- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
gezgin33, cevap özelde hocam.
Bize de anlatsana hocam farkı, ayıp mı ?
gezgin33, cevap özelde hocam.
Ön dişliyi uzun yol yaptığımda daha düşük devir çevirmek adına büyütmek istiyorum. Özellikle ön dişliyi küçülten Olcay üstad, bu konuda fikri olan arkadaşlar görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ön dişli göbeği genelde standart mıdır?
onun yerine arka dişliyi küçültsen daha kolay olmazmı?öne hiç girme bence...
Öner kardeşim cevap için sağol, arka göbeği uyumlu dişli bulmak sıkıntılı, ön standart olur diye tahmin ediyorum, ya da tornada yaptırmak daha az maliyetli olur muhtemelen. Uzun yol esnasında 90-100 km/h ile giderken yaklaşık 8000-9000 devir çeviriyor malum bizim motorlar. Bu şekilde gidip motoru fazla yormak istemiyorum. Aynı hızlarda en azından 7000 devir falan çevirirse daha sağlıklı yol yapabilirim sanki.
Bize de anlatsana hocam farkı, ayıp mı ?![]()
Arkadaşlar Merhaba; Geçen gun Kuba bayi'ye Kuba Str 250 incelemeye gittiğimde birde yanında RKS Rk200 vardı, yan yana durdugundan ikisini de dışarıdan inceleme fırsatı buldum Dışardan iki makinede birbirine çok benziyor fakat detaylara ,indikçe Rks 200 de galiba biraz daha kaliteli malzeme kullanilmis ama çoğu şey aynı gibiydi, acaba bunları aynı firmamı uretiyor? Bu iki makinenin motor farkı nedir , benim gordugum detay farkları şöledi
1- fren Rks 200 çift cliperli - Kuba tek
2- Fren hortumarı Rks de kalın çelik ve plastik korumalı.
3- On Suspansionu dışardan daha yuksek ve malzeme kalitesi daha iyi gibiydi.
iksi arasinda 1000 tl gibi bir fiyat farkı vardı . Satıcı kubada kampanya oldugunu soyledi o yuzden fiyatı boyle dedi fakat kalite olarak Rks işçiliği ile daha iyi gibiydi. Size de sormak istedim iki makinayı aranızda karşılaştıran hiç oldu mu
Kuba Srt vs Rks Rk200 ?????
Herkese iyi bayramlar
Sahibinden.com da görmüştüm str 250 nin arka çamurluğunun bir kısmını kestirip metal parça eklettirmiş o demire çanta monte ettirmişti.(ilan şu an yok)Kaç km den sonra sele rahatsız etmeye başlıyor, bir de bu modellere çanta takma imkanı var mı arka bolumde baglanacak bir aparat goremedim
Ben Antalya Kuba bayisinde inceledim, Yan yana duruyorlardi, Rks daha yuksek,Kuba Rks ye gore daha alçak duruyor. fakat seleleri nerdeyse aynı, bunun yanında Rks nin arka bolumde camurlugun bitim kisminda tutamaklar var, galiba arka bolumun direnci daha yuksek canta baglamak isteyenler rahatça bağlayabilir. Kuba kullanan arkadaslar sorunu nasil cozduler bilmiyorum. Bunun yanında on far bolumu, kros için kubanin kolayca cikabiliyor. Rks nin daha farklı fakat malzeme kalitesi kesinlikle farklı. Tek korkum hiç duyulmamış bir model olmadı onun yerine keşke kuba farklı bir model olarak piyasaya surseydi
ben on dıslıyı buyutup arka dıslıyı kuculttum motor hızlandı vıbrasyon azaldı ancak cok zayıfladı bunun uzerıne one tekrar eskı dıslısını yerıne takttım arkada ıse sımdı 41 lı dıslı var sanırım cbf 150 dıslısı tam bızım gobege uyuyor ancak zıncırden bakla cıkarmanız gerekıyor fakat motor guzel oldu sımdı asfaltta 130 u goruyor ve daha az tıtrıyor 110 km lerde devır 7000 sevıyelerınde ben sadece sehırde kullandıgım ıcın torku sorun etmıyorum ama arazı ıcın zayıfladı onu belırtmek ısterım benım en buyuk derdım selesı acayıp acıtıyor popoyu ne yapmalıyım bılmem
Arkadakı kuyrugu cıkarınca oradan gecen teneke kıvamında bır bolum var canta oraya takılıyor benım motorda vardı ben cıkardım yanı kuyruk tabır ettıgımız beyaz parcayı cıkarıyorsunuz cantayı tam oraya montajlıyorsunuz.





