öküz gibi deposuyla ve ağırrlığıyla çok oturaklı evet sürat yapmıyoe doğrudur ama bi kaç ayarla hepsi halledilir motor yapısı fren ayakalrı yerli yerinde sağlam yani fren kolları fekan plastik aksamıda çok hoşuma gitti motor piyasada 2900 tl ye aldım.. evet bnm de şuan çekincem var sonuçta pahalı yani ama aldık inş üzerine bindmiz gibi devam eder digital ibresi felan çok güzel yaa moto yapısıda çok hoş gerçek kaçıyo alttan doğrusu benm çok hoşuma gtti şimdilik aldıma pişman değilim gibi inş allah pişman etmezzz çünkü kullanıcılar övdü banada ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------
ya gerçekten arkadslar ben daha 25 kilometredeyim

ama makina güzel çok hoş ses yok yaparızzz.. vitesler çok rahat bu motor ybr gibi bi yapıya sahip ama tutupta ybr ylede kafa kafa ya getirmemek lazım sonuç çin yaa

honda felan fasa fisi aldım deneyip görcez arkadsler D: D: