Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
KubaKuba Raden 100/125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Bugün çarşıda gördüm internette araştırırken bu konu karşıma çıktı.Tesadüfen bu konu da bugün açılmış.
Görünüşü hoş, üzerinde yazılar olmasa kimse Spacy'den ayırt edemez.Vergi 100'lükte yok, sesi soluğu da çıkmıyor.Yani benim dikkatimi en çok çeken şey çinli olmasına rağmen fıtı fıtı bir eksoz sesi var.Titreşimi de buna istinaden azdır diye tahmin ediyorum.Fiyat 2000 civarı olsa düşünebilirdim.
selam arkadaşlar bende 3 aydır raden 100 kullanıyorum uzun süre araştırdım ve kuba almaya karar verim, benim için önemli olan titreşim , yakıt tüketimi ve çekiş gücü bu modelde aradıgımı buldum iyiki tercih etmişim alacak olan varsa hiç düşünmesin bence.
arkadaşlar raden 125 kullandım yol tutuşu sürüşü ve motor kalitesi cok güzel arkadasımla beraber bindim iki kişiyle iyi hız yapıyor kuba motor modelleri içinde iyi bi seçim yaptıgım düşünüyorum alacak arkadaşlara fazla düşünmesin bence