Küba Bayisi RKS 150'YE SUZUKİ'NİN MALI DEDİ?

Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
68
:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-3.890-tl-plusplaka-islemli-125926908/detay
Temsili olarak koydum. Motor bu rks 150

Keeway'in diye biliyorum. Bayiyi aradım fiyat sormak için. 2015 modeli gelmiş 4150 tl'dedi. Birde keeway değil suzuki'nin dedi.

:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
10 yıldır bu muhabbet hiç bitmedi. bir ara sym motosikletler vidasına kadar suzuki imalatı der satarlardı. sonra hyosung un tümüyle suzuki nin alt markası olduğunu söylediler. oysa hyosung sadece suzuki nin iki motor bloğunun üretim hakkını almıştı fi tarihinde. bir ara fym idi sanırım çin malı 250 cc lik bir cruiserın suzuki imalatı olduğunu uydurdular. demek şimdi sırada rks var.

yalnız arkadaş suzuki ne kadar gariban bir marka ki, haklarını savunamayacağını bilip hep ona yamıyorlar uyduruk markaları:). honda yamaha kawasaki demeye çekiniyorlar demek:)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Suzuki ile akrabalığı olan tek çinli Haojue.
Rks fuarda bile bazı modellerin arka kısmınsa keeway yazarak amatörlugunu göstermiştir.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kuba'nın sitesinde motorları hakkında yazdıklarının yanında gayet masum kalmış.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Mondiali ducati yapıyorsa yamahayı ve kawasakiyi uzaylılarmı yapıyor yani ? :silent:
 
Katılım
9 Nis 2014
Mesajlar
115
Bende kuba kullanıcısıyım,motoru alırken banada aynı şey söylendi belki bi bağlantısı vardır yani ben öyle ümit ediyorum:)
 
Katılım
9 Nis 2014
Mesajlar
115
Allahı var harika motor titreşim sıfır seramik motor birazda benim gibi titiz olursan hondaya yamahaya gerek yok.Ancak sıfır aldığında ufak tefek modifikasyon istio öncelikle lastikleri değiştirmelisin bide 43 olan arka dişliyi 38 veya 36 yaptın mı on numara motor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Niye ozellikle hep suzuki seciliyor? Acaba suzuki,isminin bu markalarla anildigini,hatta kullanildigini biliyormu?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
suzuki'nin wep sitesinde yoksa suzuki üretmiyo bu kadar basit.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Montajı antepte yapılan çin malı motor işte...

Aynı motor Keeway, Benelli markalarıyla da satılıyormuş.

İnceleme videolarında iyi değil diyorlar.
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Bence suzuki demelerinin en temel nedeni çevremden de örnek vermek gerekirse motosiklet hakkında fazla yada hiç bilgisi olmanlar bile suzuki'yi biliyor ve sorduğumda suzuki kalitelidir diyor.Bu çinliler de bunun farkında sanırım. :)
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Ramzey inde parçaları suzuki imiş motoru vs hatta yazıyordu. Peki suzukiyi kim yapıyor :mrgreen:

Çelik motor yapamamış ama ben yaptım

10801913_376095169234392_5106478624276937677_n.jpg



Bi değişti motor bi serileşti anlatamam :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst