Kuba Kuba Eland200 ATV Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Devletimizin ilginç ilginç kuralları. yok t3 yok kask bir 2 harf ile kask kullanmak zorunda kalıyorsun aynı zamanda vergilerden yırtıyorsun herkese ayrı terhane. Hepsi neysede Kuba'nın M550 modelini sürdüm bugün t3 belgesi vardı bu arada :D çok harika bişeydi.

M550 Arctic cat modellerine benzetilmiş gibi me geldi ki hoş olur daha fazla benzetirlerse dünya markası sonuçta :) Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Merhaba Arkadaşlar konu dışı bir yorum olacak LH400 kullanıcı var mı yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir mi ?
 
Katılım
6 May 2016
Mesajlar
31
Merhaba Küçük atvleri 110 ve 150 cc olarak KUBA Bayilerinde bulabilirisin.150 CC çocuk için biraz büyük olabilir.Ama dediğim gibi predatör 110 ve bull 110 olarak bayilerde bu ay satışına başlandığını duydum fiyat olarak da 4800 den başlıyor.Şu anda piyasada başka bildiğim çocuk atv si yok
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Merhaba Küçük atvleri 110 ve 150 cc olarak KUBA Bayilerinde bulabilirisin.150 CC çocuk için biraz büyük olabilir.Ama dediğim gibi predatör 110 ve bull 110 olarak bayilerde bu ay satışına başlandığını duydum fiyat olarak da 4800 den başlıyor.Şu anda piyasada başka bildiğim çocuk atv si yok

Web sayfasında modeller görünmüyor katalog da denk gelmiştim bir ara dağıtımına başlanmış mı emin misin yani ?
 
Katılım
22 May 2018
Mesajlar
1
Merhabalar araştırıp bulamadığım bir soru sormak istiyorum. Kuba Eland200 aldık, motor 4000 km'de, sabit 37 km hızı geçmiyor. O hıza kadar hemen geliyor fakat orada takılıyor. Bir yerde gazın altındaki vidayı gevşetme olayını okudum denedim olmadı. Bu konuda fikirleriniz var mıdır?
 
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar,Benim (Kuba eland 200)akünün hemen altındaki sol camurlugun üstündeki cam sigorta düşmüş kaç amper alacagımıda bilemedigim içinde alamıyorum.parcacı kaç amper oldugunu bilmeden yanlış amper takman saglıklı olmaz dedi.Yardımınız lazım.Saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

Arkadaşlar,ATV marşla calışmıyor ama pedalla calışıyor acaba sorun nerde,lambalar korna hepsi okey bilgisi olan arkadaşlar paylaşırmısınız.Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst