyle olmaz felan diye ama bizimki anlayışlıydı. Olayın nedenini açıklayıp çözüm bulmaya çalıştı. Hatta telefonla sigortacımı arayıp bilgi almam sırasında da işlemi bekletti acele ettirmedi sağolsun.
Yanlış hatırlamıyorsam noter görevlisi sisteme gelen modellerin bilgisinin trafik şübeden kendilerine geldiğini ve illaki istediğim modeli seçmesini istiyorsam trafik şübesine gidip orada bir işlem yapmam gerektiğini söylemişti.
Bütün bunların sonucunda da sigortacı noterdeki model seçiminin önemli olmadığını önemli olanın ruhsatta yazan bilgi olduğunu söylemişti.

Yanlış söylediğim birşey varsa bilen arkadaşlar düzeltsin ki insanları yanlış yönlendirmeyelim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
İşte eski motorumu satarken ben de aynı soruyu sordum çünkü benim sattığım motoru da bulamadılar (RT125). Sattığım kişi madur olmasın diye ben itiraz ettim, sordum, anlatmaya çalıştım, beyin özürlü noter satıcısı bana salak muamelesi yaptı ısrarla. Hani anlattığım şeyden de haberi yok, diyorum bir kaza anında vs, vs, vs, bunun bir önemi var mı diye bana hala eee ne seçelim felan diyor(insan gibi hayır bir etkisi yok demeyi akıl edemiyordu). Seç lan RT1200R modelini diyecektim bende :)

Şimdi durum netleşti.

Noterdeki senin işlemini yapan elemanın bu konu hakkında bilgisinin olmaması normal,
Burası türkiye o satece noterde yapılan işlemler hakkında bilgi sahibidir,
sigorta ile bir bilgisi olmaz..Aynı modeli bulamadığı için orda herhangi birini yazabilir zira ordaki sistemde görünen fiyatlar sizin motorunuzun model ve yılına göre kaskodan (herhangi bir kaza sonucu perte ayrılır ise) alacağınız maximum miktarı gösterir.
onların elinde sadece bu liste vardır.

Ben de noter görevlisini bayağı sıkıştırdım bu iş böyle olmaz felan diye ama bizimki anlayışlıydı. Olayın nedenini açıklayıp çözüm bulmaya çalıştı. Hatta telefonla sigortacımı arayıp bilgi almam sırasında da işlemi bekletti acele ettirmedi sağolsun.
Yanlış hatırlamıyorsam noter görevlisi sisteme gelen modellerin bilgisinin trafik şübeden kendilerine geldiğini ve illaki istediğim modeli seçmesini istiyorsam trafik şübesine gidip orada bir işlem yapmam gerektiğini söylemişti.
Bütün bunların sonucunda da sigortacı noterdeki model seçiminin önemli olmadığını önemli olanın ruhsatta yazan bilgi olduğunu söylemişti.

Yanlış söylediğim birşey varsa bilen arkadaşlar düzeltsin ki insanları yanlış yönlendirmeyelim.

Yeni yürürlüğe giren araç alım-satımındaki kısıtlamalar sonucunda artık ordaki fiyatında bir önemi var zira sürekli alım satım yapan şahsa beklemediği bir anda (noterdeki satış fiyatı üzerinden) vergi bildirimi gelebilir o yüzden bu işler ile uğraşan kimseler yakınındaki eş-dost-akrabalardan vekalet alarak araç alım-satım işine yine devam etmekteler..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Noterdeki senin işlemini yapan elemanın bu konu hakkında bilgisinin olmaması normal,
Burası türkiye o satece noterde yapılan işlemler hakkında bilgi sahibidir,

sigorta ile bir bilgisi olmaz..Aynı modeli bulamadığı için orda herhangi birini yazabilir zira ordaki sistemde görünen fiyatlar sizin motorunuzun model ve yılına göre kaskodan (herhangi bir kaza sonucu perte ayrılır ise) alacağınız maximum miktarı gösterir.
onların elinde sadece bu liste vardır.

TR olduğu için mi normal yoksa normal olarak mı normal ? :) 1 kez olsun arkadaşlarına "yahu bu girdiğimiz model-marka ne işe yarıyor, bir önemi var mı merak ettim çünkü sık sık olması gereken modeli bulamıyorum" diye sormaması anormal bana göre. Biraz zekadan biraz da karakterden kaynaklanan bir durum, sadece zekasına vurgu yaparak haksızlık etmişim, şimdi farkettim :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
TR olduğu için mi normal yoksa normal olarak mı normal ? :) 1 kez olsun arkadaşlarına "yahu bu girdiğimiz model-marka ne işe yarıyor, bir önemi var mı merak ettim çünkü sık sık olması gereken modeli bulamıyorum" diye sormaması anormal bana göre. Biraz zekadan biraz da karakterden kaynaklanan bir durum, sadece zekasına vurgu yaparak haksızlık etmişim, şimdi farkettim :)

Güzel ülkemde çoğu insan istediği iş sahibi olmadığından eğitimi sistemimiz buna elvermediğinden şu son 10 yıl içerisinde dahi sürekli eğitim sisteminin zırt-pırt değişmesinden kaynaklanan ve
"ben sadece kendi işime yarayacak olan bilgiyi bilirim gerisi beni bağlamaz"
mottosu ile yoluna devam eden ve türkiyenini %80'inin oluşturan bu kesim için normal bu davraniş,
Devlet dairesine giren çıkan adamsın,
adam kendi işinin haricinden en ufak bir şeye bilse dahi bilmiyorum der kestirir atar,
yahut
"Bugün git yarın gel"
bilmiyorum muz cumhuriyetinde mi yaşıyorsun :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bugünkü offroad gezimizden kareler forum şenlensin biraz..
STR ye helal olsun, arazide çok başarılı. Gücü çok iyi, çok zorlu yerleri 2. vitesle rahat gidiyor. Birinci vitese çok nadir ihtiyaç duydum. Düşük devirleri çok güçlü. xt660'ın ktm 450 exc nin gittiği her yerden gittim.













---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

burada çok fena saplandım, çamur çok yapışkan motoru 20 dakikada ancak çıkarabildik









sucuk : endurocunun temel besini :mrgreen:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst