Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
kh125-12d üstten egzantrik
kh150-12d balanslı teknoloji ile üretilmiştir...
bence 125 liği daha iyi üstten egzantrik olması sebebiyle titreşim daha azdır. ...
Dijital göstergesinde benzin km ve akü sarj göstergesi mevcut....
yalnız yeni üretimler de artık göstergeler tamamen analog dijital gösterge koymuyorlar...
Çok emin olmamakla birlik te 125 liği Çin'deki wuyang fabrikasında üretilmiştir...Duyduğum kadarı ile bu fabrika hondanın düşük cc li motosikletlerinide üretiyormuş...

fiyatı 2680 tl şu an istanbul da...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...li-japon-kalitesi-galerisayan-29623414/detay?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Hee, apaçiyle okula gitmekten fazlasını yapabilirsin. Kendini sakat etmek de dahil allah korusun. Ehliyet varsa keyfin bilir ancak minibusçülerden kaçayım derken ustalara yakalanma. Yamaha gibi bunun da leşine dünya para yazmışlar. Acemi için 2.elde kazıklanmak her zaman kolaydır. Ancak sıfır almak her zaman biraz daha kolay. Para toplamak zor, kredi almak zor. Motor ömrünün 1/3 ünü yeyip, fiyattan 1/5 iskonto yapmışlar. 30.000 km de zaten bunların çoğunda motor bitiyor. Diğer taraftan paramız olsa 100.000 km garantilisini ararız. 150 cc motor nerden baksan 100 km 3 litresi var benzinin. Bir de diğer masrafları var, yağı, balatası, lastiği vergisi... Ben döküntü bişey aldım çünkü hevesim geçer ya da kullanamam diye. Ancak iş nedeniyle beklentilerim biraz daha arttı. Epey uzak sayılır, kışın yolda kalmak şiddetli baş ağrısı demek benim için.. Hoşuna giden motoru övenlerin çoğu o motoru işe-okula gitmek için kullanmıyor. 125 - 150 arası vergi ayrı yarıya oynuyor. Sürat ve beygir çook fark yok. Okula gidip gelirken arada yarış da yapayım dersen o da başka mesele. Motoru koyucak kapalı yerin yoksa satarken de kullanırken de zarar edersin.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
72
Hee, apaçiyle okula gitmekten fazlasını yapabilirsin. Kendini sakat etmek de dahil allah korusun. Ehliyet varsa keyfin bilir ancak minibusçülerden kaçayım derken ustalara yakalanma. Yamaha gibi bunun da leşine dünya para yazmışlar. Acemi için 2.elde kazıklanmak her zaman kolaydır. Ancak sıfır almak her zaman biraz daha kolay. Para toplamak zor, kredi almak zor. Motor ömrünün 1/3 ünü yeyip, fiyattan 1/5 iskonto yapmışlar. 30.000 km de zaten bunların çoğunda motor bitiyor. Diğer taraftan paramız olsa 100.000 km garantilisini ararız. 150 cc motor nerden baksan 100 km 3 litresi var benzinin. Bir de diğer masrafları var, yağı, balatası, lastiği vergisi... Ben döküntü bişey aldım çünkü hevesim geçer ya da kullanamam diye. Ancak iş nedeniyle beklentilerim biraz daha arttı. Epey uzak sayılır, kışın yolda kalmak şiddetli baş ağrısı demek benim için.. Hoşuna giden motoru övenlerin çoğu o motoru işe-okula gitmek için kullanmıyor. 125 - 150 arası vergi ayrı yarıya oynuyor. Sürat ve beygir çook fark yok. Okula gidip gelirken arada yarış da yapayım dersen o da başka mesele. Motoru koyucak kapalı yerin yoksa satarken de kullanırken de zarar edersin.

önerilerin için tşk ederim hocam.
ben sağlam bir 100lük cup bakayım en iyisi
dediğin gibi vergi falan yok
yol 4 km ancak vardır
1 hafta yeter bana 1 lt benzin
 
Katılım
3 Eyl 2010
Mesajlar
4
slm başlıktaki tüm yorumlar okudum ama kafam tamamen karıştı. kimi motoru överken kimide yerden yere vutuyo, ama benim içim ısındı gibi motora kh125-12 kullananlar tecrübelerini aktarırlasa alacak arkadaşlar için yardımcı olur
100 de kaç lt yakıyor?
servis kalitesi nasıl ?
motorun sessiz olduğunu sölüyolar doğrumu?
ybr kadar ferformans sağlarmı?
km sayacı doğrumu misal otoyla 70 le giderken motorun ibrsi 120 gösterirmi?

zaten teknoloji şans ve nasib işi alırsın iyi çıkar ömürlük kullanırsın alırsın arıza yapmaya başlar arkası devaölı gelir. cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
28067129szn.jpg



28361288nf4.jpg



28067129r7v.jpg



28067129jwm.jpg



26746474rfb.jpg



23695165e0r.jpg



17144020yv4.jpg



171440200lh.jpg
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Resimler çeşitli satılık ilanlarından alıntıdır. Benim motorum değil, ben de almayı düşünüyorum.. YBR olmazsa bu olacak.
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Arkadaşlar bu gün bu motoru yakından gördüm ve kırmızıydı ve kırmızısı öle çakma kırmızı gibi değildi yani orjinal kırmızıydı. Hani bu diğer çinli modellerin kırmızısından değil. Makineyi gördüm baya kaslıydı kubanın bir modeli var ona benziyor dedim ki yanında geldim bi an ben bu motora binsem kullanamam dedim. Hakikaten bi CBF 150 kadar büyük duruyordu. Hele depo kısmı gerçekten çok büyük görünüyor. Makineyi çok methediyorlar. Şahsen ramzey olmazsa bu olacak fiyatta anlaşabilirsek...
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
ilkerabi bu motorun ön farı orjnal mi böyle. Sitesinde grenajsız duruyor ön sişperlik yok. Şahsen ön siperlik olması tercihimdir...
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
2009 model yuvarlak far, 2010 model rüzgarlıklı/grenajlı kare far olarak satılıyor..
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bilmiyoruz ki doğru dürüst bişey. Az evvel baktım sitesi de açmıyordu. Ben de alayım mı almayayım mı havasında sizile beraber bakıyorum. Bizim buradaki bayi motorları taşımış. Yerine çocuk bisikleti koymuş. Gelde güven adamlara.
Ağırlık kimi yerde 93 Kg kimi yerde 125 Kg diyor. 93 Kg ise uçar bu alet diyorum ama kullanamadık daha.
Ben hala yamaha ybr ve honda cg ile bunun arasında düşünmede ve aramadayım.
Satanlar da hep araba alıcak güya kimse beğenmedim ben demiyor haliyle.. İkisine de aynı sebeplerden güvenemiyorum. Honda zaten artık çıkmıyor. Bilemiyorum kaşıntım had safhaya varınca elimizdeki avucumuzdaki paraya göre yön bulucaz. Maksat yakıt tüketimini azaltmak, yolda kalmamak, tamirci aramamak. Yoksa motorum var ve 25.000 km daha yapar ufak tefek masraflarla ama kışın bela..
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Bu motoru diğer aynı model 125 lik çin motorlardan ayıran yanları bana göre;
1) Enjeksiyonlu oluşu(ne kadar karburatör yazsada enjeksiyon olduğu kanaatindeyim kullananlar öyle diyor)
2) Tipi gayet güzel 2010 modelde ön siperlikde çıkmış
3) Diğer türlerine göre en kaslısı(yakıtı artırabilir diye düşünüyorum)
4) Japan yazıyor motorun üstünde
5) honda-wuyang diye bir firma tarafından yapılmış
6) kullananlar gayet memnun
7) YBR parçaları takılabilir diye umuyorum
...
şimdilik aklıam gelenler bunlar...
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
selam arkadaslar...--ilkerabi-- nerelisin?? bikaç soru yazmıssın..onlara karsılık weriim birz..motorda titreme war arkadaslar biraz olsada..ufak tefek arızalar dediğim seyler grenajlar biraz dandık sert kullanmaya gelmıo bide anlam weremedıgım nokta 4 oldu ön far kesiyo motorculara soruyorum yuksek dewirlerde zorlarsan olur diyolar ama bu hep boyle mı olacak yoksa konjektörle ilgili bi problemmı war anlamadım..baska sorun olarak tek bişeyim kalıyo arka stoptan ses gelıyo yuksek dewirlerde..motorun içiyle ilgili bi problem yaşamadım şimdiye kadar uzun yoldada kullandım bi problem yaşamadım..kaç km de ne kadar yakıyo die hiç hesaplamadım ama muratlıda depo yedege düştü babaeskıye kadar geldım ve 2 günde öyle gezdım :cat: yakıt konusunda cok memnunum hee yedek ne kadar alıyo diceksiniz şimdi sanırım 2 lıtre ve az once bahsettıgım km yaklasık 65 km falan ve burda gezdiğimide sayarsak totalde 80 falan dielim..baska sorunuz warsa cewaplayabilrim..
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bilgi için teşekkürler. Ben Edirnedeyim.
Ön far konusunda ustalar doğru söyler. Biraz daha kaliteli bir ampul kullanmak (osram vs) kesilmeyi önleyebilir. Bu sorunun daha fenası (düşük devirde far yanmama) honda CBF 150de varmış. Fabrika, servislerden gelen bilgilerle sorunu çözer. Daha sonra çıkan modellerde olmayabilir. Alternatör çıkış voltajı yüksek ise bir müddet sonra aküyü de yemesi kaçınılmaz bir durum olabilir. Yazın uzun yolda far açık seyretmek bir nebze bu sorunu önleyebilir.
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
!!

ben 4-5 oldu ampul değiştiriorum german kaliteli ampul kullanıorum..daha gecen degiştirdim 2 gün önce kısalar yine kesti deli olcam ya ):
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 124 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 125 Kg
Maksimum Güç: 11.5
Yakıt Tasarrufu: 2 Lt - 100 Km
Karbüratör: Injeksiyon
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Jant Sistemi: Çelik Jant
Maksimum Hız: 150 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl

bilen birkişi asla bu şekilde saçmalamaz.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ben 4-5 oldu ampul değiştiriorum german kaliteli ampul kullanıorum..daha gecen degiştirdim 2 gün önce kısalar yine kesti deli olcam ya ):

elektrik tesisatında veya duyun orada bir problem olabilir belki kardeş öncelikle duyun orayı bir kontrol et :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst