kuba çita 125 sport

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çitada balansör yok çok titrer kuba cg150 tavsiye ederim bende var. balansörlü titreşim hiç yok. güçlü motoru var cıkmadıgım bayır kalmadı 2 kişiyle.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bu tip motor alacaksan arkadaşın dediği gibi balansörlü olan modellere bak derim titreşimsiz olanlara yani :D
 
Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
120
arkadaşlar motordan pek anlamam balansör nedir titreşim nasıl oluyor ?

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

cg 150 ne kadar benzin yiyor yani öğrenciyim benzin yetiştirebileceğim bi motor olması lazım bide bu cg150 ağır galiba 110 kg

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

peki bu modelin 100 lüğü nasıl 125 likten nasıl farkları var ?

---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

yada balansör sonradan eklenebilecek birşeymi ?
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
balansör,motosikletin motor kısmında bulunan ve kranka bağlı mil ve dişliden oluşur.Krank devir yapınca,yüksek devirde mecburen titreşim yapacak.İşte balansör dennilen o dişli bu titreşimi üzerine alıyor ve üst kısma ve şaseye ggitmesini engeliyor.Böylece motosikletin kullanışı cok rahat oluyor ve bu tip modellerin bezdiriciliği braz olsun azalıyor.

evet Cg 150 ağır benim motorumda CG 150 ve şuanda ben 200 cc yaptım motorumu,şehir içi km başına 35-37 km gidiyor.Bence bu yakıt normal.Karbüratörünü ayarlatırsan az yaktırırsın.Tabi orta yolu bulmalısın.Benzin ayarını cok kısarsan bu sefer motor 150 cc lik bir motor performansı göstermez,çok açarsan bu sefer su gibi içer benzini.en iyisi ortası ne az ne çok.

bu modelin 100 lüğü daha 2 haftalık yeni çıktı dik motorlu ve 5 vitesli Kuba CG 100. 4vitesliside var dik motorlu olanının ama bu yeni modelin motor kısmına dikkat edersen Km 125-6 ile aynı olduğunu anlarsın.Hatta altı Km 125-6 ya göre büyük,200 cc lik silindirler oturuyor.Ama cg 150 gibi rahat değil titreme olur cunku 100 cc motor.

balansör sonradan eklenecek bişey değil kardeşim.Ha eklersin nasıl eklersin: motor kısmını komple değiştirmen gerekir aynı zamanda içini de..İmkansız yani Çitaya balansör takmak:))

CG 150 iyi bir makina ancak balansör oldugu için fazla hız beklemeyn.Çünkü balansör motosikletin titrememesi için krankın devrini düşürüyor bu nedenle cok hızlı değil.Ama 125 liklere fark atar o ayrı.Benim mootrda suan balansör iptal cok az bi titreme var cunku motoru buyuttum 200 cc oldu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balansör,motosikletin motor kısmında bulunan ve kranka bağlı mil ve dişliden oluşur.Krank devir yapınca,yüksek devirde mecburen titreşim yapacak.İşte balansör dennilen o dişli bu titreşimi üzerine alıyor ve üst kısma ve şaseye ggitmesini engeliyor.Böylece motosikletin kullanışı cok rahat oluyor ve bu tip modellerin bezdiriciliği braz olsun azalıyor.

evet Cg 150 ağır benim motorumda CG 150 ve şuanda ben 200 cc yaptım motorumu,şehir içi km başına 35-37 km gidiyor.Bence bu yakıt normal.Karbüratörünü ayarlatırsan az yaktırırsın.Tabi orta yolu bulmalısın.Benzin ayarını cok kısarsan bu sefer motor 150 cc lik bir motor performansı göstermez,çok açarsan bu sefer su gibi içer benzini.en iyisi ortası ne az ne çok.

bu modelin 100 lüğü daha 2 haftalık yeni çıktı dik motorlu ve 5 vitesli Kuba CG 100. 4vitesliside var dik motorlu olanının ama bu yeni modelin motor kısmına dikkat edersen Km 125-6 ile aynı olduğunu anlarsın.Hatta altı Km 125-6 ya göre büyük,200 cc lik silindirler oturuyor.Ama cg 150 gibi rahat değil titreme olur cunku 100 cc motor.

balansör sonradan eklenecek bişey değil kardeşim.Ha eklersin nasıl eklersin: motor kısmını komple değiştirmen gerekir aynı zamanda içini de..İmkansız yani Çitaya balansör takmak:))

CG 150 iyi bir makina ancak balansör oldugu için fazla hız beklemeyn.Çünkü balansör motosikletin titrememesi için krankın devrini düşürüyor bu nedenle cok hızlı değil.Ama 125 liklere fark atar o ayrı.Benim mootrda suan balansör iptal cok az bi titreme var cunku motoru buyuttum 200 cc oldu

bende 200cc yaptırdım titreme hiç artmadı hep aynı. devir olayına gelince gayet güzel devirleniyo 11. bin e kadar geliyor. bu arada arkaya ybr kuyrugu taktırdım çok hoş oldu resimlerini eklerim.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
işte benim CG 150.. 2011 model

57136917971049307768.jpg
Hizliupload.com

52963191578876266583.jpg
Hizliupload.com

69835014717636161543.jpg
Hizliupload.com
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
2
çita 125 sport 2012 model siyah renkte kuba motorum var 100 km yi 1.2 lt. bensin ile rahatlıkla kat edebiliyorum ve sabit bir hızda (100 ile 90 km hiz ) ile motorun atik olması ve 3 üncü viteste 110 km hizi yapmam belki cogu arkadas için imkansız gelebilir ama ilk alındıgında motor acımını iyi yaparsanız inanın motor 145 km hıza ulaşa biliyor orjinal halinde ilgili arkadaslar 05066443009 dan bana ulaşa bılırler gerekli bilgi ve aksanda bu model için yardımı forum adresimizden sizlere ulaştıra bılırım... saygılarla crazyboy

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

pasa216 yarışalım her türlü kontagina hemde 125 çita sort senın 150 likten kücük :) orjinal parcaları ile duruyor halen ama senin motoru görmeden gecicemi hemde 4 üncü vitese atmıcam :) varmısın ?
 
Katılım
9 Ara 2011
Mesajlar
2
arkadaşlar bende 1 hafta önce kırmızı çita aldım motoru bakıma kadar nasıl kullanmam lazım.. bide motoru geçen zorladım 125te kaldı herkes 140 felan diyorda
 
Katılım
27 Eyl 2011
Mesajlar
711
145 i düz yolda gördüğüne emin misin çünkü teknik verilerinde 11,5 beygir yazıyor bu demek oluyor ki ya senin ibrende sorun var yada verilen bilgilerde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çita 125 sport 2012 model siyah renkte kuba motorum var 100 km yi 1.2 lt. bensin ile rahatlıkla kat edebiliyorum ve sabit bir hızda (100 ile 90 km hiz ) ile motorun atik olması ve 3 üncü viteste 110 km hizi yapmam belki cogu arkadas için imkansız gelebilir ama ilk alındıgında motor acımını iyi yaparsanız inanın motor 145 km hıza ulaşa biliyor orjinal halinde ilgili arkadaslar 05066443009 dan bana ulaşa bılırler gerekli bilgi ve aksanda bu model için yardımı forum adresimizden sizlere ulaştıra bılırım... saygılarla crazyboy

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

pasa216 yarışalım her türlü kontagina hemde 125 çita sort senın 150 likten kücük :) orjinal parcaları ile duruyor halen ama senin motoru görmeden gecicemi hemde 4 üncü vitese atmıcam :) varmısın ?

3.viteste 110 mu hangi filmdeydi bu sahne ?
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
2
100 km düz yol 1.2 lt yanlış yazılmış pardon 2.1 olacaktı ve şuan motor 196 cc üst kapak 150 cc performans vites dişlileri ön dişli 16 arka dişli 32 dişli özel yapım ön amasorler 7 cm kısaldı yayları kesilerek direksiyok boyutu kucuktuldu karbirator 200 lük krang 400 luk kaldırabılır 200 luk devirli krank üst kapak tornada 2 mm alındı ve o.5 mm lık celik conta atıldı patlatma haznesi kucuk olması için eksoz susturucuları cıkartılık eksoz cıkısına paralel 1 cm eninde sac kaynatıldı ses yapması için şuan 160 km hız a cıkıyor gösterge orjinal 300 km lık bisiklet göstergesi taktım test ettim :) ilgilenen arkadaslara 2.200 tl ye pazarlıksız bırakırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst