- Konu Yazar
- #1
http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/touring/leopar-100 kubanın yeni modeli bence tipi gayet iyi kullanan varsa motor hakkında bilgi verebilirmi
Motoru ruhsat işlemleri hariç 1.300 tl'ye aldım.Yarı otomatik ve tam otomatik olarak mevcut.Ben alırken tam otomatik daha çıkmamıştı(şuan çıkmış,40 tl daha ucuzmuş) ben motorsiklete binmeye yeni başlayan biri olarak hesaplı ve ufak diye bu motoru tercih ettim.Fakat aldığımda kullanmakta bayağı zorlandım.Bırak gaza köklemeyi denemeyi hafifçe çevirdimi bile motor fırlıyor ve vites atışlarda hopluyor.motoru çok kuvvetli.
Motoru ruhsat işlemleri hariç 1.300 tl'ye aldım.Yarı otomatik ve tam otomatik olarak mevcut.Ben alırken tam otomatik daha çıkmamıştı(şuan çıkmış,40 tl daha ucuzmuş) ben motorsiklete binmeye yeni başlayan biri olarak hesaplı ve ufak diye bu motoru tercih ettim.Fakat aldığımda kullanmakta bayağı zorlandım.Bırak gaza köklemeyi denemeyi hafifçe çevirdimi bile motor fırlıyor ve vites atışlarda hopluyor.motoru çok kuvvetli.
araba ehliyetimi aldın kardeş daha önce,şayet öyle olupsa a2 direksiyon sınavına gireceksen,vitesli motor eğitimi al.
direksiyon sınavında debriyajlı motor kullandırıyorlar,sınav günü sakata gelmiyesin kardeş,hele birde vitesinde problem olan motor varsa.
kalabalığın içinde ilk defa vitesli kullanacak olanlar heyecanlanıp hata yapıyorlar,
bu gün bir arkadaş kalkışı falan iyi idi dönüşüde,son hocaların yanına gelirken hoca geniş all dön dedi,tam dönerken heyeecan yaptı düştü,
tavsiyem bunların manuel viteslileri ile sınava hazırlanman kardeş

düzde gidişi nasıl peki tipi hoşuma gitti motoruda kuvvetli ise almayı düşünüyorum 100 gösün yeterli benim için