- Katılım
- 22 Tem 2011
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
sLm arkadaşLar ben Kuba ,Ranzey Yuan bir tanesini aLmayı düşünüyorum
bu motorLardan hangisini önerirsiniz sıfır aLıcam aksarayLıyım bi kaç yeri aradım eLLerinde 1 2 tane oLdugunu söyLedi hepsinden 2010 modeL geçen seneden kaLma imiş eger aksaray nevşehir kırşehir konya civarında temiz motoru oLan varsa taLip oLabiLirim renk tercihim siyah fıstık yeşiLi .. kafaya koydum inŞ aLıcam
aLmadan kafamda tasarLadım jant LAra siyah oLursa fıstık yeşiLi şerit ön amosörü az düşürüz zenon far o kadar fazLa modifiye yapmayı düşünmüyorum .. HastaLık işte ..
bu motorLardan hangisini önerirsiniz sıfır aLıcam aksarayLıyım bi kaç yeri aradım eLLerinde 1 2 tane oLdugunu söyLedi hepsinden 2010 modeL geçen seneden kaLma imiş eger aksaray nevşehir kırşehir konya civarında temiz motoru oLan varsa taLip oLabiLirim renk tercihim siyah fıstık yeşiLi .. kafaya koydum inŞ aLıcam