Kuba 125 ve kanuni breton 125 arasında kaldım düşünceleriniz ??

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
üstad sağol önerilerin için ama ben bu cg tip diyolar heralde öyle bişey onlardan alıcam ya yere yakın olmak kendimi daha güvende hissettiriyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

bide bu yakıt göstergesi falan hangisinde var bilen varmı ?

bu son attığım da cg kategörisinde diğerlerinden biraz daha tipli ve balancer sistemi war titreşimde yok o yuzden bunu önerdim senın attıklarında titreşim var haberin olsun ve gösterge saatleri hiç kaliteli değil sürekli bozuluyor
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
bu son attığım da cg kategörisinde diğerlerinden biraz daha tipli ve balancer sistemi war titreşimde yok o yuzden bunu önerdim senın attıklarında titreşim var haberin olsun ve gösterge saatleri hiç kaliteli değil sürekli bozuluyor

üstad tipin o kadar önemi yok dediğim gibi azcık güçlü ve hızlı olsun yeter cg tipide tam bilmiyorum ama önü kare lamba olan tipler işte demek istediğim :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
kardeşm bak bu bütün tiplere mondialdeki bu tiplerde deposu düz fazla şekilli olmaz deposu duz bole arka farı hepsının bole olur bunlara cg denir bu son attıgımın performansı diğerlerinden daha güzel ve titreşim yok oyuzden dıyorum yinede karar senin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst