Kuba Kuba Motor Çita 170F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
Rica ederim kardeşim. Kuba yerli bir marka işini de iyi yapıyor ve fiyatı da afaki değil bu yüzden herkes tarafındna tercih edilmesi ve tanıtılması lazım sadece kuba değil tüm yerli markalarımıza destek olmamız lazım.


Aynen kardeşim yerli bir marka hemde Kubanın hastası da çok dier Çin mallarına göre daha çok tutuluyor.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Mondial 150 MG Superboy-X'de Balansörlü motor var. 150'lik halinde titreşim sıfıra yakın. Bende benzer bi Mondial'i almıştım 210cc'ye modifiye ettim, 120km hızla giderken bile titremiyo. Düz yolda 135 km hızı gördüm 210cc ile.

Sen niye mondial reklamı yapıyorsun ki ? bahsettiğin motosiklet 90 100 arası hız yapıyor titreşim dersen bana göre alası var yakıt tüketimi iyi az yakıyor ama titreşim 0 değil kullanıcıları eminim söylediklerimi kendi konularında yazmıştır.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sen niye mondial reklamı yapıyorsun ki ? bahsettiğin motosiklet 90 100 arası hız yapıyor titreşim dersen bana göre alası var yakıt tüketimi iyi az yakıyor ama titreşim 0 değil kullanıcıları eminim söylediklerimi kendi konularında yazmıştır.
90-100 mü ? videosunu bir daha izle istersen. Dediğim motor ile aynı güçte videodaki motor.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Konu dışı olduğunu biliyorum ama konusu açılmadığı için buraya soruyorum Filinta 100 - 200 hakkında bilgisi verebilecek birileri var mı ?
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Konu dışı olduğunu biliyorum ama konusu açılmadığı için buraya soruyorum Filinta 100 - 200 hakkında bilgisi verebilecek birileri var mı ?

Filinta 200 modeli 150cc olarak üretiliyor sadece model ismi 200 bilginiz olsun ismine bakarak yüksek 200cc sanmayın. Genel olarak bütün çıtalar ile aynı sayılır
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Konu dışı olduğunu biliyorum ama konusu açılmadığı için buraya soruyorum Filinta 100 - 200 hakkında bilgisi verebilecek birileri var mı ?

Filinta serisi geçen yıl damga vuracağını söylenerek piyasa sürüldü epeyide bi satıldı çok bir fark yok depoyu falan değiştirip filinta ya benzetenleri de gördüm bizzat. ilgi çekiyor tam cg motoru
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
12
fuarda görmüştüm dış görünüşü güzel motor hacmide ideal diğer çita modellerine göre daha fazla talep olacağını düşünüyorum
 
Katılım
8 Tem 2017
Mesajlar
9
Çitaların hız göstergeleri doğru çalışmıyor mesela ibrede 180 gördün diyelim ama gerçek hızın en fazla 145-150 ben şuana kadar en fazlan düzde 138 gördüm devir sona doğru geliyordu ama sıkıştırsan en baba 145 tabi oynanmamışı...
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
şimdi kubanın çıta 189 cc 6 ileri olanı çıkmış bu makine hakkında bilgi sahibi olan,test eden,süren varmı??
son zamanlarda ilgimi çekmeye başladı tam cafe racer lik
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
şimdi kubanın çıta 189 cc 6 ileri olanı çıkmış bu makine hakkında bilgi sahibi olan,test eden,süren varmı??
son zamanlarda ilgimi çekmeye başladı tam cafe racer lik

6 ileri vites 189cc yazıyor içten balansörlü ve beygir gücü yükseltilmiş tork olarak normal çitalara oranla daha performanslı olacaktır. Bazıları 189cc 13 Hp olması yetersiz diyor ama 102 kg makina için yeterli gelecektir.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Biri konusunu açarsa daha güzel paylaşımlar olabilir facebook'ta falan manyak yorumlar aldı motor çok tutulacak gibi duruyor.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
bugün yakından inceledim ama test motoru olmadığı için test edemedim istenirse aksesuarları ile birlikte alabiliyorsunuz alt sakal,nikelaj zincir koruma kapakları ,ön koruma demiri gibi
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
bugün yakından inceledim ama test motoru olmadığı için test edemedim istenirse aksesuarları ile birlikte alabiliyorsunuz alt sakal,nikelaj zincir koruma kapakları ,ön koruma demiri gibi

Aksesuarları diğer çita modelleri ile aynı mı yoksa bağlantı farkları var mı epeyi bir süre önce bayi ile konuşmuştum bayinin dediği bu model diğer çitalardan farklı olacak yönünde idi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst