- Katılım
- 8 Nis 2013
- Mesajlar
- 44
- Konu Yazar
- #1
Sa Arkadaşlar.. Ben ilk motorumu alıcam daha once pejo scooter tipli arkadaşlarımın motolarını kullandım cubda kullandım ama debriyajsız işte hepsi ilk debriyajlı motorumu alıcam keyfini yaşamak istiyorum.. 
Sizce kuba 125mi yoksa Breton 125 mi ? karar veremedim +/- yönlerini söylermisiniz makinaların..
saygılarımla..:king:
kuba:http://www.kubamotor.com/new4/urunlerimiz/touring/cg-klasik
kanuni:http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/69/breton-125
Sizce kuba 125mi yoksa Breton 125 mi ? karar veremedim +/- yönlerini söylermisiniz makinaların..
saygılarımla..:king:
kuba:http://www.kubamotor.com/new4/urunlerimiz/touring/cg-klasik
kanuni:http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/69/breton-125