daha önce ybr 125,kanuni windy 125,mondial mcx 150 ve rks titanic 150 kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki rks kanuniden de mondialden de 2 gömlek üstün bi marka.bi nevi yamaha,honda gibi kaliteli ve pahalı motor üreten markalarla,mondial gibi kanuni gibi kalitesiz ve ucuz motor üreten markalar arasındaki kalite-fiyat uçurumunu dengeliyor.ya da piyasayı dengeliyo da denebilir.yani bi yamaha veya honda kadar kaliteli ve pahalı değil,ama bi mondial kadar ucuz ve kalitesiz de değil.açıkçası çin malı motorlardan cok daha ii olduğu kesin