Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
tecolife bize motor hakkında artıları eksileri felan söyler misin ? yedek parça servis hakında da bilgi verirmisin lütfen ?
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar bende bugun kuba kh100 modelini inceledim yeni çıkmış gerçekten çok sağlam bir motor asya mondial çelik motor kanuni halt etmiş bu fiyata böyle bi motor alınır ve almayı düşünüyorum ehliyetimi alayım bi 26 gün sonra sınavım var
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
bende kh125-12d var gerçekten harika aldıgıma çok memnunum Mzden sonra kullandıgım en ıyı motor en az 5 yıl kullanırım heralde sağlamlıgı öyle gösteriyor
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
faikinci kardeş kuba lar nasıl bir motor bende kuba kh100 modelini almayı düşünüyorum sağlama benziyo
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Evet arkadaşlar, motorun ön panelleri artık böyle çıkacak sanırım. Dijital olanlar sorun çıkarıyormuş.


big_32263876j3m.jpg
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2
ben aldım titremesi hariç herşeyi güzel bence bide şu açıdan bakalım konuya kuba veya diğer çin markaları ben kuba diyorum bunlar olmasaydı şu anda diğer firmaların fiyatları ne kadar olurdu şöyle diyelim pejo veya mobilet ler buna inanın 4000 tl den az olmazdı ben neden kuba diyorum çünki gaziantepte montaj yapılıyor eğer antepte at arabası fabrikası olsaydı onada binerdim:bounce:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
51
abiler cbr 125 r mı yoksa kuba mı fazla hız yapar hız acısından hangısı daha guclu
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
motorun titreşim sorurunu çözdüm arka zincir dişlisini 26 ön dişliyide 17 aldım taktırdım performans harika oldu ve titreşim %80 azaldı
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
4
motorun titreşim sorurunu çözdüm arka zincir dişlisini 26 ön dişliyide 17 aldım taktırdım performans harika oldu ve titreşim %80 azaldı

slm bendede aynı motor var ama arka dişlinin 26 olduğuna eminmisin 26 çok küçük. 36-38 olabilir ama ... orjinal dişlisinin kaç olduğunu söyleyebilirmisin ?
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
4
:cat kardeş kaç basıyo enson ben bundan alacam ama bşlgş verirsen memnun olurum..bide zırlama var mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:07 ----------

hocam sizin gibi bende 2 arada kaldım eğersağlam bir bilgi alırsanız banada haber verin 125 kh 12d --150kh 12d sizce hangisi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

arkadaşlar bu motorun vites göstergesi yokmu??????
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
4
:cat kardeş kaç basıyo enson ben bundan alacam ama bşlgş verirsen memnun olurum..bide zırlama var mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:07 ----------

hocam sizin gibi bende 2 arada kaldım eğersağlam bir bilgi alırsanız banada haber verin 125 kh 12d --150kh 12d sizce hangisi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

arkadaşlar bu motorun vites göstergesi yokmu??????
kardeş motor süper cok az bir titreşim var.ama gidişi çok güzel.sesi harika. 125-12d cok güzel 150lik biraz sesli çalışıyor o yüzden pek sevmedim 150 yi ..yakıtda kmde 8kuruş yakıyor.. inş alırsın. şimdiden hayırlı olsun.. buarada vites göstergesi var.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
4
bu motor en son kaç basıyooooo ya bi allah kulu kullanan söylesinde muradımıza erelim :pr::pale:??????????????????
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Yorumları başından sonuna kadar okudum .Evımın hemen karşısında bulunan kanunı bayisi bayiliğini bırakıp kuba bayiliğine gecmiş bende uzun zamandır önünden gecıyorum ama hala elimdeki çin malı motosıkletımı bütün hunharca kullanmalarıma rahmen pert edemediğimden sıkıldım .Yenı bır motosıklet almaya karar verdım öncelıkle motosıklet alacak arkadaşlar alacağı motosıkletten ne bekledıklerını bılmelerı lazım mesela bır arkadaş demişki rüzgardan etkılenıyormu yahu kardeş BMW motosıklet almıyorsun 10 bın dolar vermıyorsun üstelık pıyasada bulunan marka sahıbı motosıkletlerden 2 bın tl daha ucuza alıyorsun bunları bır kere göz önünde bulundurun kaldıki bu gün isim vermıyeyım marka sahıbı motosıklet kullanıcılarının bile sorunları var motosıkletlerının yağ yakması gibi
evet şimdi gelelım sebeplere ben işime gıdıp geleceğim arad bır gezıler yapacağım dersenız ki genel istek budur bu düşüncenızı istedıkten sonra mobıletle bıle yaparsınız
Model kıyaslamaları her zaman kafanızı karıştırır burda kafanızı karıştırmayacak tek unsur ise sızın maddi bütcenızdır .bütcenız 4600 tl vermeye müsaıttır yada bütcenız 2900 tl vermeye müsaittır bunları sıfır ürün ve vadeli satışlar için dıyorum peşin paranız varsa seceneklerınız elbette daha fazla
bence 150 cc ye kadar olan motosıkletlerde alacağınız performans üç aşağı beş yukarı aynıdır ama siz ısrarla kaç yapıyor yada bunda 160 ibre var niye gıtmıyor dersenız bekletı içinde olursanız yanılırsınız yapacakları en baba hız 120 en güvenlı hız ise 100 dür bır diğer motosıklet markası ne olursa olsun ya 5 yada 10 km re fark atar bu sızı rahatsız etmıyecekse problem yok
haaaa bızı en rahatsız edecek konu ise servıs ve parca sorunudur satıcı ısrarla sorun yok desede bu sorun zaman zaman vardır bunuda bılmekte fayda vardır.
şimdi gelelım bana pek kımseyı ıilgılendırmesede ben bütceme bakarım arkadaşım cok uygun peşinatla ve uygun ödeme seceneği ile ve motosıkletın görünüşü ile bana uygun gelmekle bırlıkte bu motosıkletın titreşimi olacağına ve vırajlarda arkasının kaayacağına artcı olarak alacağım kişinin kilolu göbeklı olduğunda benı sıkıştıracağına motoru hariç far sınyal km göstergesı gıbı sorunları yaşayacağıma ınanıyorum inşallah yaşamam ama sorunda değil zaten ama sahıbınden com. da yaptığım araştırmalarda ikincı elın kış olmamasına rahmen fıyatların düşmemesı ve ben daha zıyade ekonomık uygun motosıklet bakmam sebebı ile bana uygun gelıyor bakalım pıonner motosıkletımı 70 bın sorunsuz 4 yıl içinde yaptıktan sonra eğer bu motosıkletı bırkaç gün içinde alırsam alacağım cok sorun olursada umrumda değil :wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben anlamıyorum arkadas.şurda kaçtane yeni motor başlığı açtım çoğu yayınlanmadı hemde hiçbir gerekçe yansıtılmadan şimdi buraya o motorun gelme ihtimali kesinlikle yok bikere bu gerçeği atlamayalım böylede bir motoru yayınlamanında bi anlamı yok.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ben anlamıyorum arkadas.şurda kaçtane yeni motor başlığı açtım çoğu yayınlanmadı hemde hiçbir gerekçe yansıtılmadan şimdi buraya o motorun gelme ihtimali kesinlikle yok bikere bu gerçeği atlamayalım böylede bir motoru yayınlamanında bi anlamı yok.

Sen hangı motordan bahsedıyorsun anlamadım gelme ihtımali olmayan motor hangısı
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Arkadaşlar bayi bu 125 lik modelin balansörsüz olduğunu söyledi.Sitesinde de balanslı olduğu yazmıyor.150 lik modelde kendi sitesinde de balanslı diye ayrıca yazıyor. Bende yakından baktım inceledim, 150 lik ile 125 lik modelin motor blokları farklı.150 lik modelde sağ tarafta öne doğru bir çıkıntı var bu 125 lik modelde yok.

Kullanan arkadaşlar ne diyorlar merak ettim. Titreşim ne boyutta?
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
arkadaşlar kuba motora email gönderdim, sağolsunlar cevap göndermişler ama bir hususu anlayamadım. Bir de siz bakın dedim.
BENİM GÖNDERDİĞİM EMAİL:
.> HONDA WUYANG ile yapılan işbirliği sonucunda 125cc sınıfında KH125-12D modelini...Söz konusu model, yakıt kontrollü injeksiyon sistemi, dijital gösterge panosu, racıng çizgiler, sürüş rahatlığı, zincirli üstten eğzantrik...> 1-Honda ile iş birliği yapıldı mı? 2-İnjeksiyon'dan kasıt enjeksiyon mu? 3-Egzantrik sessiz motor özelliği doğru mu ? 4- Maksimum hız 150 km/s mi 130 km/s mi?
-------------------------------------------------------------------------------------

BANA GELEN CEVAP:
Wuyang firmasi ile ilgili web sitesinde araştırma yapabilirseniz wuyang firmasinin HONDA markasının yurdışındaki üreticisi olduğunu göreceksiniz.1-Enjeksiyonlu sistem karbüratörden bahsedilmekte olup sonradan yapilan üretimlerin genelinde standart karbüratörlerin kullanımı gerçekleştirildi.2-Alt motor bölümü üstten egzantiriklidir.3-Max. hız 130 km/s
--------------------------------------------------------------
Şimdi 1. maddede açıklanana göre sonradan enjeksiyonlu'dan vazgeçip normal karbüratör mü kullanmışlar ?
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
31
arkadaşlar kuba motora email gönderdim, sağolsunlar cevap göndermişler ama bir hususu anlayamadım. Bir de siz bakın dedim.
BENİM GÖNDERDİĞİM EMAİL:
.> HONDA WUYANG ile yapılan işbirliği sonucunda 125cc sınıfında KH125-12D modelini...Söz konusu model, yakıt kontrollü injeksiyon sistemi, dijital gösterge panosu, racıng çizgiler, sürüş rahatlığı, zincirli üstten eğzantrik...> 1-Honda ile iş birliği yapıldı mı? 2-İnjeksiyon'dan kasıt enjeksiyon mu? 3-Egzantrik sessiz motor özelliği doğru mu ? 4- Maksimum hız 150 km/s mi 130 km/s mi?
-------------------------------------------------------------------------------------

BANA GELEN CEVAP:
Wuyang firmasi ile ilgili web sitesinde araştırma yapabilirseniz wuyang firmasinin HONDA markasının yurdışındaki üreticisi olduğunu göreceksiniz.1-Enjeksiyonlu sistem karbüratörden bahsedilmekte olup sonradan yapilan üretimlerin genelinde standart karbüratörlerin kullanımı gerçekleştirildi.2-Alt motor bölümü üstten egzantiriklidir.3-Max. hız 130 km/s
--------------------------------------------------------------
Şimdi 1. maddede açıklanana göre sonradan enjeksiyonlu'dan vazgeçip normal karbüratör mü kullanmışlar ?

aynen öyle yapmışlar. :cat: :farao:
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
9
arkadaslar ben aldım göstergesi arkadasın koyduğu gösterge gibi değil max 160 gösteriyor sanırsam 150 lik göstergesi takmıslar ben aldım salam gibi ama sans yok motora konjektör koymayı unutmuslar fabrikatörler sağolsun. :) bakalım idareten taktık birini . ehliyetide alınca sınırları zorlayıp size paylaşım yaparım arkadaslar:)
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
arkadaslar ben aldım göstergesi arkadasın koyduğu gösterge gibi değil max 160 gösteriyor sanırsam 150 lik göstergesi takmıslar ben aldım salam gibi ama sans yok motora konjektör koymayı unutmuslar fabrikatörler sağolsun. :) bakalım idareten taktık birini . ehliyetide alınca sınırları zorlayıp size paylaşım yaparım arkadaslar:)

kullandıkça bilgilerinizi bekliyorum,özellikle de titreşim konusunda :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst