Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
8
arkadaşlar ben 1 hafta önce aldım.çok araştırdım almadan önce.üst egzantrkli .titreşim ybrden daha az.bence ybrden bi gömlek üstün.yakıtı çok az.çok sessiz çalışıyor.elektrikli sanabilirler:)bende ilk çin diye yanaşmadım ama motorun üstündeki JAPAN yazısını görünce ikna oldum.çok memnunum.kullanımı çok rahat.kesinlikle kaçırmayın.çok kaliteli bi motor.kaç yıllık ustalara sordum en ufak kötü diyen olmadı.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Bugün lastik değişimi için(bende lastik için gitmiştim)servise gelen bir sürücüsü ile konuştuk.Vibrasyon var,arka taraf virajda yalpa yapıyor,ve şanzuman arızası yüzünden açıldı diye ekledi ve tavsiye etmedigini söyledi.2009 un 10. ayında almış.Garanti kapsamı sorunlu diyede ekledi.Ben tabiki sürmedim aracı fakat %51 inandım.
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
tecolife nedir son durum motorla ilgili görüşlerin nelerdir?

şuanda 700km ye ulastım sorun yok gibi motor seri 120 yapıyor suanda vibrasyon olayı cok yuksek devirlerde biraz oluyo ama bi kanuni 125 vindy den az.bu haftasonu bakıma götürcem.arka stop lambasından ses gelio giderken onu nasıl kesebilirim sizce.? diğer bi sorun ise viteslerde takılı kalma olayı oluyo yani durdugun zaman vites degiştirmek güç oluyo debriyajla hafif oynadıgın zaman degişio ama yeni oldugundan kaynaklanıyo sanırım.yakıt cok ii hesaplamadım ama 10 liralık atıyorum arada unutuyorum ne zaman koydugumu :cat: baska bi sorun yok yol tutusu iyi ybr den farkı yok bence :cat:
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
3
hala neyin tertışmasını ediyonuz

arkadaşalr alıp kullananlar yorum yapmış.. herkes benim gibi çok memnun bu motordan.. ama siz kullananların yorumunu görmezden geliyorsunuz.. bende aldım ve 1 aydır kullanıyorum bu motoru.. gerçekten beklediklerimi fazlasıyla kaeşıladı.. motordaki ses çok hoş ve rahatsız etmeyecek bi ses.. farklı olduğunu sesinden bile anlıyo insan.. çekiş gerçekten çok güzel. ve motor yeni olmasına rağmen ben 125 km/h hızı gördüm.. daha açacam bu motoru. ayrıca vibrasyon olayı da ortalıklarda görünmüo almayı düşünenler hiç beklemesin bence.. herkes kafasına göre yorum yapıor
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
3
öztürk27 kardeş sana bu mesaj

titreşim vardır demişsin ama bu motora balancer sistemi yapmışlar. yani motordaki titreşimi alan bi özellik yapılmış bu motorda:wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vallahi Burdaki Küba Kayıplara Karıştı. Adam Sattım Gitti dedi. 2010 YBR almış. Onada Lanet ediyor. Adama Apache' aldırıcam :) hehe
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
yüksek devirlerde titreşim oluyo biraz ama bi kanuni yada mondial kadar kesinlikle degil..benim motor 900 kmye ulastı gitgide ii performans almaya baslıorum ama sıkıstırmamam gerektığini bile bile dayanamıyorum ya :cherry: kullanan warmı baska arkadaslar kh125-12d kuba...
 
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
1
bu motor çok güzel arkadaslar..

öküz gibi deposuyla ve ağırrlığıyla çok oturaklı evet sürat yapmıyoe doğrudur ama bi kaç ayarla hepsi halledilir motor yapısı fren ayakalrı yerli yerinde sağlam yani fren kolları fekan plastik aksamıda çok hoşuma gitti motor piyasada 2900 tl ye aldım.. evet bnm de şuan çekincem var sonuçta pahalı yani ama aldık inş üzerine bindmiz gibi devam eder digital ibresi felan çok güzel yaa moto yapısıda çok hoş gerçek kaçıyo alttan doğrusu benm çok hoşuma gtti şimdilik aldıma pişman değilim gibi inş allah pişman etmezzz çünkü kullanıcılar övdü banada ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------

ya gerçekten arkadslar ben daha 25 kilometredeyim:p ama makina güzel çok hoş ses yok yaparızzz.. vitesler çok rahat bu motor ybr gibi bi yapıya sahip ama tutupta ybr ylede kafa kafa ya getirmemek lazım sonuç çin yaa :D :D honda felan fasa fisi aldım deneyip görcez arkadsler D: D:
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
öküz gibi deposuyla ve ağırrlığıyla çok oturaklı evet sürat yapmıyoe doğrudur ama bi kaç ayarla hepsi halledilir motor yapısı fren ayakalrı yerli yerinde sağlam yani fren kolları fekan plastik aksamıda çok hoşuma gitti motor piyasada 2900 tl ye aldım.. evet bnm de şuan çekincem var sonuçta pahalı yani ama aldık inş üzerine bindmiz gibi devam eder digital ibresi felan çok güzel yaa moto yapısıda çok hoş gerçek kaçıyo alttan doğrusu benm çok hoşuma gtti şimdilik aldıma pişman değilim gibi inş allah pişman etmezzz çünkü kullanıcılar övdü banada ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------

ya gerçekten arkadslar ben daha 25 kilometredeyim:p ama makina güzel çok hoş ses yok yaparızzz.. vitesler çok rahat bu motor ybr gibi bi yapıya sahip ama tutupta ybr ylede kafa kafa ya getirmemek lazım sonuç çin yaa :D :D honda felan fasa fisi aldım deneyip görcez arkadsler D: D:

benimki 1000 km yi gecti suan bi problem yok ama yüksek dewirlerde titreşim oluyo uyandırayım :pale:
 
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
1
kuba motor 125 KH 12 D

arkadaslar söylenildiği gibi dolma laflarla hondada ybr falan boş o kadar paraya yazık bazıları diyor gitmiyo, + cok yakıyor titriyor hepsi hikaye yakıtı çok güzel 80 ytl lik benzinle 650 km yaptım ve içinde 5 litre de benzin war. özellikle çekip baktım yakıt yönunden harika + motor dewrinde sürüldükçe titreme falan yok. 600 km,lik yolculuğumda hç sıkıntı yaşamadım hepinize tawsiye ederim oldukça da rahat motor motorum daha açılmadı ama 120 km/sa hız yaptım ama güzel olan yawaş gitmektir ;) kazasız kullanmanız dileğimle sayılar ;) 33 MERSİN 33

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

ALıRM kUB@" YI y@K@Rmm BuR@Yı --- 33 mersin 33
 
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
7
ARKADAŞLAR ben bayadır araştırıyorum motoru arkadaşımın ddgi gibi kuba motor çok kötü bir motor deil diger modelleri kulanan arkadaşlarım baya memnunlar hız knusuna gelin ce ybr gibi olacanı sanıorumm 120 130 dur heralde ama yine binmeden bişi diemem ybr rem vardı ama yeni gözdem bu 1 aya KADAR BENDE alacagım ve orjinal şapkalısıda çıkıo:cat::cat::cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
ben kb 150-25 i yakından gördüm inceledim baya güzel kanuniyi boş ver bence benimde gönlüm var kubada hemde uygunda fiyatı ya kh 150 alcam yada kb 150 25 ikisinden biri ben kuba diyorum
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
arada kalmayın bi kullanıcı olarak kuba derim ben beyler...kanuniye göre daha ii ama paranız warsa 125 klasmanında ybr den wazgecmeyin derim...
 
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
2
Peki yarın ilerde kubanın parçası buluurmu ve sizce kuba erkenmi dökülür

Kanuni servise sordum geçenlerde kubanın ne olacağı belli değil diyor

Kubanın servisine soruyorum bu motor kanuniden daha iyi diyor

kararsız kaldım ?????
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
kanuninin herhangi bir parcası bozuldugunda sadece kanuni parcasıyla değiştirmen lazım ama kubada böle bi sorun yok tüm markaların parcaları hemen hemen uyuyo kubaya..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar karşılaştırmak için kh125-12d ile kh150-12d hakkında konu açtım ama mesajları onaylayan arkadaş tatilemi gitti ne iki gündür konu açılmadı. bende buraya yazayım dedim. Şİmdi bu 125 'lik olanın motoru biraz farklı gibi geldi ama şaseden çok uzkta ve ayrık duruyor bu benim sinirimi bozyor açıkcası. Ama 150 cc olan daha heybetli motoru ve daha dolgun ama piyasada gördüğümüz diğer 150 cc'lik motorlar gibi. sizce hangisin daha avantajlı titreşim ve performans olarak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst