KTM Reklamı Türkiye’ye Ödül Getirdi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
KTM-Spormoto ‘nun DDB&Co. İstanbul firmasına hazırlattığı 250SX reklamı dünyanın en büyük reklam organizasyonlarından olan Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali komitesi tarafından Bronz Aslan ödülüne layık görüldü.

Yüksek çözünürlüklü fotoğrafı görmek için tıklayınız.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynağı
 

Ekli dosyalar

  • ktmmotorbikeddbcog.jpg
    ktmmotorbikeddbcog.jpg
    13.4 KB · Görüntüleme: 13,212
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
fotoğraf motosiklettin tarzını çok iyi yansıtmış, bir kitap yazsan böyle anlatamazdın, tebrik ediyorum fikrin sahibini.:cat:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hmm... güzelmiş :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

fotoğraf motosiklettin tarzını çok iyi yansıtmış, bir kitap yazsan böyle anlatamazdın, tebrik ediyorum fikrin sahibini.:cat:

evet, tamamiyle katılıyorum...:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kafa işliyo, adam işiyo kesinlikle:cat:
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
ben biraz düşündüm siz yorulmayın diye fotoğrafın özetini yazıyorum ;

normalde asfalttan gidip çiçeğe böceğe işenir , ama bu adam tersini yapıyor :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte gerçek motorcu :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Dağlarda gazlar yollarda mıçarım:queen:
Süper mantalite, hep bi crossçu olmak istemişimdir ama olamamışımdır ama bir gün süpermotocu olucam:)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Terkmeleri fettan güzel sülo , bu reklamı federasyon etkilinliklerinin olduğu hiç bir alana astırmayacaktır.malum Ktm'ye alerjisi var hazretin

Bence afişin verdiği mesaj da şu : KTM kullanıyorsam , Asfaltla işim olmaz.( işemekten başka)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
178
Tek kare bir resim olabilir ama muhteşem ve dahice bir fikir.Herkez anladığını yazsın demişsinz reklamın başarısıda burdan belli oluyor saten, adamların amacı 1 kareden 1 den fazla yorum çıkarmak, adamlar tek taşla sürü indirmişler :) gerçekten yaratıcı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:13 ----------

aynı zamanda cokta çevreci olmuş :p:p
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
akıllıca düşünülmüş ve aslında altında muhteşem bir gözlem ürünü yatan bir reklam. masaüstü arka planı olarak iyi durdu :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bence bu karede sadece bir tek ifade ve anlam var.O da:
KTM'in dolaştığı doğanın için etmem:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst