Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
çok güzel olmuş :cat:
bu elcik korumalar kampanyada, bende KLR'ye siyahını aldım. test edildi bile :) hertürlü motora tavsiye ederim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Öner neyle boyadın la plastikleri?

Bu arada benim bel fena, uzun bir süre değil cross motora bile binemem herhalde.

Şimdi motor boşuna yatmasın satayım desem "300 km de motor satılır mı kesin problem vardır" derler :mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...35tl-yerine-105tl-tum-renkler-80309146/detay/ ben elcik korumaları buradan almıştım, sprey ile boyamaya gerek yok her rengi var.

Öner neyle boyadın la plastikleri?

Bu arada benim bel fena, uzun bir süre değil cross motora bile binemem herhalde.

Şimdi motor boşuna yatmasın satayım desem "300 km de motor satılır mı kesin problem vardır" derler :mrgreen:
geçmiş olsun, baya sıkı düşmüşsünüz galiba hocam, eh cross'çuyuz ufak tefek böyle şeyler olacak :) Allah daha büyüklerinden korusun.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Düşmekten ziyade benim belde zaten ufaktan bi maraz var, yanlış oturmadan dolayı filan. Egzersiz yaparak iyi gidiyodum ama hem o gün baya yorduk kendimizi hem bi iki geri takla attık incittik belkide :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Öner neyle boyadın la plastikleri?

Bu arada benim bel fena, uzun bir süre değil cross motora bile binemem herhalde.

Şimdi motor boşuna yatmasın satayım desem "300 km de motor satılır mı kesin problem vardır" derler :mrgreen:

vallahi iş yerinde tankları boyadığımız boyadan attırdım,biraz ton farkı olsada belli olmuyor.zaten nasıl duracağını merak ettiğim için deneme amaçlı attırdım.boyalar dökülürse daha detaylı bir oto boyacının yolunu tutacağım artık :)
belini gezidemi incittin,geçmiş olsun bel kötü yawww...sana ramazan boyunca izin veriyorum,bayram'dan sonra pistlere dönersin artık :cat:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
42
,
,
öner elcik korumalar güzel durmuş senin motora çok yakışmış tekrar hayırlı olsun



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Düşmekten ziyade benim belde zaten ufaktan bi maraz var, yanlış oturmadan dolayı filan. Egzersiz yaparak iyi gidiyodum ama hem o gün baya yorduk kendimizi hem bi iki geri takla attık incittik belkide :)
geçmiş olsun olcay hocam. umarım krosa veda edmeyi düşünmüyorsundur

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

ya geçen gün bende ufak bi kaza geçirdim

Ramazan öncesi hevesimizi biraz kıralım diye iki arkadaş hem balık tutup hemde ormanda biraz gezdik
dönüşte asfaltta gelirken viraşda arka tekeri mıcıra kaptırdım.motor sol ayagımın üzerne düştü ayağım baya bi şişti
röntgen falan çektirdim. Allah a şükür kırık çıkık yoktu.

Bu olayla beraber ilk bahar yaz sezonunu kapattık
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Geçmiş olsun.. Ben hiç yatırmıyorum bu motoru, en büyük korkum çünkü.. gerekişrse 100'den 40a kadar düşürüyorum hızımı yavas ve düzgün bir şekilde alıyorum virajı..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
teşekkürler Nazmi,ayrıca geçmiş olsun umarım en kısa sürede ayağın iyileşir...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
ben de üç kere lastiği toprak yolda su yarığı ya da tekerlek izi gibi yerlere kaptırarak düştüm.. ön lastiğin yan dişleri yetersiz ve çukura girdiğinde çıkış esnasında iyi yol tutuşu sağlamadığından anında yatırıyor motoru. üçünde de motordan atladım çok şükür altında kalmadım ama birinde kolumun üstüne fena düştüm. Arka frenlerde durum nedir millet? aklınızda olsun arka fren merkezi (pompası) altındaki kauçuk zamanla aşınıp hava kaçırıyor. Kauçuğun ömrünü uzatmak için merkezin altına gress yağı basmanızı öneririm.
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117





İki Teker Günlükleri ; Şavşat,Artvin,Karagöl,Macahel..


Uzun zamandır en çok istediğim şeylerden biriydi bu.. Motora atlayıp yaylalarında çadır atıp konaklayarak Karadeniz'i fotoğraf çeke çeke gezmek. İnsanlarını,doğasını, güzelliklerini, yollarını yaşayabilmek. Üstelik geçen yıl bu zamanlarda Mirgün Cabas buraları gezerek program çekmiş ve ben o günden beri buraları görmenin hayaliyle yaşamaya başlamıştım..

Ramazandan önceki son haftasonuydu.. Ramazandaki 4 haftasonu gidememe ihtimalim yüksekti ve daha sonra araya bayram falan girecekti. Kendimi eylülde bulacaktım ve eylüldeki hava şartları ben gitmek istesem bile ne derece izin verecekti bilmiyordum.. Temmuzun ortasında bile 30kg/m2 dolu yağdığını düşünürsek eylül beni korkutuyordu açıkçası.

Bir çok soru vardı ve onları cevaplaması 3-5gün sürmüştü; nerelere giderim,yollar nasıldır, nasıl yaparım, iki güne sığar mı vs vs bir çok soru var idi. Üstelik çadır,mat vs hiç biri yoktu..

3-5 gün karar verme aşamasından sonra cuma sabahı kararım netleşti ve 'ne olursa olsun gideceğim' dedim. Hayalini kurduğum coğrafyaya bu kadar yakınken başka karar vermek zaten olmazdı :)


Cuma günü çadır ve mat almakla başladım işe. Zaman kısıtlı olduğundan migrostan gerekli eşyaları edindim. Öğleden sonra rotayı çıkardım, nette gideceğim yerler hakkında ufak bir bilgi araştırmasından sonra cumartesi sabahını beklemeye başladım..




Nereye mi dönecek tekerim?

Kars Ardahan arası Türkiye'nin en yüksek geçitlerinden geçip,

Ardahan'dan Şavşat'a Doğuanadolu ikliminin bıçak gibi kesilip Karadeniz ikliminin başladığı noktadan ilerleyip,

Motorcular için Dünya'daki en iyi 10 rota arasında gösterilen Sahara Milli Park bölgesinin virajlarında sürüp,

Şavşat Artvin yolunun hemen yanında olan Türkiye'nin en büyük, Dünya'nın ise en büyük 3. barajı olan Deriner Barajı'nı görüp,

Karagöl'de bir gece çadırda konaklayıp,

Unesco'nun Türkiye'deki tek Biyosfer Rezerv Alanı olarak koruma altına aldığı Macahel'e gideceğim.


devamı için ; http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
bir artvin macahelli olarak yazını görünce duygulandım diyebilirim :) umarım iyi bir yolculuk olmuştur senin için bende ağustos sonunda eskişehir artvin yapacağım belki görüşürüz iki str:)
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
46
bir artvin macahelli olarak yazını görünce duygulandım diyebilirim :) umarım iyi bir yolculuk olmuştur senin için bende ağustos sonunda eskişehir artvin yapacağım belki görüşürüz iki str:)
hocam merhabalar.senin motoru sık sık görüyorum sanırım adalarda ve ogü mühendislikte.bende metalurji malzemedeyim ogü de.bu hafta içi uzun uğraşlar sonucu kuba alacaktım fakat 2.el bir türlü denk getiremeyip dün lifan 200gy cross ile son noktayı koydum:)
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
evet dostum evim adalarda ogü istatistikteyim bazen okulun arazisinde gezerken oralardan geçiyorum :)
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
16
evet dostum evim adalarda ogü istatistikteyim bazen okulun arazisinde gezerken oralardan geçiyorum :)
bende kızılcıklıda bezginin karşısındayım buyur gel tanışalım hocam :)
hafiften cross a başlamalık yerler arıyorum yardım isteyebilirim senden sarıcakayalar fln iyi deniyor?
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
oralar biraz sert gelir kent ormanda güzel parkurlar var bizim oraya gideriz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst