- Katılım
- 22 Şub 2017
- Mesajlar
- 118
- Konu Yazar
- #1
merhabalar motorumun siboblar ısındığı zaman çok ses yapıyor.Daha evvel piston sekman atıldı.Subab ayarını kendim yapabilirmiyim elim anahtar tutar ustalar çok para istiyor.Sentil çakı falan mevcut
yardımcı olursanız çok makbule geçer