Devletimizin ilginç ilginç kuralları. yok t3 yok kask bir 2 harf ile kask kullanmak zorunda kalıyorsun aynı zamanda vergilerden yırtıyorsun herkese ayrı terhane. Hepsi neysede Kuba'nın M550 modelini sürdüm bugün t3 belgesi vardı bu aradaçok harika bişeydi.
M550 Arctic cat modellerine benzetilmiş gibi me geldi ki hoş olur daha fazla benzetirlerse dünya markası sonuçta