- Katılım
- 28 Ocak 2011
- Mesajlar
- 2,035
bide bu yakıt göstergesi falan hangisinde var bilen varmı ?
Hemen hemen hepsinde var.
bide bu yakıt göstergesi falan hangisinde var bilen varmı ?
üstad sağol önerilerin için ama ben bu cg tip diyolar heralde öyle bişey onlardan alıcam ya yere yakın olmak kendimi daha güvende hissettiriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
bide bu yakıt göstergesi falan hangisinde var bilen varmı ?
bu son attığım da cg kategörisinde diğerlerinden biraz daha tipli ve balancer sistemi war titreşimde yok o yuzden bunu önerdim senın attıklarında titreşim var haberin olsun ve gösterge saatleri hiç kaliteli değil sürekli bozuluyor
10 milyara kadar bütçe varsa bunlarla ne uğraşıyorsun ybr 125 veya Cbf 150 bak derim.