Şimdi yani sonuç olarak Kuba Çita 125 160 km/saat hız yapabiliyor mu diyoruz buna ? Bir de eksoza ses yapması için neden parça kaynatıyorsunuz ? İnsanları rahatsız etmesi için mi ?
Yukarıda da pasa216 isimli arkadaş, "balansör titremesin diye krankın devrini düşürür" diyerekten güzel sallamış. Birşeyi bilmiyorsanız bari sallamayın.
Yukarıda da pasa216 isimli arkadaş, "balansör titremesin diye krankın devrini düşürür" diyerekten güzel sallamış. Birşeyi bilmiyorsanız bari sallamayın.