Kuba 125 ve kanuni breton 125 arasında kaldım düşünceleriniz ??

Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
aynalar ve arka selenın ucundakı stop lambasını koruyan parça haricinde hiçbir fark yok hangisi hoşuna gidiyorsa onu al makina şase olarakta bi fark yok bence mondialin deluxe modeli daha güzel onada bakmalısın tabi fiyat farkı wardır
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
aynalar ve arka selenın ucundakı stop lambasını koruyan parça haricinde hiçbir fark yok hangisi hoşuna gidiyorsa onu al makina şase olarakta bi fark yok bence mondialin deluxe modeli daha güzel onada bakmalısın tabi fiyat farkı wardır
abi fiyat sorun deil dedemin gönlünden kopmus dedi beğen alıcam istediğinden ama cokta pahalı istemiyorum 10 milyara kadar alabilirim ama şöyle ucuz bisey olsun diyorum para sorun deil vergisini falan dedem ödiycek sağolsun ama benzini ben koycam tabi az yaksın dimi cebe zarar hep bu benzinler :)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
Wolf ile drift varken gittik vergi vermeyelim diye prince aldık.
Kısmet bir sonraki motosikletim ikisinden biri olacak.
Iki motorda aynı ama ben olsam breton alırım. Sanırım breton biraz daha pahalı değil mi?
öyle olması lazım üstad ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Arkadaşlar Bunların Bg durumları Nedir Ben Biraz Gücü Hissetmeyi severim :) şöyle bi gaza bastınmı o saglam hırlamayı anlıycan yani :D
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
valla kardeşim biraz tip filn istiyorsan 2800 TL Drift al derim hem seni üzmez performansı cok iyi yakıtı olsun filan tip desen oda 10 numara titreşim yok bu breton ve kubada titreşim vardır haa şahsen bende bunlardan almayı dusunuyorum ama 250likleri war başka marka orjinal yada 125lik 100luk alıp 200luk filan yapıyolar ama tip yok işte bu arada yaş kaç benım yaş 17 belkide aynı yaştayız abi demene gerek yok
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
walla ben siteyi 2010 dan beri takip ediyorum küçüklükten beri motosiklet tutkum war pejo ve mobiletlerin arasında büyüdüm geçtiğimiz yaz mobilet aldım ondan sonra 100cc cup aldım kullandım tabi anayola şehir içine çıkmamak şartıyla 16 yaşındaydım tabi ehliyet yok ve gün geldi çattı bizde ehliyet alıyoruz güzel bi motosiklet alıcağım yaza doğru inşallah yarın ehliyet sınavına giriyorum yani diyeceğim illa alıcam diyorsan sanrım oturdugun yerde köy yeri ana yola çıkma sokak aralarında dolaş yaşın geldigindede direk ehliyete yazıl ben öyle yaptım 28 şubat doğum günüm 1 martta gidip ehliyete yazıldım
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
walla ben siteyi 2010 dan beri takip ediyorum küçüklükten beri motosiklet tutkum war pejo ve mobiletlerin arasında büyüdüm geçtiğimiz yaz mobilet aldım ondan sonra 100cc cup aldım kullandım tabi anayola şehir içine çıkmamak şartıyla 16 yaşındaydım tabi ehliyet yok ve gün geldi çattı bizde ehliyet alıyoruz güzel bi motosiklet alıcağım yaza doğru inşallah yarın ehliyet sınavına giriyorum yani diyeceğim illa alıcam diyorsan sanrım oturdugun yerde köy yeri ana yola çıkma sokak aralarında dolaş yaşın geldigindede direk ehliyete yazıl ben öyle yaptım 28 şubat doğum günüm 1 martta gidip ehliyete yazıldım
üstad allah verede bi olay cıkmasa ya ben cok asabiyimdir herşeye parlarım ehliyetsiz karakolluk oluruz allah korusun :) o yüzden ehliyet almadan cok trafiğe cıkmıycam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

kaç doğumlusun ?
96 doğumluyum üstad
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Kendimi yaşlanmış hissettim. Ehliyet alacaksan sorun yok.
Para problem değilse, ikisini de boşver. Balansörlü modellere bakmanızı tavsiye ederim.
Yukarda dediğim gibi wolf ve drift bunlara örnek.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
118
10 milyara kadar bütçe varsa bunlarla ne uğraşıyorsun ybr 125 veya Cbf 150 bak derim.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
illa o tiplerden alıcaksan mondialin modellerine bak derim onlar daha tipli ama sana önerim drift al şahsen cbf alıcağıma drift alırım :) http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1264 bu senın verdiklerınden daha tipli
üstad sağol önerilerin için ama ben bu cg tip diyolar heralde öyle bişey onlardan alıcam ya yere yakın olmak kendimi daha güvende hissettiriyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

bide bu yakıt göstergesi falan hangisinde var bilen varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst