Kuba Fastwind 200r alıcam yardım ?

Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
Evet arkadaslar kuba fastwind almaya karar verdim 3500tl titreşim hız rahatlık malzeme ve yakıt hakkında bilgisi olan varmı ? AYRICA LÜTFEN O PARAYA CB,CBF YADA YBR TAVSİYE ETMEYİN FASTWİND'İ TAKTIM KAFAYA
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
son hız yokuş aşağı 155 miş .ps150 yide havada karada geçiyormuş tanıdığım iki kişide var muğlaya iki motorun gitmesi sonucu kullananlar dedi.
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
motor tip olarak fena degil ancak mükemmel tasarım olduguda söylenemez sıfırı yok galiba kendi sitesinde bulamadım ancak videoda benim dikkatimi çeken vites araları ybr gibi kalkar kalkmaz 12345 vites degişimi yok vites araları güzel
http://www.youtube.com/watch?v=dHhfBD8fteo
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
SEARCH16 nıklı arkadas a danıs derım ondada var aynısı vede tüplüsü.tüp taktırdı gecen sen cok ekonomık oldu motor.tum bılgılere ulasabılırsın.bursa mt yede yazsan o sana doner.ismi coşkun...
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
Eyvallah sağolun motor 100-120 ile bağırmadan rahat rahat gitsin başka bişi istemem az yaksın çekişi iyi olsun inşallah bu modele sıgdırmışlardır bunları
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
beyler arkadas monero satıo 200lük tertemiz 10000'ni yok daha ne dersiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst