Kuba KB150-9

Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
Arkadaşlar dikkatimi çektide bu motor hakkında forumda hiçbir bilgi yok araştırdığım kadarı ile motora güzel diyorlar çekişi yakıtı fena deil diyorlar ama sizinde görüşünüzü almak istiyorum.

Şuan kafamdaki motor bu fiyat bakımından da bana uygun alınabilecek bir motor mu sizce ?
KB150-9_ph.jpg
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
is arkadasim kullanmis bi ara guzeldi diyor.ama ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
benm arkadaşımda var suan 3 ay dır kullanıyo 8000 i devirdi gayet memnun sürme şansımda oldu gayet güzel bi motor bence.
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
mondiak kt 125 in aynısı şekil şemal olarak tahminim motoruda aynıdır kt 125 cilere danısabilirsin bence...
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
Vala arkadaşlar bende 1-2kere sürdüm ama işde baya zamandır kullanan birileri yokmu birde kasıyor filan diyolar doğrumu acaba
 
Katılım
22 Ağu 2011
Mesajlar
125
frenleri gidişi gayet iyi yakıtı biraz fazla birde titriyor ön dişliyi büyütürsen daha az titrer hem motor daha rahat gidiyor
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
öndeki üçlü far çok kötü görnüyo bence...Seyhan 150 al..görüntüsü daha iyi enazından
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
78
selam. bahsettiğin modeli değilde 130 tl gibi bir farkla Kuba kb150-25 alabilirsin. ben kullanıyorum ve çok memnunum. hep 2 kişi ve ortalama 150 kilo olarak binmemize rağmen kilometrede 12 kuruş yakıyor. hafta sonları antalyanın sıcağında olimpos, çıralı, korkuteli side alanya geziyoruz, şişme gibi bir sorunu yok. oturma ve sürüş pozisyonu hem sürücü hem artçı için çok çok rahat. balansörlü olmasına rağmen üst devirlerde azda olsa titreşim var ama bir numara büyük ön dişliyle çözülüyor. kuba fiyatına göre on numara..

SDC12802-1.jpg


kb150-25-a.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
19
bende kuba kb 150-25 kullanıcısıyım ve gayet güzel motor tabiki bi japon gibi olmaz ama çoğu çinlidende görünüş olarak hız ve çekiş olarak iyi mesala mondial kt 125 ten iyi...
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
kb150-25de güzel ama tip olarak 9 birz daha iyi gibi geldi gözüme hiç kullananıda yok galiba o motoru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst