Kuba cr1 subab ayarı.?

Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
merhabalar motorumun siboblar ısındığı zaman çok ses yapıyor.Daha evvel piston sekman atıldı.Subab ayarını kendim yapabilirmiyim elim anahtar tutar ustalar çok para istiyor.Sentil çakı falan mevcut 👍 yardımcı olursanız çok makbule geçer
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
54
Motor soğukken ses geliyor mu siboplardan? Isındıkça sesin azalması Lazım başka yerden ses geliyor olabilir
1 tane yaprak jilet al ikiye kır eksoz subapına 2 jilet sok boşluk olmayacak tatlı oynayacak hava subapına 1 jilet koy ayarla
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
soğukken de cok fena sicakken ayrı fena ses geliyor usta ya denedim ama yapamadım herhalde ses kesilmedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst