kuba leopar 100

Katılım
4 May 2011
Mesajlar
1
Kube Leopar 100 modeli

Motoru ruhsat işlemleri hariç 1.300 tl'ye aldım.Yarı otomatik ve tam otomatik olarak mevcut.Ben alırken tam otomatik daha çıkmamıştı(şuan çıkmış,40 tl daha ucuzmuş) ben motorsiklete binmeye yeni başlayan biri olarak hesaplı ve ufak diye bu motoru tercih ettim.Fakat aldığımda kullanmakta bayağı zorlandım.Bırak gaza köklemeyi denemeyi hafifçe çevirdimi bile motor fırlıyor ve vites atışlarda hopluyor.motoru çok kuvvetli.
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
Motoru ruhsat işlemleri hariç 1.300 tl'ye aldım.Yarı otomatik ve tam otomatik olarak mevcut.Ben alırken tam otomatik daha çıkmamıştı(şuan çıkmış,40 tl daha ucuzmuş) ben motorsiklete binmeye yeni başlayan biri olarak hesaplı ve ufak diye bu motoru tercih ettim.Fakat aldığımda kullanmakta bayağı zorlandım.Bırak gaza köklemeyi denemeyi hafifçe çevirdimi bile motor fırlıyor ve vites atışlarda hopluyor.motoru çok kuvvetli.

düzde gidişi nasıl peki tipi hoşuma gitti motoruda kuvvetli ise almayı düşünüyorum 100 gösün yeterli benim için
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence cub tan daha dayanıklı olduğu kesin hem de ondan ucuz bence alınabilir ama yarı otomatik olanı nı alırsan daha keyifli olur yoksa mobilet gibi kullanırsın
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
bende 125 ramzey td scooter var scooterı verip kubayı almayı düşünüyorum ama sonradan pişman olurum diye korkuyorum scooterdan daha güçlü ve hızlı olduğu için istiyorum sizce ne yapmalıyım??
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence 125 cc scooter den daha seri ve hızlı dır ben 2 kişi 150 çinli scooter ı geçiyorum 100 cub la hem daha az benzin yakıyor
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
Motoru ruhsat işlemleri hariç 1.300 tl'ye aldım.Yarı otomatik ve tam otomatik olarak mevcut.Ben alırken tam otomatik daha çıkmamıştı(şuan çıkmış,40 tl daha ucuzmuş) ben motorsiklete binmeye yeni başlayan biri olarak hesaplı ve ufak diye bu motoru tercih ettim.Fakat aldığımda kullanmakta bayağı zorlandım.Bırak gaza köklemeyi denemeyi hafifçe çevirdimi bile motor fırlıyor ve vites atışlarda hopluyor.motoru çok kuvvetli.

motor kaç vtes birde son hız nedir ?
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
bu gün inceledim bu motorları,yanlız sormadım kaç vites diye,muhtemelen 5 vitesdir,

yeni motorlar 100 lükler dahil kuba 5 vites çıkarıyormuş,
benim kuba125 lik classıc 5 vites,gösterge paneli 160km yazıyor 120 basar herhalde,ben o sürate tövbe çıkmam:)

kuba leopar 100 ün benzin göstergesi yok,vites göstergesi var,

bunun bir üst modelinde benzin göstergesi var,vites göstergesi 1234 diye yazıyordu 5 ci varmıydı hatırlıyamıyorum,,küçük led lambası var hani cep tlf nu çalınca ikaz eden ışık,ve bu üst model çelik cant,arkadaki yolcuyu da düşünmüşler,geniş ayaklık var minik pas pas üzerinde

her 2 motorun göstergesinde 120km yazıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cubla Aynı Hızı Yapıyor Cubtan Daha Dayanıklı Olabilir Ama Cub Daha Güzel Duruyor Bu Motoru Sucular Fln Alıyor Genellikle Mobiletten Pek Bi Farkıda Yok Hızı Dışında
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
bende ehliyet alırken hariç hiç motor sürmedim. tecrübe için bunun otomatiğini alıp kullanayım diyorum pazara, markete, işe vs.
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
araba ehliyetimi aldın kardeş daha önce,şayet öyle olupsa a2 direksiyon sınavına gireceksen,vitesli motor eğitimi al.
direksiyon sınavında debriyajlı motor kullandırıyorlar,sınav günü sakata gelmiyesin kardeş,hele birde vitesinde problem olan motor varsa.

kalabalığın içinde ilk defa vitesli kullanacak olanlar heyecanlanıp hata yapıyorlar,

bu gün bir arkadaş kalkışı falan iyi idi dönüşüde,son hocaların yanına gelirken hoca geniş all dön dedi,tam dönerken heyeecan yaptı düştü,

tavsiyem bunların manuel viteslileri ile sınava hazırlanman kardeş
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
araba ehliyetimi aldın kardeş daha önce,şayet öyle olupsa a2 direksiyon sınavına gireceksen,vitesli motor eğitimi al.
direksiyon sınavında debriyajlı motor kullandırıyorlar,sınav günü sakata gelmiyesin kardeş,hele birde vitesinde problem olan motor varsa.

kalabalığın içinde ilk defa vitesli kullanacak olanlar heyecanlanıp hata yapıyorlar,

bu gün bir arkadaş kalkışı falan iyi idi dönüşüde,son hocaların yanına gelirken hoca geniş all dön dedi,tam dönerken heyeecan yaptı düştü,

tavsiyem bunların manuel viteslileri ile sınava hazırlanman kardeş

A2 ehliyet aldım. ybr 125 ile boş alanda 10-15 tur atmışlığım var. haricinde hiç motor kullanmadım şehir içinde dediğim gibi otomatik mi yoksa 4 vitesmi uygun olur ?
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
ben bu motoru bugün aldım ucuz diye, ancak motorda denge namına hiç birşey yok.ehliyet alırken kullandiğım ybr bunun yanında çocuk oyuncağı gibi gelmişti:farao:
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
6
herkese slm bu gün itibarı ile 2 inci el leopar100 aldım sahibine hızı yetmiyomuş daha yükseğini alcakmış birazda hor kullanmış ama gidişi çok iyi düz yolda 2 kişi 80 km hıza çıktık bence çok bile ayrıca zorlamadan toplam kilomuz 150,dik yokuşta 2 inci fiteste zorlanmadan çıktık,yakıtta dedikleri doğru nerdeyse havayla çalışıyo,ayrıca parçaları çok uygun,bu yaz eve girmek yok, nasılsa yakmıyor :flower:vergide yok:queen:park sorunda yok:thumleft:trafik sorunu yok:mrgreen:eek:tobüs yada minübüs beklemek yok :cherry:darısı motor almaya çalışan arkadaşların başına.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
Hayırlı uğurlu olsun..Bende commuter modeli var.2012 2.500kmde cuplardan daha az yakmaktadır..İbreyi en fazla 80 koymuşlar 100-120 koysalardı keşke..rahatlıkla 80de takılı gidiyorsun..İyi tarafı ibre sona geldiğinde psikolojik olarak gazı kesiyorsun yani dipgaz motoru yormamış oluyorsun :) Motoru 2012 yaz sonu aldığımdan en fazla uzun yol 100 gidiş 100 dönüş yaptım..
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
düzde gidişi nasıl peki tipi hoşuma gitti motoruda kuvvetli ise almayı düşünüyorum 100 gösün yeterli benim için

100 mü görsün? bu bildigin leopar degıl. motosikletin ismi leopar. boyle bı motosikletle 100 yapmayı planlıyorsan bu forumda yerın yok. bu motosikletin en fazla basıcagı bence 80dir. belki 90. 90la bı sure gıttın mı gerı donerken yerde vıdaları gorursun tabı donebılırsen. bu tarz motosikletler hız için yapılmamıslar. ilk önce bunun farkına varıp ona gore sorular sormak gerek.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
6
aynen kardeşim dediğin doğru,ayrıca 80 km hızın üstüne çıkmak bu tarz motorların ömrünü kısaltır bence en ideal hız (kuba leopar) ve (mondial heyana) için söylüyorum 70 km hız en iyisi,eğerki istanbul gibi kalabalık bi şehirdeyseniz zaten basamazsınız 10m bir trafik ışıkları var ve her yer trafik 40m-50km hız yetiyor,zaten benimde alma sebebim yakıt gerçekten çok az yakıyor,vergisi olmaması,granajı olmaması,beni riva'ya denize ve ormana kampa götürsün varsın geç götürsün ama geri getirsin bana yeter sizede yetsin:cat:
uğur kardeş motorun gerçekten güzelmiş,kaza bela vermesin allah,iyi günlerde kullan işllah.:bestmt:
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
6
evet arkadaşlar kuba leopar 100 modelimi 3 aylık kullanımdan sonra sattım,istanbul trafiğinde 1.boğaz köprüsünden 3 ay getirdi götürdü 1 kez bile yolda bırakmadı,belki daha fazla kullanırdım fakat küçük gelmeyee başladı 60km hız yetmedi,ayrıca vites acemi'liğimi yendim,ve hemen ümraniye'deki honda bayine (doğu&batı) gidip bir cbf 150 aldım şu an rodajda 1000km sonra bakıma gidicem,şunuda belirtmek isterim servis hizmeti çok iyi,siz bekleme salonunda çayınızı yudumlarken tv nizi izlerken,yani keyif çatarken,hemen yanıznızda motorunuzun bakımı yapılıyor,tüm çalışınlara ilgilerinden dolayı::thanks: 200km sonra sizdeyim.:cat:
NOT:HONDASIZ GEÇEN YILLARIMA YAZIK OLMUŞ.:pr:
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
2011 di sanırım yeni başlıyacağım için leopar 100 almıştım.İlk bakışta tip kötü motor birazda ufak kalıyor ama yakıtta harbi 10 numara depo sanırım 2,5-3 lt benzin alıyor okula gidip gelmek için hemen hemen 3-4 hafta 1 depo yetiyor(okul ev arası 2km günde 2 kere git-gel yapıyorum).Adı gibi leopar ama kalkış 125 liklere göre çok önde ama leopar işte diğeride çita uzun yolda her şekil alır ama o sokak aralarında rakipsiz birde debriyaj sorunu yok süperdi :cherry: .Neyse uzun lafın kısası ilk başlayan için hem oyuncak gibi hemde yakıtta rakipsiz.Zaten yolda giderken trafik polisi herkesi durdururken bana durdurup bakmıyor bile :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst