Kardeşim öncelikle kross değil, endurodur bu motor..
Uzun yol gezi raporumu okumak istersen şuradan bakabilirsin. http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222
Yolun %60i stabilize yol olduğunu düşünürsek ;uzun yol bu motor için iddialı değil,bu motor uzun yol için iddialı
Ha bu arada sappasağlam gittim geldim,çok şükür çıt demedi 650km boyunca,iklim ve bölge şartlarını düşünürsek çok iyi performans sergiledi..
str 250 li enduroysa.. kardeşim bu motor kros motoru ne uzun yolundan bahsetiyorsunuz ben 40 km yaptım canım çıktı str ile.bide xt 660 var bende alsana enduro işte strnin enduroyla alakası falan yok.
bende artik bi str sahibiyim motor cok güzel çok hosuma giddi.. sadece birazcik hızı az geriye kalan hersey cok iyi bide arka frrende sorun yasıyorum
benim strde musluk yedekte olmamasına rağmen tamamen bitipte 1 sefer yolda kaldım. serviste kontrol edildiğinde musluk arızalı çıktı ve garantiden değişti.arkadaşlar,benzin bitince yedeğe alıyorum ama motor çalışmıyor,jigle de bir süre çalışıyor sonra stop ediyor,biraz zaman geçince çalışıyor.aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim motordamı bir arıza var?ona göre servise götüreyimde bozuk bişey varsa deyiştirsinler...
grksk o fiyata büyük ihtimal ile 2011 model eski tip ön maşa olan modellerdir.
Yahu gençler bu arada ben motoru satmayı düşünüyorum, heves ettik aldık ama binmeye hiç fırsatım olmuyor.
3-4 ay oldu motor hala 250 km de :mrgreen:
Bari sezon bitmeden satayım alan adam binsin kışın zaten yatıcak.
kardeş bende arka frende sorun var ne yaptık ne ettiysek bir türlü yapamadık sanayide frenciye götürdüm yeni fren merkezi aldım 3 saat uğraştım olmadı...